czwartek, 14 lipca 2016

LATO- KOLORY, KWIATY...


Witajcie w ten deszczowy, bardzo pochmurny, wietrzny dzień. Czy koś wie, gdzie podziało się ciepłe i słoneczne lato???

Mamy prawie połowę lipca, a tutaj pogoda dość mało wakacyjna...
Dlatego trzeba rozweselać i oprawiać sobie nastrój dobrym śniadaniem i kolorami we wnętrzach. 
Czy Wy wyobrażacie sobie ten czas, dom i wnętrza bez kwiatów? Ja zdecydowanie NIE!!! I nawet zwykły koper do kiszenia ogórków potrafi pięknie wyglądać w wazonie:)




Ostatnio tylko zajadam śniadania w chatce. Przed porą lunch'u delektuję się pyszną herbatką, przeglądam moje ulubione magazyny, czytam, odpoczywam. Tylko spójrzcie i potwierdźcie, że w takim toczeniu, z mnóstwem letnich kolorów i kwiatów spędza się czas milej-prawda?:)









I jak spojrzę na te zdjęcia i inne w folderze, gdzie przepełnione są one wakacyjnym słońcem już mam dosyć ciągle padającego deszczu...

Trzymajcie się Moi mili bardzo ciepło...
Uściski wielkie!!!

Natalia

107 komentarzy:

  1. tak pogoda słaba, ale deszczu też trzeba:)
    Cudownie u Ciebie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia. Gdzie kupiłaś takie śliczne różowe kubeczki, które wyglądają jak Ib?
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Caprese to idealna propozycja na lato :) Uwielbiam.
    I masz piękną lobelię, ten kolor jest zachwycający.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Latem zajadamy bardzo często. Do tego pyszne pieczywo i nic więcej nie trzeba. Ściskam cieplutko :)

      Usuń
  4. I u nas ulewa. I to jaka... Mam nadzieję jednak,że do weekendu minie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Bo już po dzisiejszym deszczu mam go dość. Uściski cieplutkie :)

      Usuń
  5. Apetycznie, klimatycznie, letnio i dlaczego warto zawsze do Ciebie zajrzeć i naładować się pozytywną energią nawet w deszczowy dzień :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromny komplement, że tworzę pozytywne miejsce i mogę dzielić się tutaj tym na blogu... DZIĘKUJĘ kochana i ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  6. Muszę pamiętać, żeby do Ciebie nie zaglądać jak jestem głodna :)
    Na początku myślałam, że to żarówki przerobione na wazony, a to jakieś cudne buteleczki :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę u Ciebie zamieszkać? *_*
    U Ciebie jest zawsze tak pięknie, pastelowo, kolorowo i radośnie :) Cudowne wnętrze i jestem pewna, że miło Wam się spędza tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście zapraszam w moje skromne progi:) A to prawda, tutaj mieszka i żyje się, spędza czas cudownie:) buziaki

      Usuń
  8. Wiesz oglądając Twoje zdjęcia mam wrażenie że u Ciebie wcale nie pada, leje czy wieje. Wręcz przeciwnie... Lato, kolory,błogi stan:-) tylko pozazdrościć uroczej chatki.Masz rację nawet koper pięknie komponuje się z kwiatami w wazonie. U mnie już był a teraz ostatnie liliowce i floksy:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Staram się, by pogoda w niczym nam nie przeszkadzala... dlatego kolory, kwiaty i pyszności na stole muszą być. Moc uścisków dla Ciebie i cudnego weekendu :)

      Usuń
  9. Przyjemnie odpocząć w pięknym klimacie.Z przyjemnością do Ciebie zaglądam :).Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło... Ściskam najserdeczniej i już prawie weekendowo :)

      Usuń
  10. Jak zwykle pięknie u Ciebie. Bardzo podoba mi się serweta na stole. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A obrus to prezent od siostry. Ściskam cieplutko

      Usuń
  11. Piękna i kolorowa ta Twoja chatka:)))ja też uwielbiam kwiaty i za każdym razem kiedy wracam z zakupów nazbieram bukiet kwiatów przy drodze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato ma to do siebie, że aż żal nie korzystać z świeżych kwiatów, warzyw, owoców i kolorów... udanego weekendu i usciski:)

      Usuń
  12. Co mi tam deszcz, gdy zaglądam przez okno Twojej Chatki to w duszy lato pełną gębą :)Pozdrawiam Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) kochana ściskam Cię bardzo bardzo serdecznie i dziękuję. Udanego weekendu!

