czwartek, 6 czerwca 2013

Polne stokrotki

Witajcie dziewczyny!

Wpadam znów na chwilkę, bo nie dość, że czasu mało to nareszcie piękna, słoneczna pogoda!
U mnie dzisiaj cieplutko, że aż chce się żyć:)
Mam nadzieję, że i u Was pogodnie!
Dzisiaj wybrałam się na krótki spacer na łąki i narwałam  bukiet i bukiecik polnych stokrotek!
Poluję też na bukiet chabrowy i mam nadzieję, że w weekend będą pięknie stroiły mój stół:)
Już wiem, że mój weekend będzie na dekorowanie, dopracowywanie i przestawianie cudeniek w M.
Mam nadzieję, że upiekę też ciasto, które za mną chodzi od dawna...
Ale to już w następnym poście...
A teraz zmykam i dzielę się z Wami tymi cudnymi kwiatkami!

I dziękuję Wam kochane za komentarze pod ostatnim postem i za to, że zaglądacie do mnie:)
Wielkie dzięki!!!
I te stokrotki również dla Was!





 
 
 Pozdrawiam Was!
Do szybkiego usłyszenia:)
Udanego weekendu!
Natalia


7 komentarzy:

  1. Stokrotki - jak ja kocham te kwiatki, kiedyś miałam takie przezwisko, dawno temu hihihi, teraz Roza, coś ukwiecona cała JA ;)
    Poczęstuję się jedną ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za stokrotki:) Są takie delikatne i niewinne... Wpadłam do Ciebie przypadkowo, ale... okazało się, że lubimy podobne rzeczy:) Miło mnie przyjęłaś bukietem stokrotek na początek także zostaję na dłużej:)
    Wpadnij do mnie na wirtualną herbatkę;) Będzie mi miło:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie duze te stokrotki?! U mnie polne stokrotki sa malusie:( ladna aranzacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki śliczne i takie słoneczne-wbrew pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Natalko!!!!! ...a nie sa to przypadkiem rumianki???? Tak czy siak cudne...
    Buziaki z daleka
    ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Natalio... To są przecież rumianki!
    Ostatnio nabyłam potężną doniczkę, cudownie kwitną, przypominają mi moje dzieciństwo i ten ich zapach... Taki miodowy.
    Mam tą samą osłonkę do świeczki! Kiedy zobaczyłam ją w Ikea, nie mogłam przejść obojętnie... :)
    Pozdrawiam z Kolonii........ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stokrotki czy tam rumianki przepiękne ,a w tym białym dzbanuszku wyglądają uroczo :)))
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)