środa, 15 października 2014

W SŁONECZNEJ SCENERII:):):)


O rok starsza Witam Was Kochani!
Szkoda, że urodziny obchodzi się raz  w roku...
Właśnie w takie dni jak wczoraj tak myślę.
Tym razem to nie ja zrobiłam ciasto, bo zrobiła je Moja siostra!
Specjalnie dla Mnie:)
Przepyszne, w pięknej słonecznej scenerii...






 Lubię to ciasto, więc na moje życzenie zrobiła mi je siostra!
Jeśli mielibyście na nie ochotę, podaję przepis.

 CIASTO 3BIT
Potrzebne:
 2 paczki krakersów
masa kajmakowa
krem karpatkowy
śmietanka 30%
gorzka czekolada 

Wykonanie:
Na blasze układamy krakersy.
Następnie wykładamy masę kajmakową.
Na masę, układamy krakersy.
Później krem karpatkowy i znów krakersy.
Na krakersy bitą śmietanę i posypujemy tartą czekoladę.

Szybko, prosto i smacznie!
SMACZNEGO!








Październik naprawdę mamy piękny!
Słoneczko cudownie świeci, jest ciepło... i taką jesień właśnie lubię:):):)




Lubię oglądać Moje zdjęcia z dzieciństwa.
Tymi podzielę się z Wami:)




 To chyba przez te urodziny wzięło Mnie na wspominki:)
Kochani, BARDZO Wam DZIĘKUJĘ za piękne wczorajsze życzenia... 
 Ściskam Was wszystkich z osobna, choć tylko wirtualnie:):):)

Złoto jesienne POZDROWIENIA:)
Uściski 
Natalia

51 komentarzy:

  1. Kochana, życzę Ci 100 lat szczęścia, zdrowia i samych sukcesów, aby wszystko o czym marzysz się spełniło :)
    3 bit wygląda obłędnie, na pewno skorzystam z przepisu :))

    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz 100 lat!!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego kochana, dużo zdrówka, szczęścia, samych słonecznych dni, uśmiechu na twarzy, zero zmartwień i spełnienia marzeń. A to ciasto uwielbiam!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Natalio ;* sto lat i żeby wszystkie marzenia Ci się spełniły :) dużo zdrówka bo najważniejsze no i mnóstwo pomysłów na kolejne ciasta :D
    ściskam Cię gorąco i mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. takie słodkości w takiej scenerii - cudownosci ! :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego, co najlepsze! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalio!!! Już pędzę (spóźniona?) z życzeniami!!! Chociaż składanie zyczeń to nie moja działka, nie mam talentu w tym zakresie, ale życzenia spełnienia marzeń, zdrówka i samych dobrych ludzi wokół płyna prosto z serca!!!! Sto lat!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń!
    Uwielbiam ten kubek :) Chciałam kupić jeszcze jeden, ale już nie mieli...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna słoneczna sceneria i te slodkości - mniam, mnia.
    Wszystkiego najlepszego Kochana!!!! Samych radości w życiu, zdrowia i łapania najlepszych momentów.
    Pozdrawiam i ogromne całusy posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)
    Cudowny dzień na małe święto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze!
    ciasto wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj naj lepszego! Gorące uścicki

    OdpowiedzUsuń
  12. Plusem tego ciasta jest to, że jeden kawałek zdecydowanie wystarcza, bo potrafi nieźle zasłodzić :))) Znam je i również lubię.
    Zdjęcia, jak zwykle magiczne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Natalko,wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!! Życzę Ci niepowtarzalnych chwil w twoim życiu, wspaniałych ludzi na twojej drodze i słoneczka w duszy,które opromieni wszystkich dokoła :)
    Buziaczki ♥
    P.s. Przepis taki posiadam ale jeszcze nie robiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!! Słoneczka co dnia,i dużo miłości,buziole:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego !!! Oby każdy dzień w Twoim życiu przynosił Ci piękne chwile, chwile które dają wspomnienia:)))
    Ciasto rewelacyjne, przepis zapisuję.
    Cudowna, słoneczna i prawdziwie "letnia" sceneria:)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię swoje zdjęcia z dzieciństwa, chociaż za naszych czasów fotografia nie była tak rozwinięta, jak teraz :)) Teraz rodzice biegają z aparatem cyfrowym i robią setki zdjęć swojemu maleństwu. Ciasto wygląda smacznie więc ukłony dla siostry :)) Jeszcze raz samych radości...

