sobota, 11 czerwca 2016

Chatka



Dzień dobry:):):)
Mamy piękny sobotni czas. Ładna pogoda, biszkopt na ciasto truskawkowe upieczony, popijam koktajl i oczywiście musiałam tutaj dziś zajrzeć. 

Kochani, samym początku BARDZO serdecznie DZIĘKUJĘ za przemiłe słowa i gratulacje odnośnie publikacji w Moim Mieszkaniu zarówno tutaj na blogu, na fb, na instragramie jak i za te prywatne. 
Jesteście najcudowniejszymi czytelnikami pod słońcem!!!

Ten artykuł to niesamowita przygoda, za którą jeszcze raz bardzo dziękuję. 





Tak jak wspominałam chatka z zewnątrz jest już wreszcie gotowa. 
W środku znacie ja doskonale, natomiast dziś przedstawiam ją w całej okazałości. 






Jest oczywiście biała, tak jak to lubię najbardziej i tak jak to mi się marzyło. 
Natomiast ramy okien zostały pomalowane na brązowo, w kolorze podobnym do dachówki.
Początkowo planowałam by ramy okien były białe, ale fakt faktem na wsi byłoby to bardzo uciążliwe i chyba codziennie rano i wieczorem musiałabym je myć. 
Przed chatką oczywiście stoją latarnie, komplet ogrodowy, czyli stół i krzesła, tak by można było wypić kawę, posiedzieć i popatrzeć na łąki, pola i lasy. 
Zasadziłam też kwiaty- w tym roku różowe pelargonie. 
I jest hamak... 

Wieczorami zapalam światełka, latarnie, zasiadam na hamaku z książką, napawam się cudownymi sielskimi widokami i można wtedy rzec- CHWILO TRWAJ!!!:) 







I oczywiście czerwiec przebiega nam pod znakiem truskawek. Tak naprawdę objadamy się nimi codziennie w przeróżnej postaci- czy to w koktajlach na bazie jogurtu naturalnego,  w ciastach, babeczkach...




Moi najmilsi- CUDOWNEGO weekendu. Z wieloma smakołykami, pozytywną energią i uśmiechem na twarzy:):):)

Do szybkiego napisania!!!
Natalia


128 komentarzy:

  1. Chatka jak z bajki!:) Super, że wreszcie mogłaś nam ją pokazać:) Latarenki przy wejściu bosko wyglądają! Cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ kochana za piękne słowa :):) całusy i miłego weekendu

      Usuń
  2. Mam pytanie które już kiedyś zadawałam:) . Ty tam mieszkasz czy tylko wypoczywasz w wolnych chwilach? . Urocze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mieszkam. Chatka jest miejscem wypoczynku, spotkań i miejscem, gdzie fotografuję, dekoruje i spełniam swoje pasje. Pozdrawiam najserdeczniej :)

      Usuń
    2. To zazdroszczę( pozytywnie) tego miejsca jest cudowne:)

      Usuń
  3. Przyjemniutka chatka, aż miło tam posiedzieć, szczególnie przy Twoich przysmakach Natalko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie jest mieć taki miejsce na ziemi, tylko swoje, ukochane. Zazdroszczę pozytywnie :) Pozdrawiam. P.S. Chatka oczywiście bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chatka jest cudowna.Ciepły nastrój aż chcę się tam przebywać.Pozazdrościć takiego miejsca.Miłego dnia .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :):):) ściskam i pięknego weekendu życzę!!!

      Usuń
  6. Oj cudnie.....chatka bajeczna.....pozdrawiam Natalko :) buziol

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko, cudna cudniasta Ta Twoja chatka:). Gratulacje gorące z okazji publikacji:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Aniu zarówno za gratulacje jak i piękne słowa. Całusy :)

      Usuń
  8. Jest dokładnie taka, jak sobie wyobrażałam :) Prześliczna :)
    Niejedna z nas by tam chętnie Cię odwiedziła (nawiedziła).
    Z okazji publikacji jeszcze raz gratulacje :) Buziaki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję Ci bardzo. Każda z Was jest tutaj u mnie miłe widziana...
      DZIĘKUJĘ serdecznie raz jeszcze i posyłam do Ciebie całusy :)

      Usuń
  9. Przecudna chatka,zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz:) Idealne miejsce na odpoczynek, no i czytanie książek. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo serdecznie:) tak tutaj z książką mozna przepaść na godziny... uściski :)

      Usuń
  10. Piękna chatka jak z bajki:-)Fantastycznie się prezentuje:-)
    Miłego weekendu:-)
    P.S. Gazetki nadal nie dostałam:-( Ja nie wiem czy w Poznaniu są jakieś inne terminy dostaw do kiosków. Najgorsze jest to, że teraz muszę czekać aż tydzień nim do Poznania się wybiorę:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie :) Szkoda Wielka z tą gazetą, ale tydzień szybko minie i będziesz mogła poczytać. A patrzyłam np. W Empiku? Tam mają wszystko na bieżąco...
      udanego weekendu

