czwartek, 18 października 2018

Cudowna jesień...

Już dawno w październiku nie było tak cudownej pogody. Jesień nas rozpieszcza. Ciepłem barwami, słońcem, grzybkami (ku mojemu zdziwieniu, bo myślałam, że w tym roku u nas już się nie pojawią).
Lubię, gdy poranki są takie optymistyczne, nie pada, nie jest ciemno, tylko promyki słońca wlatują do domu. 

Właśnie piję herbatę w białym domku. Na łące muczą krowy, listki leżą na zielonej i soczystej trawce, dynie stoją przed domkiem, na drzwiach powiesiłam jesienny wianuszek z listków dębu, a ja piję aromatyczną herbatę. 











Mój wymarzony Kitchen Aid. Teraz to dopiero będę wypiekać. Marzenia się spełniają.. Ja to wiem!


Cudownego dnia, dużo radości i słońca. Cieszcie się z tej pięknej pogody i korzystajcie Kochani!
Moc uścisków!!!
Natalia

8 komentarzy:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)