piątek, 14 marca 2014

Babka z polewą czekoladową

Witajcie!

Podobno weekend ma być paskudny!;-(
Miejmy nadzieję, ze nie będzie, aż tak źle i zima do nas już nie wróci!
Ale, gdyby jednak brakowało nam słońca, polecam Wam na weekend
 babkę z polewą czekoladową:-)


Przepis możecie znaleźć tutaj.
Już kiedyś ją Wam polecałam.
Jednak tym razem dodałam kisiel cytrynowy!
I zamiast cukru pudru zrobiłam polewę czekoladową.




Polewa czekoladowa:

Potrzebne:
pół kostki margaryny
3,5 łyżki cukru
2,5 łyżki kakao
1 jajko

Margarynę, cukier, kakao rozpuścić w rondelku.
Następnie zdjąć z ognia i dodać jajko.
Szybko wymieszać, aż polewa zgęstnieje.





Życzę Wam słodkiego i słonecznego;-) weekendu!
Pozdrawiam 
Natalia

22 komentarze:

  1. Kochana .. właśnie popijam kawkę i jak bardzo bym teraz skosztowała Twojej babki , ojojoj ! :-))
    Fajny ten kubeczek .. muszę jechać je zobaczyć :-))
    Straszą na weekend ,ale patrząc na to co za oknem - wierzyć się nie chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę do ciebie zaglądać, bo ślinka cieknie :-) a ja nie mogę jeść ciast ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś piekłam podobną babkę i była bardzo smaczna. Miłego weekendu Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mam suszone śliwki to trochę załagodzę ślinotok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm, baba prezentuje się pięknie! Na pewno smakowała świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym, żeby dodać kisiel. Muszę spróbować. Pozdrawiam ciepło i podzielam Twoją nadzieję, że zima już nie wróci. Chociaż u nas to nigdy nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie robiłam polewy z jajkiem? Do takiego gorącego wlewasz? jajko się nie ścina?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kusisz tymi pysznościam! Śliczny kubeczek :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uciecha dla oka (- talerzyki) i brzucha:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle apetycznie tu u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zwykle pełno smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Razem chyba żeśmy piekły te babki. Twoja wygląda wspaniale , moja może tak pięknie nie wyrosła, ale w smaku jest pyszna. W następnym tygodniu skorzystam z Twojego przepisu - pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam,mniam......Ale smakowita babka,uwielbiam takie ciasta:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłaś smaka!!! A ten serwis w kwiaty skradł mi serce, koniecznie wyprubuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam mniam, szkoda że nie mogę jadać takich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jak zawsze kusisz:)))pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jak pysznie wygląda :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. och Natalko jakie pyszności u Ciebie :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny przepis na babke od mojej Mamy, stary jak swiat ale doskonaly, tylko bez octu i kisielu, zamiast tego rozprowadzam proszek do pieczenia w pol szkalnki cieplego mleka...Pyszna jest i twoja tez pysznie wyglada !
    Pozdrowienia sle Natalko!
    P.S. Jestes imienniczka mojej drogiej Mamy...

    OdpowiedzUsuń
  20. już mi się kojarzy ta babka ze Świętami :D
    pozdrawiam Natalko ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pyszności!! Muszę kiedyś wypróbować Twój przepis-babka wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)