piątek, 23 marca 2018

Puszysty smak natury.

Dzień dobry:)

Jeszcze chwila, a rozpocznie się nam weekend:) Na śniadanko polecają się pyszne, naturalne serki Almette, domowy chlebek, zieleninka, pomidorki i aromatyczna herbata.
Serki zachwycają swoją puszystością, serki robione na mleku, których krowy karmione są paszami bez GMO, czyli składników zmodyfikowanych genetycznie. Jako osoba mieszkająca na wsi dla zwracam uwagę na jakość. Dlatego jak najbardziej polecam SERKI ALMETTE,  gdyż smakują tak jak robiony serek domowy.






Post powstał przy współpracy z ALMETTE



Smacznych, zdrowych i kolorowych śniadań dla Was:)
Uściski piątkowe.
Natalia

11 komentarzy:

  1. Ale mi smaka narobiłaś na taki serek, dawno go nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z takich serków lubie z wielunia "mój ulubiony " oraz smietanowy ze strzałkowa sa pycha do tego rzodkiewka i szczypiorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jem :)) bo Marzena M z Insta narobiła mi wczoraj smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Almette z pomidorami. Lubię też śmietankowy, do którego dodaję np. szczypiorek, cebulę czy rzodkiewkę. Na uwagę zasługuje też opakowanie, dzięki któremu serek nie wysycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej smakują mi Almette ziołowy i ze szczypiorkiem :)
    Ja używam ich także do faszerowania jajek na twardo- rozrabiam ugotowane żółtka z serkiem i faszeruję białka . Na wierzch odrobinka majonezu i szczypiorek - pychotka! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze szczypiorkiem najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione serki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nachodzi na owocową wersję, ale niestety nie wiem, jak smakuje i boję się, że może okazać się bublem ;-)

    W wolnej chwili zapraszam do swojego kulinarnego świata ;-) https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)