      Usuń
  11. Ciepło, sielsko, bajecznie, bosko..., tak jak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna chatka, naprawdę bardzo mi się podoba ;)
    Truskawki <3 uwielbiam za nie czerwiec :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję. A truskawki to najpyszbiejsze owoce i za każdym razem co roku nimi się objadam :):):) pozdrawiam

      Usuń
  13. W takim otoczeniu, wieczorem, aż miło usiąść i posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chatka marzenie, cudowna. Tam chyba zapomina się o biegnącym czasie. Wspaniałe miejsce i widzę, że też masz papierowe papilotki, są naprawdę świetne.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda tutaj czas płynie wolniej... Papilotki są świetne !!! Ściskam słonecznie

      Usuń
  15. Piękne miejsce:) i za dnia i w nocy:) Czas Ci tam mija miło, pracowicie i przyjemnie:) miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna chatka.Magia w dzień i magia w nocy :-) udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, nie ma co, przyjeżdżam do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna!! Jak w bajce to wygląda!! Bajka o mega zdolnej i pomysłowej królewnie, która ma swoją śliczną chatkę właśnie się spełnia :) Aż chce się tam być - teraz, zaraz, natychmiast!!
    Ściskam mocno królewno Natalio :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu... po prostu dziękuję... :):):):):) ściskam Cię równie mocno

      Usuń
  19. Wymarzona chatynka. Pozazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy patrzę na ten mały , biały domek to widzę że marzenia się spełniają bo to przecież Twoje się spełniło. Wspaniałe miejsce na wypoczynek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniają się!!! Ja to POTWIERDZAM!!!
      Warto w nie wierzyć i do nich dążyć:)
      DZIĘKUJĘ i ściskam weekendowo:)

      Usuń
  21. Natalko Twoja chatka wygląda z zewnątrz przepięknie, jak z bajki :) Zdjęcia zrobione wieczorową porą też mnie urzekły )
    Jeszcze raz Natalko gratuluję publikacji w MM :)
    Udanego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ kochana za wszystkie słowa i za gratulacje!!!
      Cudownie jest mieć przy sobie takie osóbki jak TY!!!
      ściska i wzajemnie:):):)

      Usuń
  22. Mały baśniowy azyl w którym człowiek chce się zaszyc i zapomnieć o codzienności...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale stworzyłaś klimatyczną chatę. Po zmroku wygląda bajkowo :)Przepiękne miejsce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem pod wielkim wrażeniem!:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie przeczytałam artykuł w MM, gratuluję raz jeszcze. Przepisy z miłą chęcią wypróbuję, a chatka jest wspaniałym azylem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo. Przepisy to tak jak napisane w MM pewniaki, więc życzę smacznego. Pozdrawiam i ściskam i oczywiście bardzo DZIĘKUJĘ za miłe odwiedzinki :)

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ bardzo. Przepisy to tak jak napisane w MM pewniaki, więc życzę smacznego. Pozdrawiam i ściskam i oczywiście bardzo DZIĘKUJĘ za miłe odwiedzinki :)

      Usuń
  26. Oby chatka służyła Wam długie lata i przynosiła same szczęśliwe chwile. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie, tak klimatycznie :-) naprawdę jestem pod wrażeniem aury jaką wytwarzasz :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chatka jak z bajki 😃
    Cieszę się że Twoje marzenie się spełniło 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. ale pięknie! Chatka przecudna! Zdjęcia rewelacyjne :) U mnie też biszkopt z truskawkami :D Taki czas. :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) I smacznego ciasta... U mnie będzie jutro do porannej herbatki albo kawki:) Cudnej niedzieli!!!

      Usuń
  30. Jesteś fantastyczna:) a domek przepiękny;) mam nadzieję że się nie pogniewasz, ale wspomniałam o Tobie w moim najnowszym poście;) oczywiście w samych superlatywach :) Pozdrawiam i życzę dalszych spełnienia pasji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, DZIĘKUJĘ!!!:) Za piękne słowa, za wszystko:):):) I oczywiście, że się nie pogniewam-nawet tak nie mów!!!
      Lecę do Ciebie!:)
      całusy

      Usuń
  31. Chatka rownież z mojej bajki! :) Jak miło, że ktoś jeszcze lubi takie romantyczne otoczenie :)
    Pozdrawiam i gratuluję!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo serdecznie:)
      pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  32. Cudowna chatka! Aż miło popatrzeć... (i pewnie posiedzieć w niej też byłoby miło ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda, bardzo miło... aż nie chce się czasem z niej wychodzić:)

      Usuń
  33. Z zewnątrz jest równie piękna jak w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny bajkowy klimat ma w sobie chatka i jej otocznie.
    Uroczo!
    Ściskam niedzielnie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja chatka wygląda jak domek wróżki a otoczenie bajkowe:))nic dziwnego że dobrze się tam czujesz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. To chyba najbardziej urokliwa chatka, jaką kiedykolwiek widziałam :D
    Wspaniała! Piękne zdjęcia, wszystkie :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu- z całego serca dziękuje za te piękne słowa:)
      ściskam i słonecznego tygodnia dla Ciebie:)

