piątek, 7 grudnia 2018

Grudzień pełen magii...

Czas upływa zbyt szybko. Za nami już mikołajki. Za dwa tygodnie już Wigilia. W tym roku czekam na Święta. Marzy mi się odpoczynek, zwolnienie i czas spędzony w świątecznej oprawie. 
U mnie pierniczki już udekorowane, czas zabrać się za uszka do barszczyku. Lubię rozplanowywać sobie wszystko powoli, ze spokojem, a nie na ostatnią chwilę. Tak samo jest z prezentami. 
W grudniu musi pachnieć mandarynkami, piernikami, ciasteczkami, cynamonem i igliwiem...
Zapraszam was na kadry z ostatnich dni:)













I niech ten grudniowy czas będzie pełen magii...
Uściski moi mili:)
Natalia


11 komentarzy:

  1. pięknie :) ja już też ogarnełam większość prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, bardzo pięknie u Ciebie. :) Życzę, by czas przygotowań do świąt był naprawdę radosny i pełen magii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień i dla mnie magiczny,trzask, plask i juz święta. Dni tak szybko lecą. Tak jak Ty na spokojmie, sprzątanie, prezenty, każdego dnia po troszku i tak dobrniemy do wigilii. Przyjemnie u Cuebie jak zawsze
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze jest magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i aromatycznie u Was...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie jak zawsze i te pierniczki, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pachnie Świętami. Bardzo podoba mi się ten druciany kosz na owoce, zarówno cytrynki, jak i jabłuszka prezentują się w nim ślicznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię patrzeć na twoje zdjęcia, zwłaszcza w grudniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie już bardzo magicznie :))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i klimatyczne przedświąteczne kadry.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)