czwartek, 14 lipca 2016

LATO- KOLORY, KWIATY...


Witajcie w ten deszczowy, bardzo pochmurny, wietrzny dzień. Czy koś wie, gdzie podziało się ciepłe i słoneczne lato???

Mamy prawie połowę lipca, a tutaj pogoda dość mało wakacyjna...
Dlatego trzeba rozweselać i oprawiać sobie nastrój dobrym śniadaniem i kolorami we wnętrzach. 
Czy Wy wyobrażacie sobie ten czas, dom i wnętrza bez kwiatów? Ja zdecydowanie NIE!!! I nawet zwykły koper do kiszenia ogórków potrafi pięknie wyglądać w wazonie:)




Ostatnio tylko zajadam śniadania w chatce. Przed porą lunch'u delektuję się pyszną herbatką, przeglądam moje ulubione magazyny, czytam, odpoczywam. Tylko spójrzcie i potwierdźcie, że w takim toczeniu, z mnóstwem letnich kolorów i kwiatów spędza się czas milej-prawda?:)









I jak spojrzę na te zdjęcia i inne w folderze, gdzie przepełnione są one wakacyjnym słońcem już mam dosyć ciągle padającego deszczu...

Trzymajcie się Moi mili bardzo ciepło...
Uściski wielkie!!!

Natalia

108 komentarzy:

  1. tak pogoda słaba, ale deszczu też trzeba:)
    Cudownie u Ciebie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Natalia. Gdzie kupiłaś takie śliczne różowe kubeczki, które wyglądają jak Ib?
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu kubeczki kupione w home&you. Ściskam ciepło :)

      Usuń
  3. Caprese to idealna propozycja na lato :) Uwielbiam.
    I masz piękną lobelię, ten kolor jest zachwycający.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Latem zajadamy bardzo często. Do tego pyszne pieczywo i nic więcej nie trzeba. Ściskam cieplutko :)

      Usuń
  4. I u nas ulewa. I to jaka... Mam nadzieję jednak,że do weekendu minie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Bo już po dzisiejszym deszczu mam go dość. Uściski cieplutkie :)

      Usuń
  5. Apetycznie, klimatycznie, letnio i dlaczego warto zawsze do Ciebie zajrzeć i naładować się pozytywną energią nawet w deszczowy dzień :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromny komplement, że tworzę pozytywne miejsce i mogę dzielić się tutaj tym na blogu... DZIĘKUJĘ kochana i ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  6. Muszę pamiętać, żeby do Ciebie nie zaglądać jak jestem głodna :)
    Na początku myślałam, że to żarówki przerobione na wazony, a to jakieś cudne buteleczki :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) Dziękuję bardzo i ściskam cieplutko :)

      Usuń
  7. Mogę u Ciebie zamieszkać? *_*
    U Ciebie jest zawsze tak pięknie, pastelowo, kolorowo i radośnie :) Cudowne wnętrze i jestem pewna, że miło Wam się spędza tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście zapraszam w moje skromne progi:) A to prawda, tutaj mieszka i żyje się, spędza czas cudownie:) buziaki

      Usuń
  8. Wiesz oglądając Twoje zdjęcia mam wrażenie że u Ciebie wcale nie pada, leje czy wieje. Wręcz przeciwnie... Lato, kolory,błogi stan:-) tylko pozazdrościć uroczej chatki.Masz rację nawet koper pięknie komponuje się z kwiatami w wazonie. U mnie już był a teraz ostatnie liliowce i floksy:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Staram się, by pogoda w niczym nam nie przeszkadzala... dlatego kolory, kwiaty i pyszności na stole muszą być. Moc uścisków dla Ciebie i cudnego weekendu :)

      Usuń
  9. Przyjemnie odpocząć w pięknym klimacie.Z przyjemnością do Ciebie zaglądam :).Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło... Ściskam najserdeczniej i już prawie weekendowo :)

      Usuń
  10. Jak zwykle pięknie u Ciebie. Bardzo podoba mi się serweta na stole. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A obrus to prezent od siostry. Ściskam cieplutko

      Usuń
  11. Piękna i kolorowa ta Twoja chatka:)))ja też uwielbiam kwiaty i za każdym razem kiedy wracam z zakupów nazbieram bukiet kwiatów przy drodze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato ma to do siebie, że aż żal nie korzystać z świeżych kwiatów, warzyw, owoców i kolorów... udanego weekendu i usciski:)

      Usuń
  12. Co mi tam deszcz, gdy zaglądam przez okno Twojej Chatki to w duszy lato pełną gębą :)Pozdrawiam Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) kochana ściskam Cię bardzo bardzo serdecznie i dziękuję. Udanego weekendu!

