środa, 5 marca 2014

Wielki Post

Witam Was wszystkich:-)

Chcę na samym początku podziękować Wam za to, ze Mnie tutaj odwiedzacie:-)
I za piękne i miłe słowa!
 Witam także wszystkich nowych gości:-)
***


Dziś Środa Popielcowa.
Zaczął się Wielki Post.
Lubię ten czas...
Nie tylko, że nadejdzie za 40 dni Wielkanoc, ale też, że nadchodzi Wiosna.
Ostatnio zastanawiałam się, jakie święta lubię bardziej...
Wielkanoc czy Boże Narodzenie...
... Boże Narodzenie jest magiczne i piękne...
ale chyba bardziej wolę Wielkanoc!:-)
Święta te, są nie tylko piękne i urocze pod względem tradycji , ale też i smaczne:-)
Uwielbiam wielkanocne potrawy...
... święconka, malowanie pisanek...
Już się doczekać nie mogę!:-)

***
Na obiad dziś była zupa maślankowa i śledzik!
Były też i pierogi z jagodami!:-)

***
Wczoraj natomiast było bardziej kalorycznie...
W poniedziałek upiekłam rogaliki!:-)
Wyszło ich sporo..
i żeby nie było...
sama ich wszystkich nie zjadłam!
Było kilku pomocników!:-)







Do następnego napisania!:-)
Ściskam Was wszystkich
Natalia

27 komentarzy:

  1. Natuniu ja również wole Wielkanoc ale mam takie swoje ciche powody ;P

    A apetytu mi narobiłaś na pierożki ;O

    BUZINKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez Lubie ten okres postu. Czuje nadchodząca wiosnę:-) ale u Ciebie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie natrafiłam na kogoś kto woli Wielkanoc, jest jasna, wesoła a w perspektywie lato.Boże Narodzenie jest poważne,dostojne i odkąd brak rodziców - smutne.W Wielkanoc nie odczuwam tak ich braku.
    Pierogi z jagodami- uwielbiam o rogalikach nie wspomnę....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wolę Wielkanocne, ale w listopadzie BN:)
    Fajniutkie rogaliki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... to nieczyste zagranie pokazywać w dzień postny takie pyszności ....

    OdpowiedzUsuń
  6. tak czas wielkiego postu u mnie też się dzisiaj zaczął...i rozmyślań nad tym co dobre a co złe.. juz tez odliczam dni do Wielkanocy:) Widzę u ciebie nowy kubeczek...śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ty jesteś moją bratnią duszą chyba hihihi, ja przepadam za Wielkanocą, zdecydowanie bardziej ja wolę od świąt Bożego Narodzenia. jest tak kolorowo, wiosennie, wesoło, optymistycznie, aż chce sie żyć! nie mogę się juz doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czas oczekiwania na Wielkanoc też ma w sobie coś... wyjątkowego!
    pierogi z jagodami? ale smaka narobiłaś :) wieki nie jadłam.
    ja dziś miałam śledzika w oleju i ziemniaczki w mundurkach :)
    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i jak tu żyć, jak tyle dobrego pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierogi wyglądają przepysznie, takie równiutkie!!!!!! Aż się głodna zrobiłam... a tu pora spania!!!!
    U mnie to wiadomo Wielkanoc i pisanki wiodą prym:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ileż rogalików ! :-) Poślij trochę :-)
    Czas gna .. niedawno wielkie szykowania do Bożego Narodzenia , a teraz patrzeć jak zajączki Wielkanocne się pojawią ..
    Ale ja wolę te Grudniowe Święto . Ma więcej magii . Zakładając ,że jest śnieg :-P

    Dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie jak zwykle przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ja mam wielką prośbę, pisz przepisy na te pyszności, co zdjęcie to mi ślinka cieknie! Kiedyś piekłam takie rogaliki, zgubiłam przepis, poproszę o ten Twój:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale smakołyki :) piękne prymulki

    OdpowiedzUsuń
  15. Manufaktura rogalikowa, że hej, pychoty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O MATKO ale pyszności kochana :))))))))
    zjadłabym w pierwszej kolejności pierogi z jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bratki,a smakołyki bardzo apetyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze robię się głodna po wizycie u Ciebie, no takie smakołyki pokazujesz!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mlask!!!!! Całuski posyłam !!! Idę jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalko zapachniało u Ciebie wiosną :)
    Pierogi pobudziły moje kubki smakowe ....pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie jak zwykle niebywale smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj kurcze i znowu głodna jestem. Coś mnie te rogaliki tak kuszą strasznie. Chyba pójdę do kuchni i coś poszukam szkoda ,że nie do Twojej :)). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się ostatnio zastanawiałam, które Święta wolę, ale nie umiem się zdecydować ;)
    Rogaliki wyglądają cudownie smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same pyszności ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że z czasem przekonam sie do tych świąt...i do potraw...bo do tej pory nic mi z tego nie wyszło;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mi smaka narobiłaś tymi rogalikami Kochana.Ech Ty !!!
    Pozdrawiam cieplutko. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie!! znowu słodkości, a ja nie mogę. Rogaliczki wyszły wzorcowo! Pięknie się prezentują. Nie dziwię się , że szybko znikły i wielu pomocników się do tego przyłożyło.
    Pozdrawiam serdecznie. Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zrobiłaś smaka tymi pierogami i rogalikami!! ;-) Wyglądają przepysznie! ;-)
    Każde święta mają w sobie coś magicznego, tym bardziej są piękne, jeśli towarzyszy im odpowiednia aura, w Boże Narodzenie - śnieg i mróz, a w Wielkanoc piękne słoneczko, wiosna, dekoracje, kwiaty, pozytywna energia! ;-) Też uwielbiam Wielkanoc i dekorowanie mieszkania, nic nie sprawia mi większej przyjemności, jak wyciąganie z pudeł tych wszystkich pierdółek - oczywiście bez przesady! ;-))

    Serdecznie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzisz mojego bloga i może zostaniesz na dłużej? ;-) Ja oczywiście z wielką chęcią obserwuję i pozdrawiam Cię ciepło w te pochmurne dni! ;-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)