poniedziałek, 4 maja 2015

Waniliowa, Lawendowa, Biała...

Moi Mili... witam Was po weekendzie majowym:)
Jak Wam minął? Mam nadzieję, że spędziliście ten czas z najbliższymi-miło i smacznie.
U Mnie było pracowicie...
A więc od trzech dni-ustawiam, przestawiam, wymyślam, dopieszczam:)
Waniliowa, Lawendowa, Biała... chatka/altanka, to początek czegoś nowego w Moim życiu... Czekałam na to cały rok, bo plan już powstał zeszłej wiosny:)
Spełniłam swoje marzenie o własnym azylu, czymś tylko dla mnie, gdzie będę mogła spędzać czas, robić zdjęcia, przyjmować gości, czytać magazyny wnętrzarskie/książki, czy też po prostu pisać do Was z mojej altanki.
Chatka ma 20m2... Powstawała od początku marca. Wiele osób pomogło Mi zrealizować ten plan, za co ogromnie im DZIĘKUJĘ! 
A teraz Kochani, taka zapowiedź, choć jeszcze troszkę brakuję do perfekcji:)
ZAPRASZAM Was w Moje progi:) 








 




To już zdjęcia z naszej wczorajszej majówki... szaleństwo na łące, a później odpoczynek w altance:):):)




 
  



Dużo radości i słoneczka wszystkim życzę na nowy tydzień:)
do szybkiego usłyszenia!
Natalia



143 komentarze:

  1. Jak pieknie jest u Ciebie Natalko i jakże cudne masz widoki z okna, teraz rozumiem, dlaczego u Ciebie jest zawsze tak sielankowo i radośnie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na konkurs :)
    Milutkiego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalciu jestem pod wrażeniem:) Porcelana cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, pięknie i tak sielsko :) Wskoczyłabym tak na szklaneczkę lemoniady, bo poczuć się jak w bajce :)
    Jestem zauroczona, miejscem które stworzyłaś!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam:) nie tylko na lemoniadę, ale na pyszne ciasto:)
      ściski ogromne:)

      Usuń
  4. Natalko, no niesamowite po prostu!!! Masz swoje własne magiczne miejsce odzwieciedlające całą Ciebie!!! Nie moge się doczekać wspaniałych zdjęć, które tam powstaną - cos mam takie przeczucie, że teraz to dopiero rozwiniesz skrzydła!!! Wpadnę kiedys na kawkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, czekam na Ciebie:) i dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów:)
      A zdjęcia na pewno będą... pole do popisu teraz jest większe:)
      ściskam

      Usuń
  5. Niesamowita jesteś....cudowne miejsca urządziłaś :) Jestem ciekawa jak to wszystko wygląda od zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała taki azyl :) piękne miejsce:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i życzę Ci, abyś tez stworzyła miejsce tylko dla siebie:)

      Usuń
  7. Też bym chciała taki azyl :) piękne miejsce:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaniemówiłam KOCHANA BOSKO, tak mój styl, fantastycznie to mało powiedziane, wszystko jest zajeb....., nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia, cudownie,cudownie,cudownie,cudownie,cudownie itd.....poprostu pięknie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana... no teraz jak przeczytałam Twoje słowa, uśmiech nie schodzi Mi z twarzy...
      DZIĘKUJĘ Ci :)

      Usuń
  9. Miejsce cudne,klimatyczne ! Cieszę się Twoją radością :) Miłego i twórczego użytkowania życzę :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Renatko:)
      odsyłam majowe pozdrowienia:)

      Usuń
  10. W takim miejscu sama chciała bym żyć,cudownie jest u Ciebie kochana masz piękną dusze i to widać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, że spełniłaś swoje marzenie. Piękna sielska altanka. Z pewnością spędzicie w niej wiele miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy domek, piękne lato przed Tobą:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne miejsce! :)
    Mi też się marzy swoje miejsce - taras i ogródek z huśtawką :) Ale jak na razie będę musiała się zadowolić małym balkonem i ławą zrobioną z palet (jak już ją w końcu zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, i nawet na małym balkonie można mieć jak w bajce... spełnienia marzeń:):):)

      Usuń
    2. Powoli coś tam się tworzy na moim balkonie, zioła i poziomki posadziłam już w donice, niedługo kupuję kwiaty i mam nadzieję, że efekt końcowy spełni moje oczekiwania :)
      A Twój domek jest po prostu cudowny :)

      Usuń
  14. prześliczne miejsce! aż zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie! Natalko, chyba każda z nas marzy o takim azylu :))) Jest waniliowo, biało i kolorowo za sprawą tych wszystkich kubków, kubeczków i pojemników :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie u Ciebie....moje najszczersze gratulacje! Piękne biele i pastele. :)
    Niech Ci czas w tym uroczym miejscu upływa szczęśliwie i radośnie. :)
    Buziaki najserdeczniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci kochana za tak wspaniałe słowa...
      odsyłam majowe całusy

