piątek, 13 marca 2020

Przedwiośnie:)


Pochłonęła mnie praca w ogrodzie ostatnimi czasy. Wiem, wiem... miałam tu zaglądać częściej. wybaczcie. Ostatni czas jest dla mnie bardzo pracowity, a teraz jeszcze doszedł ogród. Kilka dni pracowałam nad odświeżeniem białego domku. Ale jestem bardzo szczęśliwa, bo jest świeżutko i biało. Dekoracje zrobione, czekam zatem na ciepłe dni, gdy będę tam spędzać mnóstwo swojego czasu. Gdy po pracy w ogrodzie, zaparzę w dzbanku herbatki i usiądę przy stole, by napić się i popatrzeć przez okna białego domku... to już za momencik. Bo wiosna tuż, tuż... 

Wiosenny salon:) wystarczyło tylko zmienić poduszki, postawić bukiet na stole. Tu spędzamy wiele czasu, więc i tu musi być miło:)

 Słodkości, to coś co uwielbiam robić. I nigdy ich u mnie nie braknie!














I wiosenno-wielkanocne dekoracje. Miesiąc do Świąt zobowiązuje!!!:) 













Tym wiosennym widokiem żegnam się na dziś. Jest już bardzo późno... w domu cisza, z aoknem wichura i deszcz. Mam nadzieję, że niedługo wszystko się uspokoi i będzie dobrze.

A teraz uciekam spać. Jutro kolejne sadzenia bratków, porządki sobotnie, wypieki i gotowanie. W planach moja uubiona sałatka jarzynowa i chlebek z garnka:)
Buziaki i dziękuję! Jesteście CUDOWNI!!!
Natalia


1 komentarz:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)