niedziela, 8 grudnia 2019

Najpiękniejszy czas w roku. Przepisy na ciasteczka i magia grudnia.


Jak zwykle na ten grudniowy, pełen magii czas coś dla ucha:)

 

Przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia ruszyły u nas pełną parą:) Dookoła mnóstwo nastrojowych dekoracji. Lampiony rozstawione w każdym możliwym koncie, świece i światełka. Bez tych dekoratorskich dodatków nie wyobrażam sobie naszego domu. 
To będą nasze PIERWSZE Święta na WSPÓLNYM domu. Wiem, że będą wyjątkowe. Wczoraj pojechaliśmy bo najpiękniejszą Pannę Zieloną. I było tak, że pierwsza, która wpadła mi w oko przyjechała z nami do domu. Jak dla mnie jest idealna. Ubrana w subtelne światełka, pierniczki, drewniane zawieszki o różnych kształtach oraz w szydełkowe śnieżynki. 
Oto i ona:)




 To mój ulubiony kącik w mojej kuchni. Pachnie w nim zawsze ciasteczkami.




Pierniczki. Jedne są zawieszone na choince, a inne zostaną przypięte do prezentów. 
 


Dziś mam dla Was dwa przepisy na moje sprawdzone ciasteczka. Proszę wziąć swoje przepiśniki i koniecznie je zapisać. Jestem przekonana, że Wam ZASMAKUJĄ:)


CIASTECZKA MUSLI 

Składniki: 
2 szkl mąki, 2 szkl musli (ja dałam z kawałkami czekolady), 1 jajko, 250g masła, pół łyżeczki sody, 3/4 szkl cukru pudru, dodatkowo: śliwki suszone, żurawina, rodzynki 

Wykonanie: 
Wszystkie składniki ze sobą połączyć. Formować nieduże kulki, lekko spłaszczyć widelcem. Piec w temp 180 stp. Około 25 minut



Mikołajkowy poranek:)







W tym roku św. Mikołaj przyszedł do nas kilka dni wcześniej Odkąd w mojej głowie powstał plan na własne mieszkanie, wiedziałam, że będzie tu stał taki fotel z podnóżkiem. i mamy go!


Słodkie paczuszki dla wyjątkowych dla Mnie osób:)






KRUCHE CIASTECZKA

Składniki:
 180g masła lub margaryny Kasia, 2 jajka, 200g drobnego cukru, 420g mąki, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 1 łyżeczka soli, aromat waniliowy (ja dałam domowy cukier waniliowy) 

Wykonanie:
 Masło utrzeć z cukrem. Dodać jajka oraz aromat waniliowy. Dodać wymieszaną mąkę z proszkiem do pieczenia oraz solą. Wyrobić ciasto. Owinąć je folią i chłodzić w lodówce przez około godzinę. Następnie rozwałkować i wycinać kształty. Piec w 180 stopniach około 15 minut.
Po wystudzeniu polukrować, polać czekoladą lub po prostu posypać cukrem pudrem.




Mam nadzieję, że wasz grudniowy czas jest równie magiczny. 
DZIĘKUJĘ, że tutaj zaglądacie i do następnego grudniowego spotkania:)
Uściski cieplutkie
Natalia





7 komentarzy:

  1. Przepiękny klimat i piękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przepis bo właśnie miałam dzisiaj piec ciasteczka z musli :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny świąteczny klimat,wspaniały przepis na ciasteczka z musli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och,same pyszności u ciebie!!!
    Ja też lubię ten grudniowy czas i chyba w tym okresie najwięcej się dzieje jesli chodzi o dekorowanie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie jak zawsze pięknie pachnie ciastem. Fajnie masz już choinkę. Ja stawiam w następny weekend

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj przywiozłam żywą choinkę dla juniora, w salonie stoi dwumetrowa, ale sztuczna. Jest już ubrania i pachnie świętami. A dziś planujemy składać domek z piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. If you're looking to lose weight then you absolutely need to get on this totally brand new personalized keto plan.

    To produce this keto diet, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks united to provide keto meal plans that are useful, convenient, money-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, 100's of people have already remodeled their figure and health with the benefits a smart keto plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones given by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)