środa, 9 października 2013

Zapiekany ryż z jabłkami i cynamonem

Witajcie Kochani!

Dziękuję Wam za piękne słowa, jestem bardzo szczęśliwa kiedy je czytam;-)
Bardzo, bardzo dziękuję!!!
 ***

Jak już pisałam uwielbiam jabłka i cynamon.
Dziś postanowiłam, że zrobię najlepszy deser jesienny, który naprawdę smakuję Mi najbardziej jesienią.
Ryż z jabłkami!
Coś niesamowitego.
 Niektórzy mogą ryż z jabłkami zjeść na obiad i im to wystarcza, ale niestety nie Mnie...
... najpierw muszę zjeść coś solidnego, a dopiero potem odrobina przyjemności!;-)
;););)






Jeśli i Wy Kochane macie ochotę na ten jesienny deserek podaję przepis:-)

Potrzebne:

ryż
słoik musu jabłkowego
cynamon
mleko
masło

Wykonanie:
Ryż ugotować w mleku.
Następnie formę wysmarować masłem, wyłożyć połowę ugotowanego ryżu, na to mus jabłkowy, posypać cynamonem, na jabłka resztę ryżu i na koniec posypać cynamonem. Na wierzch kładziemy 3 łyżki masła
Pieczemy w temperaturze 180 stopni około pół godziny.




Było przepyszne;-);-);-)

Ściskam Was mocno;-)
Do następnego...
Pozdrawiam!
Natalia

19 komentarzy:

  1. Jak zawsze pyszności też lubię ten deser:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana....Porządnie tym cynamonem zaszalałaś....................... :)
    Ja osobiście też lubię najpierw jakiś konkret, a dopiero słodkości na deser.... Bo inaczej to bym jadła i jadła i zawsze jakiś niedosyt by był! hihi! ;)
    Ryż robię podobnie.Dzieciaki wcinają tylko uszy im się trzęsą! Moje najstarsze dziecię uwielbia jeszcze zupę owocową z makaronem. Posypaną także cynamonem.Mniaaaammmm.......
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mój smak dzieciństwa! Uwielbiam! Dla mnie to idealny obiad! Dzięki za przypomnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego przepisuj szukałam.Smakowity,i już sobie go zapisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Natalko poprosze, ale bezzzz cynamonu- moze byc z cukrem!!! Cynamon i gozdziki to moi smakowi wrogowie - nie znosze , tak juz mam :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmy pycha :) moja mama piekła takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim domu to kultowa potrawa,O! jutro zrobię-co za szczęście,nie muszę się rano głowić co na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas to nie deserek a obiadek;) ale albo zjadam jego olbrzymią porcję, albo z zupką najpierw. Inaczej też głoduję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mojego brzdąca jak znalazł;)))))
    buziaczki Natalko;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za miłe słowa....Uwielbiam tą potrawę...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zapachniało. I tym sposobem wiem co dzisiaj zrobię na obiad:) Zupkę mam ugotowana wiec takie drugie danie to w sam raz będzie. Ja dodatkowo posypuje danie z wierzchu orzechami włoskimi. one się cudnie uprażą i mają wyjątkowy smak. polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha wstyd się przyznać ale....nigdy nie jadłam ;) za to moja sis je na obiad :) buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejej! Uwielbiam ryż z jabłkami i cynamonem! To najbardziej jesienny smak z możliwych :) Pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie jadłam ryżu z jabłkami w tej formie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No i wymyśliłaś ;) niby takie proste danie, a jakie smaczne :-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysl na zdjecia z tymi listkami, super to wyglada.. az by sie listki chcialo zjesc! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalko, przypominasz moje ulubione smaki:) Ryż zapiekany z jabłkami i cynamonem, gości bardzo często na moim stole, bardzo go lubię.Pięknie go podałaś:)
    Buziaki ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam!:) Pięknie wygląda i jest przepyszny!:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)