niedziela, 1 marca 2015

MARZEC


 Cieszy Mnie bardzo, że rozpoczął się marzec:)
Miesiąc wiosny... oby okazał się słoneczny i bardzo przyjemny.
Wpadam dziś szybciutko, tak na chwilkę...
Kilka kadrów z dzisiejszego poranka. 
Tak na słodko:) i kwieciście:):):) WITAMY już powolutku Panią Wiosnę!:)





Dziś zaparzyłam herbatę zieloną. Niesamowita, pyszna i bardzo aromatyczna. 
I tak na marginesie, jak otworzyłam torebeczkę z herbatą- zapachniało cudownie. 
Dla zainteresowanych TUTAJ można ją nabyć. 
POLECAM!!!






Niech to będzie po prostu- CUDOWNY miesiąc... pełen słońca i radości:)
Życzę Wam tego Moi Mili.
Słonecznego pierwszego dnia marca!
Natalia

60 komentarzy:

  1. Jak pięknie wiosennie! Z jednej strony ciesze się, że mamy już marzec- Dzień Kobiet, Dzień Wiosny i moje urodziny :) a z drugiej przeraża mnie, że ten czas tak szybko płynie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosną zapachniało;) tez życzę cudownego Marca:) miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wiosennie u Ciebie:)) Dużo słoneczka życzę,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosenka u Ciebie. Ja wczoraj zakupiłam braki a słońce świeci jak szlone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie u Ciebie te zdjęcia ah rozmarzyłam się......

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce, kwiaty - wiosna! :) Niech już przyjdzie i niech trwa, tak jak u Ciebie na pięknych zdjęciach!
    Buziaki Kochana, apetytu na ciacho mi narobiłaś :))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zastawa w niezapominajki! :)
    Mam nadzieję, że marzec będzie taki jak napisałaś!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuje się tutaj ta wiosnę, ślicznie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie na prawdę już wiosna zawitała i nie zapomniała o słoneczku ;)
    U mnie jeszcze nie ma ani takich kwiatków, a słoneczko to zapomniało o moim zakątku już dawno :(
    Za to ptaszki się starają nadrobić za wszystko ;)
    Piękne zdjęcia i same pyszności :)))
    Miłej niedzieli Natalko, pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi zapachniało wiosną :)) U mnie dzisiaj od rana piękne słońce, powietrze jeszcze dość zimne, ale ja z nadzieją wyczekuję ciepłych i słonecznych dni.Miłej niedzieli Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam zieloną herbatę :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiosna u Ciebie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też cieszy,że już bliżej ciepła i słońca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie że to już marzec ... piękne pstryki - wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna, wiosna u Ciebie :) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie mnie cieszy, że zima już prawie za nami. Pięknie u Ciebie:-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu pięknie... wiosennie u Ciebie :) Ja też uwielbiam wiosnę i wyglądam na nią z utęsknieniem :) Było mi bardzo miło zajrzeć do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie początek marca, to już początek wiosny!
    Piękne zdjęcia (szafirki uwielbiam!)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie kwieciste widoki cieszą oko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie i wiosennie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pięknie u Ciebie, chłonę każdy wiosenny powiew całą sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia... nie mogę się na nie napatrzeć... i te kwiatowe i te słodkie :))
    Ja również mam nadzieję, że marzec będzie ciepły i słoneczny :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nastroiłaś mnie bardzo optymistycznie tym postem, miło do Ciebie zaglądać :)
    Pozdrawiam :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  24. ale wiosna u Ciebie! Już nie mogę się doczekać ciepłych dni!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech będzie dla Ciebie i Twoich bliskich taka piękna jak wszystkie Twoje posty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zima chyba już nie wróci...Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie też życzę aby marzec był po prostu cudny !!! Taki jak piękne wiosenne Twoje fotki:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech już słoneczna pogoda zawita na dobre! ;)
    Świetne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Po moim chorowitym weekendzie aż z przyjemnością zaglądam do Ciebie Natalko, popatrzec na te piekne i radosne zdjecia :)))
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzec zapowiada się przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby Marzec był tak piękny jak twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ja jestem w niebie? :) Te boskie kolory i wzorki! Niezapominajkowy komplecik będzie mi się śnił w najpiękniejszych snach:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne wiosenne fotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie czuć coraz bardziej świeżość wiosenną :)
    uściski Natalko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie wiosennie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyczekuję wiosny bo ta szaruga za oknem już wpędza w depresję. Już się nie mogę doczekać tych słonecznych dni, chciałabym napić się w końcu kawy w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne wiosenne zdjęcia !! <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zieloną herbatkę, Ta u Ciebie ma piękne duże liście. Wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zauroczyło mnie zdjęcie nostalgicznego szafirka:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam :)
    Uwielbiam wiosnę i wędruję za nią po blogowych tematach aby jak więcej się jej napatrzeć... poczuć... ach!!! Piękna wiosna u Ciebie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy do nas zawita taka wiosna, w sobote juz była nadzieja a od wczoraj pada i snieży:( ale miło popatrzec na nią u Ciebuie:)sliczne niezapominajki na ceramice...

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby marzec był bardzo słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie, wiosennie, Natalko:)))
    buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj tak, czekamy na te tony słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że u Ciebie naprawdę słonecznie :) u mnie dziś rano spadł śnieg... i słońca ani śladu :/ więc chwytam promienie i wiosenną energię z Twoich fotek :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie i wiosennie u Ciebie. Widzę, że masz wspaniałą kolekcję zastawy. Cudne te talarzyki i kubeczki w prawie każdym poście :-) Ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne pozytywnie nastrajające zdjęcia (zwłaszcza, że jak wychodziłam z domu - sypał śnieg), za to jak dojechałam do pracy - wiosna jakby :) (pięknie słońce świeci) - ach ten marzec

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Natalko przepiękna wiosennka u Ciebie ☺
    buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale wiosną u Ciebie zapachniało :) Cudowne zdjęcia :)
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak tylko wyzdrowieję, miesiąc na pewno będzie cudowny. Póki co ten marzec daje mi się we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Natalko, Twoje zdjęcia jak zwykle zachwycają i nastrój taki wiosenny wprowadzasz :)) Ale ja, jak zwykle zachwycona jestem Twoimi kubkami, talerzykami - te w niezapominajki są bajeczne!!! Chyba mam słabość do tych rzeczy, sama już nie kupuję, bo nie mogę pomieścić, ale jak dobrze, że mogę u innych podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  52. wiosna na Twoim blogu jest wyjątkowo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia :) Wspaniale oddałaś urodę wiosny. Mam nadzieję, że cały marzec będzie przebiegał w takim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowny ten twój marzec:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie urocze zwiastuny wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  56. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Subtelny, delikatny i romantyczny początek marca u Ciebie :) Ja też uwielbiam zieloną herbatę !
    Miłego weekendu Natalko !

    OdpowiedzUsuń
  58. Najsmaczniejszą herbatę zieloną piłam w Kazimierzu, w Herbaciarni u Dziwisza - z mango, papają oraz pączkami róży.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)