czwartek, 20 kwietnia 2017

"To jest moje życie, Nie chcę innego"- Życie Pasterza- James Rebanks



Podziwiam osoby, które potrafią o 180 stopni zmienić swoje życie. 
W dzisiejszych czasach rezygnacja z czegoś, na rzecz czegoś innego jest trudna. A bo to praca, mieszkanie, pozycja itp.
Ja jako urodzona "wiejska baba" nie wyobrażam sobie mieszkania w mieście. Oczywiście, ze człowiek jest w stanie przyzwyczaić, bo jak wiadomo nie wiadomo co los nam przyniesie. 

Dlatego pozycja " Życie Pasterza" to idealna książka dla osób, które są zabiegane uzależnione od smartfonów, ale pragnących zaznać spokoju i ciszy... 
Książka opowiada o mężczyźnie, który powraca z wielkiego miasta na wieś, aby pracować na farmie, która prowadzi jego rodzina od 600 lat. 
W asyście wiejskiej ciszy, spokoju wiedzie życie, wśród ludzi, którzy od wieków hodują owce.  
Jest to książka opowiadająca historię człowieka, który odnajduje spełnienie w prostocie życia, wśród natury. Opowiada także o relacjach rodzinnych, tradycji...





Książkę tą czytało się przyjemnie... podobało mi się to bardzo, że akcja rozgrywała się wśród natury- co oczywiście jest bliskie memu sercu... 
Podziwiam bohatera za odwagę, że pomimo wszystko zmienił swoje życie, że żyje w miejscu, w którym chce być... Robi to o czym marzy... poświęca całkowicie siebie i swoje życie pasji i rodzinnemu biznesowi, czyli hodowli owiec. 



Życie w zgodzie z naturą jest z pewnością zdrowe, wartościowe... Jednak to my sami jesteśmy kowalami własnego losu... sami piszemy nasze scenariusze i to od nas zależy jakie barwy ma nasze życie.


Nie bójmy się zmian... Róbmy wszystko, by żyć szczęśliwie, w zgodzie ze sobą i w spełnieniu. 
Tego Wam Moi mili ŻYCZĘ!!!

Ściskam najserdeczniej i pozdrawiam z białego domku- dziś rozpaliłam w kozie, ale te zielone widoki za oknami rekompensują mi niepogodę:)
Natalia 

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać książki z ciekawą fabułą.Pozdrawiam serdecznie -:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mam już na nią oko i na pewno ją przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dobra pozycja książkowa. Wiele jest teraz na rynku książek podpowiadających jak żyć lepiej. Niestety nie zawsze pomagają bo sami musimy podjąć decyzję co jest dla nas dobre.Przynajmniej tak jest ze mną :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu przemeblowałam z moim M życie i ciągle je zmienimy ....na takie bliżej natury,takie bardziej postawione na zdrowe odżywianie i bardzo nam z tym dobrze:))Niestety żyjemy w otoczeniu ludzi ,którym wydaje się to dziwne:)nie dalej jak wczoraj opowiadając o moich kurkach usłyszałam pytanie ....Ty hodujesz kury?Tak hoduję kury,indyki,perliczki(odpowiednio 10sztuk,5i 5:)mam swoje warzywa,robię przetwory,latam i zbieram kwiaty mniszka i kwiaty lipy,bzu ........i długo by jeszcze wyliczać :))Książkę zapisuję do przeczytania:))Marzy mi się jeszcze palenie w kozie w mojej kuchni letniej,na razie centralne ogrzewanie idzie całą parą....kiedy wreszcie będzie ciepła wiosna?Dziękuję za polecenie książki-Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na jej lekture :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze poszukać tą książkę i koniecznie przeczytać. Zmiany są podobno dobre, ale najtrudniej jest się na te zmiany zdecydować i zrobić ten pierwszy krok. W życiu czasami niestety jest trudniej to zrobić niż w książkach:-(
    Pozdrawiam serdecznie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie sięgnę po tą książkę zwłaszcza, że od jakiegoś czasu marzę o powrocie na wieś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się interesująco,
    piękna wiosenna zakładka :)
    Uściski weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero skończyłam "Chata Magoda" i opowiada o czymś bardzo podobnym. Dla mnie życie w zgodzie z naturą jest czymś co sprawia, że jestem szczęśliwa. Najchętniej przeniosłabym się daleko daleko, miała własne warzywa, owoce, zwierzęta, i prowadziła swoje życie nieco skromniej i spokojniej - bez tv, ciągłego zaglądania na telefon, do facebooka itd.. Może kiedyś :)
    Na tą chwilę zapisuję książkę na listę "do przeczytania" koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna książka, po którą na pewno warto sięgnąć.
    Ja jestem mieszczuchem, chociaż cenię życie na wsi. Czasem Ci Natalko zazdroszę, tego obcowania z naturą na co dzień.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka już znalazła się na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz absolutnie niesamowite zdjęcia... Skąd bierzesz inspirację do nich? Bo mnie osobiście inspiracji właśnie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki odpoczynek z książką bardzo by mi się przydał!
    Herbatka , słoneczko, cisza... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że mi się spodoba. Zaciekawiłaś mnie bardzo. Bohaterowi musiało być naprawdę ciężko zacząć wszystko od totalnego zera. Trudno sobie wyobrazić coś takiego

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)