wtorek, 6 stycznia 2015

ZIMOWO i noworocznie:)


Witajcie Moi drodzy:)

To pierwszy wpis w Nowym Roku.
Jak się macie?:)
Czy u Was też zimowo i mroźnie z słońcem w tle?
Bardzo lubię taką pogodę:) Chyba po obiedzie wybiorę się na spacer z aparatem i popstrykam kilka zimowych fotek:)




Tymczasem, zdjęcia z dzisiejszego przedpołudnia...
No, bo kto powiedział, że nawet zimą nie można wypić gorącej kawy na dworze...?
Do tego odrobina słodyczy i jest cudownie...
Wystarczy ubrać tylko ciepłe rękawiczki:)











Kochani... BARDZO serdecznie Wam wszystkim dziękuję za tyle ślicznych życzeń noworocznych:)
Czytając je, czułam, że płynęły one prosto z głębi serca!
DZIĘKUJĘ!!!


 Żegnam się z Wami zimowo, słonecznie i wtorkowo:)- a wydaje się, jakby była niedziela:)
do usłyszenia niebawem:)
Miłego dnia!
Natalia

59 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :) Koniecznie idź na spacer, ja dziś też korzystam z pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wrażenie jakby była niedziela :)
    Zdjęcia, jak zwykle przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja widze. ze jest cudownie u Ciebie :-) tez zaraz wybieram sie na spacer, bo piekne slonko na niebie, trzeba korzystac:-) buziaki ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie zima wygląda przecudownie ! Zreszta jak zawsze zachwycam się wystrojem i stylistyką

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodę mamy bardzo podobną :) Poranki są mroźne, ale słoneczne, jednak brakuje u nas śniegu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana!!

    Buziaki, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Natalio, cudnie u Ciebie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie tak zawsze ślicznie i przytulnie, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko, śliczna zimka :) U mnie też słonecznie i biało.... Niestety jeszcze muszę obiad zrobić, zamiast na dwór wyjść, bo już mnie nosi :), ale teraz już coraz dłuższy dzień mamy, więc mam nadzieję jeszcze zdążę :)
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też dzisiaj bardzo słonecznie. Słońce topi niewielkie ilości śniegu, które wczoraj spadły. Ech, marzy mi się teraz taka biała, piękna zima.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas również mroźnie i słoneczko przyświeca :)
    Mmmmm... ja to bym chętnie spróbowała tego ciasta/piernika? :)
    Mam pytanko... skąd są te ładne szare kubeczki w gwiazdki z poprzednich postów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kubeczki kupiłam w Netto, były przed Świętami:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Kochana śliczne zdjęcia, a filiżanka i imbryk cudowny:) Pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dzisiaj za oknem też było pięknie, słonecznie i zimowo. Taką zimę właśnie lubię. Swoimi zdjęciami pięknie wprowadziłaś nas w ten zimowo - noworoczny czas. Uściski Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, co za cuuuudowny pomysł z tą kawką na łonie natury! Kochana, Twoje ujęcia sa coraz to lepsze, pierniczek na śniegu mnie rozbroił po prostu! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zimowa sceneria w Twoim wydaniu wygląda po prostu pięknie!!!!!!!!!!!! Wszystkiego dobrego Kochana!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne zdjęcia - ogromnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ach jak Ci zazdroszczę tej przestrzeni, tego że właśnie możesz kawkę wypić na dworze
    cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas w tym roku,zimy brak. Raczej wiosennie się robi:)) Fajne zdjęcia,takie magiczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Kochana, już zateskniłam za tymi pysznościami na zdjęciach na łonie natury, które nam zawsze prezentujesz. Przy takich przysmakch zima niestraszna ;)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia!!!
    I u mnie zima powróciła ;p Wczoraj to była niezła zawierucha i śnieżyca!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło tu i tak waniliowo, lawendowo. Podłączam pod mojego bloga i będę zaglądać
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia prześliczne! Taką zimę to nawet ja lubię.:)
    Zwłaszcza, kiedy mogę ją oglądać przez okno i nie muszę wychodzić.:)
    Ale u Ciebie jak zawsze cieplutko, miło i smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale kawa chyba szybciutko stygnie ;-) Dzisiaj studziłam na balkonie rozpuszczoną margarynę - trwało to jedna chwilkę. A pod Bydgoszczą śniegu brak, za to lodowiska działają.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie nie ma śniegu, jest chłodno, ale niestety nie biało... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny klimat. Pozdrawiam kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie niestety śniegu już jak na lekarstwo..., ale przynajmniej fotki zostały i nadzieja, że zimowa aura wróci. U Ciebie za to pięknie, zimowo i jak zwykle klimatycznie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zimy nie lubię - chyba nic już tego nie zmieni. Dlatego na kawkę na dworze nawet Ty mnie nie namówisz:)
    Bardzo ładna porcelana