      Usuń
  17. Natalko cudnie ....wszystko dopracowane na ostatni ....:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne miejsce na odpoczynek! Na pewno wspaniale będzie się tam spędzać czas :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, piękna ta Twoja altanka!!! Chętnie usiadlabym tam na małą kawkę i odpoczynek. Pozdrawiam i słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie tam u Ciebie słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalko u Ciebie jest jak zwykle pastelowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki własny azyl to moje marzenie, dlatego powiem wprost-zazdroszczę Ci, ale i cieszę się razem z Tobą :)
    Wśród tych pasteli i cudownej atmosfery tego miejsca na pewno odpoczniesz :)
    Tylko pokazuj nam to miejsce, żebyśmy choć oczy mogły nacieszyć ;)))
    Miłego tygodnia, pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, oczywiście, że będę pokazywac tak często jak tylko się da:)
      Dziękuję za tak miłe słowa...
      ściskam :):)

      Usuń
  23. Urokliwy masz ten swój kącik :) zazdroszczę....
    Miłego tygodnia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że zrealizowałaś swoje marzenie i chętnie będę oglądać kolejne odsłony altanki. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ pięknie! Oj zazdroszczę Ci bardzo takiego miejsce, to moje skryte marzenie... Śliczne zdjęcia, same skarby masz w tej swojej altance:) Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie:) i życzę również spełnienia marzeń:):):)
      moc majowych uścisków:)

      Usuń
  26. Od pierwszych słów wiedziałam, że będzie ciężko... nie myśleć o tak pięknej altance!
    Napracowałaś się, ale efekt wart był tego. Wszystko dopieszczone i wysmakowane, piękne. Wygląda bajkowo i sielsko, wygląda ach... no nie zasnę dziś :) Rozglądam się do dłuższego czasu za działką na ROD, mam wizję swoje altanki. Ale bezskutecznie, zawsze coś nie pasuje...
    Uściski wielkie i gratuluję!

    PS.
    Zapraszam na candy, myślę że kubki wpasowałby się do wystroju:)
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to fakt-pracy było dużo... prawie codziennie nad czymś pracowaliśmy:) ale ten efekt na koniec niezapomniany... ta radość i uśmiech:) wiesz o czym mówię!:) Spełnienia marzeń o realizacji własnej altanki :) Dziękuję za tak piękne słowa i ściskam mocno

      Usuń
  27. Jak z bajki i te widoki . zazdroszczę
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze, mega zazdroszczę! :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie! W 100 % tak jak lubię! Nie mogę się napatrzeć! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. O takim miejscu marzy chyba każdy...własny malutki kącik, gdzie można posiedzieć, wyciszyć się, poczytać albo tak po prostu cieszyć się pięknym widokiem :) A u Ciebie widoki z chatki są cudne :) Piękny klimacik wyczarowałaś, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam majowo Basia
    PS girlanda z koronkowych kwiatuszków jest śliczna, podobną robiłam dla małej Amelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu za tak miłe słowa...
      uściski majowe ślę:) a girlanda jest od mojej siostry:) dostałam ją w prezencie:)

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia ! Gratuluję serdecznie ! ( W domu i w ogrodzie )

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie!
    Cikawa jestem tylko czy masz tam sprzęt do pieczenia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję:)
      Sprzętu do pieczenia nie mam, może kiedyś.... dobrze, że do domu blisko:)

      Usuń
  33. Natalko, moje gratulacje, chatka-alkanna jest cudowna :) Pięknie ją urządziłaś, podobają mi się wszystkie pastelowe dodatki i dekoracje. Altanka to cała Ty :) Pięknie rozpoczął się dla Ciebie maj :)
    Miłego popołudnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tyle cudownych słów... A maj rozpoczął się pięknie, to prawda:) Mam nadzieję, że Tobie również:)
      całuski majowe:)

      Usuń
  34. Jak zwykle wpadłam po trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcie ze stokrotkami. Zapraszam na majowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale... przyjaźnie dla duszy :) Różowy rondelek z bratkami uroczy :) I chłopczyk jaki ładny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudownie! Nic tylko zazdrościć takiego azylu i wspaniałej kolekcji porcelany, patrzę i się napatrzeć nie mogę. Takie projekty wymagają wiele pracy i samozaparcia- i tym większe wrażenie robi efekt końcowy:-) Życzę wielu wspaniałych chwil w altance!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Madziu, pracy było dużo... ale tak jak piszesz, ten efekt końcowy i radość wynagradzają ciężką pracę:) Dziękuję Ci za tyle pięknych słów.
      całuski majowe:)

      Usuń
  38. Co za magiczne miejsce!
    Ja też chcę taką altankę :D Szkoda, że w bloku nie ma jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś działka? Spełnienia marzeń:)
      i dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  39. Piękna ta chatka! Też kiedyś o takiej marzyłam, ale u nas w ogródku już nie ma miejsca :)
    Śliczne, pastelowe dekoracje i kwiatki :)
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:) Moze jeszcze się uda znaleźć troszkę miejsca na własną?:)
      odbijam pozdrowienia:)