      Usuń
  13. Same pyszności u ciebie kochana :-) pięknie jak zawsze :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż głodna się zrobiłam, tak apetycznie wygląda. Koper w wazonie! Koniecznie muszę wypróbować. Też mam już dosyć tej pogody, ale z drugiej strony pięknie mi się przyjmą przesadzone kwiaty i nie muszę podlewać. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynym plusem deszczowej pogody jest właśnie to, że nie trzeba podlewać roślin. Dziękuję i koper w wazonie polecam - wygląda ślicznie. Pozdrawiam weekendowo :)

      Usuń
  15. Bardzo przyjemnie w tej Twojej chatce i jakie masz cuda z porcelany. U mnie też niestety ciągle pada i mocno wieje.
    Oby nas lato jeszcze trochę porozpieszczało.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i oczywiście ja też czekam niecierpliwie na powrót lata:)buziaki

      Usuń
  16. U Ciebie kolorowo i pięknie jak w prawdziwie letni czas.Mam dość szarych dni . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo. Dkatwgo w te ponure dni kolory sprawdzają się idewalnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Pięknie i smakowicie:) I te kwiaty...
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo mój syn siedzi w domu to pogoda się psuje. A w sierpniu bedzie chodził do żłobka to pewnie znów będzie grzało. Dobrze że mamy takie pocieszacze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę kwiatków, kilka kolorowych warzyw i deszcze nie straszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Takie kolory i kwiaty są idealne na deszczowe dni :):):)

      Usuń
  20. Co tam deszcze ... w chatce u Natalii zawsze kolorowo, wesoło i smacznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. W tak pięknie urządzonym i udekorowanym wnętrzu deszczowe lato nie jest straszne:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia :) Uwielbiam pomidory z mozzarellą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe pyszności!!! W chatce przyjemnie i kolorowo!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rety jakie cudne zdjęcia *.* Najśliczniejsze są te naczynka, ale może mnie się tak wydaje, bo mam obsesje na punkcie takich cudów do kuchni XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne smakowitości U Ciebie, no i te kolory są super. Po deszczu zawsze świeci słońce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś wieczorem się pojawiło na chwilkę... słonka na weekend życzę :)

      Usuń
  26. U Ciebie zawsze smakowicie, kolorowo miło się zagląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje kolory napawają optymizmem
    pieknie i sielsko....tak jak lubię :)

    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe, że mogę nimi zarażać... uściski weekendowe :):):)

      Usuń
  28. Prawdziwe sielskie lato u Ciebie Natalko :) Jestem zauroczona kolorami i wzorami kwiatowymi. A żywe kwiaty pięknie dopełniają całość :) Smakołyki na stole wyborne :)
    Udanego weekendu i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za tyle serdecznych słów. Ściskam Cię bardzo mocno i życzę kolorowego weekendu :)

      Usuń
  29. Fajnie, że u Ciebie tak kolorowo:) Masz rację, kolorki poprawiają nastrój:) U nas też taka pogoda:( Podziwiam Cię Kochana, bo mi się w takie dni nic nie chce. Miłego weekendu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci kochana i życzę na weekend dużo słońca. Buziaki :)

      Usuń
  30. W takim otoczeniu rzeczywiście jest sielsko anielsko więc miło spędza się tu czas:-) Ja ostatnio też tylko czytam książki, magazyny i odpoczywam, takie moje 5 minut:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie pogoda też nie jest letnia, ale od czasu do czasu są cieplejsze chwile, może w ten weekend będzie można posiedzieć na tarasie? Trzymam za nas kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się da!!!
      I ja trzymam kciuki i pozdrawiam:):):)

      Usuń
  32. piękne cudowne kolorki ! na taka pogodę jak teraz u nas w sam raz- na rozweselenie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że w tak pochmurne dni, kolory są niezbędne:):):)

