środa, 7 czerwca 2017

Piękny czas:):):)



Ależ ten czas szybko pędzi, mamy już czerwiec. Ostatnie półtora spędziłam poza domem, dlatego po powrocie jeszcze bardziej doceniłam miejsce, w którym mieszkam... cisza, spokój, świeże powietrze, śpiew ptaków, zieleń... mogłabym wymieniać bez końca. Nie dla mnie życie miejskie- hałas, życie w ciągłym biegu itp. Określenie "wiejska baba" pasuje dla mnie idealnie. 

Bardzo lubię czerwiec:) Polne kwiaty i upragnione, wyczekiwane przez cały rok truskawki:):):) 
I o tej porze roku zdjęcia robią się same:) Też tak macie?









I na sam koniec mam jeszcze dla Was MIŁĄ niespodziankę. 
Na hasło: waniliowy,lawendowy 15* 
kod rabatowy  -15%
na świetne zegarki, którego stałam się szczęśliwą posiadaczką. 
Zapraszam na stronę sklepu: DANIEL WELLINGTON.
Jak dla mnie są wyjątkowe i bardzo eleganckie:):):) i wspaniale prezentują się z bransoletką, prawda?:)



Oby ten miesiąc był tak piękny i tak słoneczny jak owe widoki:)
Do szybkiego napisania Moi mili:) Dziś wpadłam tutaj na chwilkę, by się z Wami przywitać:)
Moc uścisków!!!
Natalia

21 komentarzy:

  1. Piękny czas i smakowity gdy są truskawki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle u Ciebie, porcja prześlicznych zdjęć. Bardzo lubię truskawki, w tym roku będzie ich niestety mało. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobnie ja też jestem taką "wiejską babą" tylko chwilowo skazaną na życie w mieście, ale na szczęście choć na weekendy mogę uciekać do ciszy, spokoju, zieleni i śpiewu słowika pod oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i truskawkowo:))) Kocham polne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super smacznie u Ciebie. Nie wiem czy uwierzysz ale nie jadłam jeszcze truskawek w tym sezonie. Jakoś nie składa się ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj w tym roku wyczekiwałam truskawek, jak nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście podzielam twoje zdanie. A truskawki to najlepsze owoce pod słońcem, pewnie też dlatego, że tak szybko znikają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również podzielam Twoje zdanie. Wspaniałe zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite te truskaweczki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza pora roku dla mnie nastała. Pięknego dnia Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadchodzi właśnie mój ulubiony owocowy czas - truskawki, maliny, poziomki ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację czas jest piękny:)))i u Ciebie również:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalko, jak zawsze u Ciebie cudne zdjęcia, od których trudno sie oderwać :)
    Zegarki tej form bardzo lubię :D
    Buziaki serdeczne, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wolę mieszkanie na wsi niż w mieście. A już w samym centrum to sobie nie wyobrażam w ogóle mieszkać.
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tak, też zdecydowanie wolę wieś chociaż mieszkam w mieście. Śliczne kadry :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. To makowe pole jest obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądanie tych zdjęć aż poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maki, maki, maki - kocham, i chyba jutro zrobię sobie wycieczkę w poszukiwaniu tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię łakowe kwiaty i maki się do nich zaliczają szkoda tylko że nie wytrzymuja długo w wazonie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)