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są przepiękne, tak bardzo klimatyczne
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Kochana. U nas (lubuskie) pogoda byle jaka. Raczej jesienna niż zimowa. Dzisiaj popadało troszeczkę śniegu ale niestety topnieje.
    Twoje zdjęcia są takie urocze i klimatyczne, z przyjemnością je zawsze oglądam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie tez pięknie :) Uwielbiam tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Natalko jak zawsze u Ciebie pięknie! :) czuć ten klimat, który opisujesz :)
    ściskam Cię mocno w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to wszystko smakowicie, pięknie i elegancko wygląda! Fantastyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  32. W takiej oprawie nawet na powietrzu przy mrozie kawa smakuje pysznie :)
    U mnie bardzo zimowo, śniegu sporo , a rano było - 18 stopni. Najbardziej z zimy cieszy się mój pies ;)
    Pozdrawiam serdecznie Natalko :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego w Nowym roku Natalko :) Super klimatyczne fotki :) zresztą jak zawsze :))) Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  34. Och u Ciebie znów tak uroczo. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje fotki jak zawsze świetne:) Każdy detal potrafisz przedstawić tak, że trudno oderwać oczy od zdjęć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. śniadanie na trawie bardzo twarzowe:) Ja też chcę takie wełniane rękawice:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny, klimatyczny post ;-) Zjadłabym taki kawałek ciasta i wypiła herbatkę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kawka na świeżym powietrzu czemu nie !!! A żebyś wiedziała jak o tej porze roku kiełbaska z grilla smakuje :) Buziaki pa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią bym się napiła kawki w tak cudnym klimacie :) Nawet zimno by mi wtedy nie przeszkadzało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zimno i biało w moich stronach. Musisz mieć piękne zimowe widoki wokół swojego domu. Chętnie obejrzę kolejne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. W Bydgoszczy niestety wyglada ... Jesiennie;) wieczorem spadł śnieg i polezal może z 4 godzinki?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o jeju jakie śliczne zdjęcia ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne fotki i super zimowy klimat :) pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy pomysł na zdjęcia, bardzo mi się podobają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak ja kocham zime <3 piękne zdjęcia !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cieplutko u Ciebie. A wiesz, że mamy takie same foremki (czerwona), buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj w Nowym Roku Natalko ☺☺☺
    Jak zawsze u Ciebie jest cudownie ☺

    OdpowiedzUsuń
  49. mmm ten klimat... dobrego 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zima potrafi być urocza:) i pięknie prezentować się w tle:) a czasami bywa wietrzna i deszczowa i takiej Ciebie zimo nie chcemy :) Piękne zdjęcia:) Potwierdzam, fajnie jest pobyć zimą na powietrzu, pić ciepłą kawkę i łapać zimowe promienie słońca.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super klimat na wypicie kawki :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie juz śniegu nie ma. :D dzisiaj było 10 stopni, na plusie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Natalko Droga, przepiękny jest ten Twój dzbanek na herbatkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyczuwam musli z biedry <3
    Bardzo ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Też podoba mi się Twój serwis no i pomysł sesji zdjęciowej na świeżym, zimowym powietrzu :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)