      Usuń
  33. Same pyszności i ten twój klimatyczny dom z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie aura identyczna,podobno po weekendzie będzie lepiej :)
    Przynajmniej w chatce masz pięknie i nastrojowo :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie, bo chce się już ciepła i słońca. Dziękuję i ściskam Cię serdecznie:):):)

      Usuń
  35. U Ciebie jak zwykle pięknie i smacznie. Podobno jeszcze się rozpogodzi. U mnie już przestało padać, a przez chmury od czasu do czasu zagląda słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A co do pogody, to z niecierpliwością wyczekuję prawdziwych słonecznych dni:)
      Pozdrawiam niedzielnie:)

      Usuń
  36. Domagam się cyklicznych postów z haulami zakupowymi z dodatkami do domu, a zwłaszcza z naczyniami. W życiu nie widziałam takiej super kolekcji :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):) Postaram się częściej wrzucać zdjęcia mojej skorupowej kolekcji:)
      Moc uścisków:)

      Usuń
  37. Oj, zdecydowanie kolory poprawiają humor! W deszczowe dni tylko one mogą nas uratować ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe kadry przypominające w pochmurne dni, że lato trwa ;-) Ja też sobie znoszę kwiatki do domu, żeby było milej :-) A mozzarellkę dziś kupiłam, żeby jutro na śniadanie było coś bardziej wymyślnego od kanapek, czy musli ;-) Pięknego weekendu Natalko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego śniadanka i moc wakacyjnych uścisków kochana:) Mam nadzieję, że chociaż u Ciebie ładniejsza pogoda:):):)

      Usuń
  39. Taką grzaneczke z pomidorkami pochłonęłabym o każdej porze dnia i nicy😉

    OdpowiedzUsuń
  40. Taką grzaneczke z pomidorkami pochłonęłabym o każdej porze dnia i nicy😉

    OdpowiedzUsuń
  41. oj pogoda :(
    ale u Ciebie słońce w duszy i domu to widać:)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie bardzo podobnie, czyli pogoda deszczowa :(
    Ale takie kolory dodają energii i wywołują uśmiech na ustach :).
    Ślę uściski, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze niedługo lato powróci...
      ściskam Cię:):):)

      Usuń
  43. Przepiękne dekoracje, cudowne jedzenie!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A u mnie pogoda wręcz upalna! I niech taka zostanie, w końcu czuję, że lato trwa!
    Zdjęcia jak zwykle porobiłaś piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę pogody... podeślij nam proszę Dorotko troszkę ciepła:):):)

      Usuń
  45. Piękna filiżanka i moje ulubione tosty:)Miłego dnia Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz tam niesamowitą odskocznię od zwykłego świata. Taka bajka na życzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... To mój prywatny raj, moje miejsce na ziemi... ściskam serdecznie:)

      Usuń
  47. Jak zwykle zadbałaś o każdy szczegół. Jest pięknie i smakowicie i mamy takie same różowe kubeczki. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cuuudowna ta Twoja chatka :D Masz tak przepiękne dekoracje i dodatki, że wprost napatrzeć się nie mogę! A co do kopru - nie tylko ładnie wygląda w wazonie, ale i doskonale pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci bardzo Kasiu:) Zgadza się, koper ma wiele dobrego-piękny i pięknie pachnie:)
      ściskam Cię serdecznie:)

      Usuń
  49. Zapraszam na nowy post! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja przesyłam słońce i trochę letniego wiatru, ale takiego żeby się miło wplątał we włosy ;) i podziwiam urocze kadry :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  51. To nic, że za oknem plucha. W Twojej chatce jest tak optymistycznie, że nawet pogoda nie jest w stanie tego zmienić. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Też bym chciała wiedzieć, gdzie się podziało lato! Podobno już do nas wraca i od jutra ma być o wiele lepiej, ale zobaczymy co nam przyniesie nowy dzień! Mam nadzieję, że upały, bo zaczyna przygnębiać mnie ta pogoda. Przyjdzie na nią czas jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluje publikacji w MM, miałam okazję kupić własnie ten nr....piękne zdjęcia....

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale u Ciebie nie widać tego że pogoda nie dopisuje pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne wnętrza! Ja także kocham lato i kwiaty. Cudowne uczucie budzić sie w pokoju pełnym pachnących kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kwiaty zabrane do wnętrz wyglądają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)