    OdpowiedzUsuń
  17. No to już wiem jakie słodkości zaserwuje rodzinie w weekend :) Wszystkiego najlepszego :) Samych pięknych i słonecznych dni :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione ale wszystkiego NAJ :) spełnienia marzeń, samych radosnych i szczęśliwych chwil :))
    Ciacho pycha, zdjecia śliczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, spełnienia marzeń i tych dużych i tych małych! Całuski Ci przesyłam najszczersze!
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze wielu wspaniałych urodzin, a pomiędzy nimi wyjątkowych chwil. Zapraszam na rozdanie:
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/2014/10/2-lata-bloga-i-woskie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalia! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, niech Ci się spełni cała góra marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalko! Spoznione,ale bardzo serdeczne zyczenia wszystkiego co najlepsze !!!
    Dawno mnie nie bylo i probuje nadrobic powazne zaleglosci :)
    Zdjecia robisz mistrzowskie !!!!
    Serdecznosci sle wiele !

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat, 100 lat... Byłaś słodkim bobaskiem:) Piękna jesień na Twych zdjęciach. Ciasto wygląda bardzo apetycznie:) Ciepłe pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Samych cudownych chwil.
    Ciasto 3 Bit również robię. Pyszne choć to bomba kaloryczna.
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. JA przez Ciebie ciągle jem ciatso z jabłkiem ! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. no tak to można żyć:)
    wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hihi ale byłaś słodka :) Mamy piękną jesień, a Ty świetnie to pokazalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, jak ja uwielbiam to ciasto... niestety teraz muszę bardzo ograniczać wszelkie słodkości :( Przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia urodzinowe Natalko :*
    Ciasto pyszne, też je robię i lubię : )Siostra się spisała :)
    Zdjęcia jak zawsze piękne i cieplutkie, a Twoje z dzieciństwa urocze :)
    Pozdrawiam Natalko, serdeczności i buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj szkoda, że tylko raz w roku...
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego:-). To miła niespodzianka takie pyszne ciasto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem z wizyta pierwszy raz bo dopiero zaczynam blogowanie ale zdjęcia super i blog również na pewno będę zaglądać:) Wszystkiego dobrego i zapraszam również do mnie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm przepyszne ciastoooo !<3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Rumianki śliczne, niestety w moim mieście ciężko je gdziekolwiek spotkać.
    Super zdjęcia z dzieciństwa, byłaś przesłodka
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  35. Lato u Ciebie było takie sielskie, a i jesień bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Samych słonecznych dni z okazji urodzin, ciastem sie poczęstjuję, bo lubie, u nas nazywa się krakersik:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ominął mnie dzień Twoich urodzin, jednak mimo to chcę życzyć Ci wszystkiego dobrego, wytrwałości i samych pięknych dni!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciasto, ciasteczko.. takie pyszności a ja na diecie :( Spóźnione, lecz wszystkiego najlepszego! :*
    Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego Najlepszego! (spóźnione,ale liczą sie intencje)
    Ciasto wygląda pysznie *o* Jednak fajnie meić rodzeństwo,szkoda,że ja jestem jedynaczką :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej ja też się spóźniłam z życzeniami. Wybaczysz mi kochana?
    Bardzo szczere i serdeczne życzenia od Biernasi Natalio. Cieszę się, że jesteś i mogłam Ciebie poznać dzięki blogowym odwiedzinom.
    Wszystkiego wymarzonego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarodziejka z Ciebie. Spóźnione życzenia kochana. Zdrówka bo to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  42. Aby zawsze w Twoim życiu gościły takie piękne chwile, jakie umieszczasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia z dzieciństwa !
    Wszytskiego najlepszego - choć spóźnione ;)
    Lubię to ciacho,ale zazwyczaj dawałam tylko masę karpatkową, teraz wiem że mogę je ulepszyć

    OdpowiedzUsuń
  44. ciacho wygląda przepysznie! i genialne jesienne zdjęcia nam pokazałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodkim byłaś bobasem, do wyściskania :-* 100 latek!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana Natalio,
    z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze,spełnienia marzeń a przede wszystkim duuuuużo zdrowia.....zadowalaj nas kochana jeszcze przez długie lata swoją obecnością w blogosferze,ciesz nasze oczy swoimi pieknymi fotografiami ....ściskam Cię baaardzo mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  48. alez to niebo jesienne jest cudne:))uroczy piknik;) pozdrawiam cieplo;)paczuszka powinna dotrzec jutro;))jestem ciekawa jaka wrózbe ci podesłałam;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)