      Usuń
  13. Same pyszności u ciebie kochana :-) pięknie jak zawsze :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ściskam kochana weekendowo:)

      Usuń
  14. Aż głodna się zrobiłam, tak apetycznie wygląda. Koper w wazonie! Koniecznie muszę wypróbować. Też mam już dosyć tej pogody, ale z drugiej strony pięknie mi się przyjmą przesadzone kwiaty i nie muszę podlewać. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynym plusem deszczowej pogody jest właśnie to, że nie trzeba podlewać roślin. Dziękuję i koper w wazonie polecam - wygląda ślicznie. Pozdrawiam weekendowo :)

      Usuń
  15. Bardzo przyjemnie w tej Twojej chatce i jakie masz cuda z porcelany. U mnie też niestety ciągle pada i mocno wieje.
    Oby nas lato jeszcze trochę porozpieszczało.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i oczywiście ja też czekam niecierpliwie na powrót lata:)buziaki

      Usuń
  16. U Ciebie kolorowo i pięknie jak w prawdziwie letni czas.Mam dość szarych dni . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo. Dkatwgo w te ponure dni kolory sprawdzają się idewalnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Pięknie i smakowicie:) I te kwiaty...
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odbijam pozdrowienia:)

      Usuń
  18. Bo mój syn siedzi w domu to pogoda się psuje. A w sierpniu bedzie chodził do żłobka to pewnie znów będzie grzało. Dobrze że mamy takie pocieszacze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że lada dzień lato powróci. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Trochę kwiatków, kilka kolorowych warzyw i deszcze nie straszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Takie kolory i kwiaty są idealne na deszczowe dni :):):)

      Usuń
  20. Co tam deszcze ... w chatce u Natalii zawsze kolorowo, wesoło i smacznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu serdecznie i macham z mojej chatki:)

      Usuń
  21. W tak pięknie urządzonym i udekorowanym wnętrzu deszczowe lato nie jest straszne:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) ściskam kochana wakacyjnie i dziękuję

      Usuń
  22. Ale piękne zdjęcia :) Uwielbiam pomidory z mozzarellą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo:) ja też uwiekbiam.

      Usuń
  23. Wspaniałe pyszności!!! W chatce przyjemnie i kolorowo!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rety jakie cudne zdjęcia *.* Najśliczniejsze są te naczynka, ale może mnie się tak wydaje, bo mam obsesje na punkcie takich cudów do kuchni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A do owych skorup mam słabość i ja :)

      Usuń
  25. Jakie fajne smakowitości U Ciebie, no i te kolory są super. Po deszczu zawsze świeci słońce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś wieczorem się pojawiło na chwilkę... słonka na weekend życzę :)

      Usuń
  26. U Ciebie zawsze smakowicie, kolorowo miło się zagląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje kolory napawają optymizmem
    pieknie i sielsko....tak jak lubię :)

    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe, że mogę nimi zarażać... uściski weekendowe :):):)

      Usuń
  28. Prawdziwe sielskie lato u Ciebie Natalko :) Jestem zauroczona kolorami i wzorami kwiatowymi. A żywe kwiaty pięknie dopełniają całość :) Smakołyki na stole wyborne :)
    Udanego weekendu i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za tyle serdecznych słów. Ściskam Cię bardzo mocno i życzę kolorowego weekendu :)

      Usuń
  29. Fajnie, że u Ciebie tak kolorowo:) Masz rację, kolorki poprawiają nastrój:) U nas też taka pogoda:( Podziwiam Cię Kochana, bo mi się w takie dni nic nie chce. Miłego weekendu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci kochana i życzę na weekend dużo słońca. Buziaki :)

      Usuń
  30. W takim otoczeniu rzeczywiście jest sielsko anielsko więc miło spędza się tu czas:-) Ja ostatnio też tylko czytam książki, magazyny i odpoczywam, takie moje 5 minut:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obu ten czas trwał wiecznie :):):) ściskam weekendowo

      Usuń
  31. U mnie pogoda też nie jest letnia, ale od czasu do czasu są cieplejsze chwile, może w ten weekend będzie można posiedzieć na tarasie? Trzymam za nas kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się da!!!
      I ja trzymam kciuki i pozdrawiam:):):)

      Usuń
  32. piękne cudowne kolorki ! na taka pogodę jak teraz u nas w sam raz- na rozweselenie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że w tak pochmurne dni, kolory są niezbędne:):):)

      Usuń
  33. Same pyszności i ten twój klimatyczny dom z duszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):):)) ściskam najserdeczniej:)