      Usuń
  40. Domek jak marzenie, to perełka z pięknymi dekoracjami i wiele szczęśliwych chwil na pewno tam spędzisz - uściski i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana... oby takich chwil było jak najwięcej i u Ciebie:)
      ściskam majowo:)

      Usuń
  41. Jest boska! Ale Ci zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest boska! Ale Ci zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. cudne miejsce na odpoczynek :) chętnie bym wpadła na kawkę do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej jak uroczo :)) Przebywanie w takim ślicznym, biało-pastelowym miejscu to ogromna przyjemność. Aż wyjść się stąd nie chce :)) Masz wspaniałą kolekcję przepięknych skorupek.... siedzę się wpatruję w półeczki :))
    I jaki przystojniak na łące :))
    Przesyłam gorące uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wychodzić się z niej nie chce...:):):) DZIĘKUJĘ Ci bardzo moja droga!
      i dziękuję w imieniu Kubusia:)
      buziaczki

      Usuń
  45. ale czad ogldam tu sielanka , błoga sielanka aż tu nagle młodzieniec z pistoletem haha no czas:) ściskam majowo;)

    OdpowiedzUsuń
  46. marzenia się spełniają Kochana! też o tym pisałam :)
    super cieszę się,że jesteś szczęśliwa - masz wspaniały kącik :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Co moja kochana:) To prawda... marzenia się spełniają:)
      całuski majowe

      Usuń
  47. Magiczne miejsce:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję! Jest co :) A widoki za oknem do pozazdroszczenia, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocze miejsce!!! Życzę Ci jak najwięcej spokojnych chwil w Twoim nowym klimatycznym przybytku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne miejsce stworzyłaś, aż chciałabym do Ciebie wpaść na herbatkę w tych uroczych kubeczkach :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale cudowne miejsce :) A mały mężczyzna z pewnością dogadałby się z moim małym mężczyzną, bo widzę, że łączą ich podobne zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie, cudownie , wspaniale ! oczarowałaś mnie:-) Już się pakuję i wpadam na kawę:)
    To miejsce zachwyca a ta porcelana ...brak mi słów :)
    Ściskam i życzę spokojnych chwil w tym magicznym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana.... twoje słowa mnie oczarowały:):):) Na kawkę zapraszam i nawet na ciacho:)
      Dziękuję i ściskam:)

      Usuń
  53. Pięknie i bardzo sielsko.Uwielbiam Twoje zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  54. Ubóstwiam takie sielskie klimaty! Po cichu zazdroszczę Ci takiego miejsca, cichego, swojego, przytulnego... :) Widać, że włożyłaś w to miejsce mnóstwo pracy. Mam nadzieję, że to nie będzie jedyny post o Twojej chatce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jedyny:) Jeszcze wiele postów z altanki przed nami:)
      dziękuję i ślę uściski

      Usuń
  55. Ale u Ciebie jest ślicznie, taki różowy garnek też miałam, ale sprzedałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne wnętrze domuu, tak przytulnie i pięknie :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cieszę się razem z Tobą :)
    Ślicznie wszystko urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne miejsce nic dziwnego że dopieszczasz, aż zazdroszczę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Natalko Twoja chatka jest prześliczna, wiejsko sielsko romantyczna !!! I to cudowne wyposażenie, cudownie jest spełniać marzenia, cieszę się razem z Tobą i podziwiam raz jeszcze:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i samych miłych chwil w tej chatce Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie u Ciebie, tak uroczo, romantycznie i trochę swojsko, podoba mi się!
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Natalko, spóźniona, ale spieszę się donieść, że zakochałam się w Twojej cudnej altance!!! Wyszlo bosko:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko bardzo ładnie się prezentuje, jednym słowem taki przytulny klimacik. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale masz widoki za oknem Natalko!! Bajka w środku i na zewnątrz:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak pieknie i szalenie klimatycznie u Ciebie Natalko <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo nastrojowa chatka Ci wyszła :-) a i mały żołnierz wyglada na zadowolonego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Natalko bardzo miło i cieplutko jest u Ciebie ☺
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  67. Natalko bardzo miło i cieplutko jest u Ciebie ☺
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  68. To miejsce rzeczywiście można nazwać azylem. Jest tak domowo, bezpiecznie...

    OdpowiedzUsuń
  69. ślicznie tam, atmosfera jawi się klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  70. U Ciebie znów słodko, uroczo i wiosennie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniałe miejsce na wypoczynek :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne miejsce i z taką dbałością urządzone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Nagromadziłaś masę piękności! Nie wiem, co lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kącik relaksu, wyciszenia , super to zrobiłaś , rewelacja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  75. Matko jedyna, już teraz wszystko wiem, miałam sporo zaległości, przejrzałam wszystkie posty na bezdechu, tchu mi brak... sielsko, pięknie, bajkowo, magicznie - niesamowita chatka!!!!!! Gratuluje pomysłu Natalko!!!Jak ja marze o takim azylu, miejscu spokojnym i beztroskim... altana w samym środku nieba!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)