sobota, 14 kwietnia 2018

Wiosenne chwile... Uwielbiam wiosnę!

Uwielbiam wiosenne wieczory... Piszę dziś do Was z białego domku. Dookoła wszystko pięknie się zieleni, ptaszki pięknie koncertują przez cały dzień... W białym domku mnóstwo kwiatów, świece i herbata... w tle słychać tylko błogą ciszę... A z domu pachnie ciastem drożdżowym mamy... Obok domu zakwitło drzewo mirabelkowe, które tak pięknie pachnie... 
 Uwielbiam takie sielskie chwile... 







Widoki o poranku...










Nie da się ukryć, że wiosna to moja ULUBIONA pora roku...
Uściski moi mili... Samych słonecznych chwil!!!
Natalia




15 komentarzy:

  1. Dla mnie to najpiękniejszy czas w roku:)))wszystko się budzi dookoła:)))Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham wiosnę. Boskie są te Twoje stokrotki, też myślę czy nie kupić. Śliczna girlanda z kwiatuszków (przy kubeczkach). Ale kusisz rzodkiewkami... Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku Natalko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosna rozgoscila się na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na widok tej drożdżówki ślina mi cieknie. Wpadłabym na malutki kawałeczek. Rzodkiewki też uwielbiam. Miłego weekendu Natalio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecień/Maj to najlepsze miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stokrotki są piękne nie tylko do fotografowania. Zdobią dom, ogród, balkon. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosnę ja również kocham miłością absolutną, a szczególnie maj :) Pięknie u Ciebie, zrobiłaś mi chęci na pyszne ciasto i na więcej słońca, więcej ciepłych dni.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko, jak zawsze u Ciebie i pięknie i pysznie :D
    Widzę, że wybrałaś te drobne brateczki, to moje ukochane :D Od jakiegoś już czasu kupuję tylko takie... ale niestety nie jestem w stanie pozostać konsekwentna w doborze kolorów. Wychodzę z silnym postanowieniem zakupu określonego koloru, a wracam z wielobarwną tęczą. Wszystkie mnie wołają, nie jestem w stanie się oprzeć :)))
    Ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wiosna to prawdziwa dawka endorfin Potrafię cieszyć się wtedy nawet z małych drobnych rzeczy ... I chęć do działania wiosną jest dużo większa

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna wiosna w Twoim domku, i te wszystkie kubasy green gate <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna to moja ukochana pora roku! Jakie piękne te Twoje stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post, aż miło poczytać :) Jak zwykle śliczne zdjęcia i masa inspiracji u Ciebie! Zawsze jak zaglądam na Twojego bloga, to znajdę coś nowego i pomysłowego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do oglądania nowych wzorów innowacyjnych kocyków dla dzieci z wielowarstwowej bawełny - tym razem w kotki :) https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham zimne klimaty, widzę w jesieni i zimie ogrom magii, ale wiosnę czy lato też bardzo cenię. Kocham kwiaty, kocham przyrodę budzącą się do życia. :) Kolejne wspaniałe fotografie, u Ciebie to jest naprawdę bosko. :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)