sobota, 26 stycznia 2019

Moja sobota :)

Dzień dobry w ten zimowy dzień.

Dość dawno mnie tutaj nie było. Nie lubię takich długich przerw. Ale musicie mi wybaczyć. Postaram się być tutaj częściej-obiecuję!

Jak ja lubię takie dni. Od rana przy herbatce popatrzyłam na zimowe widoki. Pichcę w kuchni, zapachy roznoszą się po całym domu. Fantastycznie tak wypoczywać. W białym domku ogień strzela w kozie, świeczuszki się palą, białe (moje ulubione) róże stoją na stole. Która z nas nie lubi dostawać takich pięknych kwiatków z miłości...?
Na deser, na rozgrzanie owoce pod kruszonką. No i oczywiście aromatyczna herbatka.
Zaraz będę zarabiać ciasto na kulebiaka do barszczyku. Będzie pycha:)










I słodkie kadry z minionych dni stycznia:)








A tak naprawdę sercem i planami jestem już z wiosną!!:):):)




Moi Kochani, pięknego i wymarzonego weekendu!
Spędźcie go wspaniale:)
Ściskam Wa cieplutko!
Natalia

8 komentarzy:

  1. Jak pięknie i smacznie u Ciebie... Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepła herbata w takim otoczeniu, z takimi widokami i pysznym ciachem, ahh rozmarzyłam się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pyszności ❤Poproszę o przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle same pyszności nam prezentujesz :)
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie smakowite obrazki z białego domku. Szkoda, ze komputery jeszcze zapachów nie odtwarzają. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety weekend spędziłam w pracy :-(. Na pocieszenie mam tylko to że jutro mam wolne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie i pięknie:) Cudowny klimat tworzysz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie zawsze tak apetycznie, że żołądek sam przykleja się do kręgosłupa;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)