      Usuń
  37. Chatka jak z bajki:) Prześliczna! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, cudnie u Ciebie, a artykułu w MM gratuluję z całego serca :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudna chatka, artykuł bardzo ciekawy, zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Chatka moich marzeń.Jesteś szczęściarą kochana😊 A wieczorem bosko,ciężko wracać z takiego romantycznego miejsca😊 Udanego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo serdecznie kochana :) Fakt... czasem nie chce się wracać do domu. Tak w niej dobrze. Wzajemnie i ściskam :)

      Usuń
  41. cudny mały biały domek wspaniałe uczucie mieć taki,tez uciekam często do takiej otchłani.gratuluję artykułu lecę po gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekałam na ten post:) Chatka nastrojowa i piękna, miło odpoczywać w takim miejscu pośród pól i lasu. Gratuluję publikacji i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wczoraj czytałam o Tobie w MM. Cudowna sesja! Śliczna ta chatka wraz z całym wyposażeniem. Czy tam też nocujesz??? Moim marzeniem jest mieć mały domeczek na wsi właśnie, może kiedyś spełni się nasze marzenie ...
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo :) W chatce można nocować. Jednak z początkiem wiosny W ynioslam łóżko, bo brakowało mi miejsca... życzę spełnienia marzeń i trzymam za nie kciuki. Ale wiem, ze marzenia się spełniają... uściski i pięknego tygodnia :)

      Usuń
  44. Chatka prezentuje się wspaniale. Bardzo klimatyczne i pełne uroku miejsce. W takim właśnie miejscu czas mógłby się zatrzymać na dłużej. Prześliczny obrus na stoliku :) Latarenki i wszystkie światełka tworzą niesamowity klimat. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za te cudowne słowa... Zawsze jest mi miło Cię u mnie gościć:)
      ściskam mocno:):):)

      Usuń
  45. Cudowna chatka!!! Wspaniale się prezentuje!!! Urocze klimaty i piękne zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście ja też trafiłam na Ciebie w Moim Mieszkaniu i pomyślałam ciepło i chciałam pisać od razu... Ale życie to życie mam tyle różnych problemów, że dopiero trafiłam dziś. Wspaniała sesja i pięknie wyszłaś na zdjęciach. Jakoś nie wiedziałam że mieszkasz na wsi :-). Zboczenie mieszczucha :-), któremu wydaje się że cały świat mieszka w miastach - hihihi. Masz przecudowną chatkę mała i piękną. Marzenie takie życie z dala od zgiełku. Gdybym tylko mogła wyjechałabym daleko do tego huku i betonu. Z zazdrością czytałam o cudnych śniadaniach na podwórku, ale tak pozytywnie. Ściskam gorąco i żyj dalej tak cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie! gratuluję :) masz cudowną chatkę - zazdroszczę! Widać, że wkładasz wiele pracy i serca w to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Kasiu bardzo serdecznie.. Czytać takie słowa to bardzo miłe:):):)
      ściskam Cię kochana

      Usuń
  48. WITAM Cię bardzo serdecznie Edytko:):):) Oczywiście lecę w odwiedzinki do Ciebie:) I dziękuję:) całusy

    OdpowiedzUsuń
  49. Natalko jest piękna!Dopieszczona w każdym calu.Widać ile serca włożyłaś aby dzisiaj tak ślicznie się prezentowała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci kochana z całego serca za te piękne słowa... Ściskam bardzo cieplutko:)

      Usuń
  50. cudownie !
    taki domek to moje ciche marzenie
    U Ciebie pięknie, też bym wybrała biel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Biel to dla mnie "królowa" kolorów:)
      Spełnienia marzeń o własnym domku życzę!!!

      Usuń
  51. Wow w końcu zobaczyłam chatkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Musze szybciutko zakupic MM:) Gratulacje!! No i przecudowna altanka, domeczek:) urocze dodatki cudne widoczki, marzenie!!! Buziaki kobito ze wsi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kochana:) Miłej lektury i buziaki ślę baba ze wsi:):):)

      Usuń
  53. Chatka cudna na zewnątrz i w środku. Piekne miejsce, fotki oddają letnie klimaty. Pozdrawiam serdecznie Monia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Monia:) I miło jest Mi Cię u siebie gościć:)
      pozdrawiam i ja:)

      Usuń
  54. Cudowne miejsce - taka świątynia dumania i spełniania marzeń - cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zwsze byłam ciekawa Twojego domku i powiem Ci,że zawsze myslałam,że mieszkasz za granicą, dopiero artykuł wszystko mi wyjaśnił i mogłam Cie ujrzec;)) Pozdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  56. To jeszcze ja przyłączam się do gratulacji i już pędzę do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. taka chatka to marzenie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję Ci z całego serducha! :)
    A chatka - sielska, anielska :) Ach, jak romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  59. To jest chatka prosto z moich marzeń i snów!

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy do chatki z Rzeszowa mam daleko??? ;) PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy do chatki z Rzeszowa mam daleko??? ;) PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  62. To równiez i moje klimaty. Jest cudnie. Chciałabym kiedys zablądzic do takiej chatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękny domek. Można wiedzieć jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  64. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)