      Usuń
  34. U mnie aura identyczna,podobno po weekendzie będzie lepiej :)
    Przynajmniej w chatce masz pięknie i nastrojowo :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie, bo chce się już ciepła i słońca. Dziękuję i ściskam Cię serdecznie:):):)

      Usuń
  35. U Ciebie jak zwykle pięknie i smacznie. Podobno jeszcze się rozpogodzi. U mnie już przestało padać, a przez chmury od czasu do czasu zagląda słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A co do pogody, to z niecierpliwością wyczekuję prawdziwych słonecznych dni:)
      Pozdrawiam niedzielnie:)

      Usuń
  36. Domagam się cyklicznych postów z haulami zakupowymi z dodatkami do domu, a zwłaszcza z naczyniami. W życiu nie widziałam takiej super kolekcji :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) Postaram się częściej wrzucać zdjęcia mojej skorupowej kolekcji:)
      Moc uścisków:)

      Usuń
  37. Oj, zdecydowanie kolory poprawiają humor! W deszczowe dni tylko one mogą nas uratować ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak:):):) wakacyjne pozdrowienia

      Usuń
  38. Wspaniałe kadry przypominające w pochmurne dni, że lato trwa ;-) Ja też sobie znoszę kwiatki do domu, żeby było milej :-) A mozzarellkę dziś kupiłam, żeby jutro na śniadanie było coś bardziej wymyślnego od kanapek, czy musli ;-) Pięknego weekendu Natalko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego śniadanka i moc wakacyjnych uścisków kochana:) Mam nadzieję, że chociaż u Ciebie ładniejsza pogoda:):):)

      Usuń
  39. Taką grzaneczke z pomidorkami pochłonęłabym o każdej porze dnia i nicy😉

    OdpowiedzUsuń
  40. Taką grzaneczke z pomidorkami pochłonęłabym o każdej porze dnia i nicy😉

    OdpowiedzUsuń
  41. oj pogoda :(
    ale u Ciebie słońce w duszy i domu to widać:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. :):):):) pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  43. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie bardzo podobnie, czyli pogoda deszczowa :(
    Ale takie kolory dodają energii i wywołują uśmiech na ustach :).
    Ślę uściski, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze niedługo lato powróci...
      ściskam Cię:):):)

      Usuń
  45. Przepiękne dekoracje, cudowne jedzenie!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  46. A u mnie pogoda wręcz upalna! I niech taka zostanie, w końcu czuję, że lato trwa!
    Zdjęcia jak zwykle porobiłaś piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę pogody... podeślij nam proszę Dorotko troszkę ciepła:):):)

      Usuń
  47. Piękna filiżanka i moje ulubione tosty:)Miłego dnia Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz tam niesamowitą odskocznię od zwykłego świata. Taka bajka na życzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... To mój prywatny raj, moje miejsce na ziemi... ściskam serdecznie:)

      Usuń
  49. Jak zwykle zadbałaś o każdy szczegół. Jest pięknie i smakowicie i mamy takie same różowe kubeczki. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu:) A kubeczki są świetne-prawda?:)
      buziaczki

      Usuń
  50. Cuuudowna ta Twoja chatka :D Masz tak przepiękne dekoracje i dodatki, że wprost napatrzeć się nie mogę! A co do kopru - nie tylko ładnie wygląda w wazonie, ale i doskonale pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci bardzo Kasiu:) Zgadza się, koper ma wiele dobrego-piękny i pięknie pachnie:)
      ściskam Cię serdecznie:)

      Usuń
  51. Zapraszam na nowy post! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja przesyłam słońce i trochę letniego wiatru, ale takiego żeby się miło wplątał we włosy ;) i podziwiam urocze kadry :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  53. To nic, że za oknem plucha. W Twojej chatce jest tak optymistycznie, że nawet pogoda nie jest w stanie tego zmienić. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Też bym chciała wiedzieć, gdzie się podziało lato! Podobno już do nas wraca i od jutra ma być o wiele lepiej, ale zobaczymy co nam przyniesie nowy dzień! Mam nadzieję, że upały, bo zaczyna przygnębiać mnie ta pogoda. Przyjdzie na nią czas jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluje publikacji w MM, miałam okazję kupić własnie ten nr....piękne zdjęcia....

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale u Ciebie nie widać tego że pogoda nie dopisuje pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne wnętrza! Ja także kocham lato i kwiaty. Cudowne uczucie budzić sie w pokoju pełnym pachnących kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kwiaty zabrane do wnętrz wyglądają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)