czwartek, 22 marca 2018

WITAJ WIOSNO:)

Dzień dobry WIOSENNE:)

Od wczoraj mamy kalendarzową, wyczekiwaną wiosnę:) I choć właśnie u mnie za oknem pada śnieg, nie psuje mi to wiosennego nastroju, bo dookoła u mnie pastele i kwiatki. I nie wyobrażam sobie o tej porze roku, by było inaczej. 

CUDOWNEJ WIOSNY!!!
















Za ponad tydzień już Wielkanoc. Macie już pomysły na świąteczne Menu i wielkanocne dekoracje?
Do następnego moi mili:) Niech słońce towarzyszy Wam na kolejne następne wiosenne marcowe dni:)
Natalia


8 komentarzy:

  1. Wow, ale u Ciebie wiosennie:) Aż miło. U mnie za oknem też śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze przecudnie, bajkowo u Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda wizyta u Ciebie to dawka pozytywnej energii :) Wczoraj pomimo śniegu za oknem słoneczko pięknie świeciło i była namiastka wiosny, a dzisiaj śnieg za oknem ... Ale zgodnie z piosenką, która od chodzi mi po głowie "ta zima musi kiedyś minąć, zazieleni się ... " :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i wiosennie. U mnie jeszcze daleko do końca przygotowań. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna na całego u Ciebie. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna w Twoim domku:)))u nas jeszcze zimno ale dzisiaj świeciło słoneczko i od razu lepiej:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie, zapewne od poniedziałku dopiero zacznę myśleć. Przyznam się, że bardziej emocjonalnie podchodzę do świąt Bożego Narodzenia, choć pewnie, jak zwykle "klimat świąteczny" poczuję jak wyślę dzieci z koszyczkiem do kościoła. Również życzę słonecznych dni,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale u Ciebie wiosennie, piękne kwiaty Kochana 💙

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)