niedziela, 19 lutego 2017

Przedwiośnie... i herbata od Five o'clock.

Coraz bliżej już mi do wiosny... Wypatruję jej codziennie. Śniegu już na szczęście nie ma, coraz częściej budzą mnie poranne śpiewy ptaków i pojawia się słońce:) Ta dawka energii jest niezbędna po tak długiej zimie, braku słońca i kolorów. 




U mnie nie ma dnia bez herbaty. Na śniadanie zazwyczaj pijam tradycyjną z herbatą i miodem od Five o'clock. Ale popołudniem lub wieczorem lubię zaparzyć sobie jaką inną, aromatyczną, smakowitą. Dlatego nowa dostawa od Five o'clock bardzo mnie ucieszyła. 
Nowe smaki- piernikowa, czekolada z malinami zasmakowały mi najbardziej. Wyobraźcie sobie jak one muszą smakować... ale też i pięknie pachnąć. Gdy parzę te herbaty w białym domku wtedy roznosi się cały zapach... Domek zamienia się w magiczne herbaciane miejsce, a najlepiej, gdy pachnie jeszcze domowym ciastem:)








Miłego wieczoru dla Was:) Z pyszną aromatyczną herbatą:) Mam nadzieję, że odpoczywacie i zbieracie siły na nowy tydzień. Powodzenia we wszystkim i do następnego!



37 komentarzy:

  1. U ciebie prawdziwa zapowiedź wiosny. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaty to coś co kocham i to bardzo:-))) Uwielbiam próbować różne smaki:-)))
    Tak jak i Ty czekam z niecierpliwością na wiosnę!
    Pięknie u Ciebie Natalko jak zawsze:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. PASTELKI! Ładniutko! Ja też już wiosny wyglądam. Nie dalej jak wczoraj słyszałam dzikie gęsi, to znaczy że ptactwo wraca, a kiedy zobaczyłam lecącego żółtego motyla, to aż Najdroższego zawołałam, czy przypadkiem nie mam halucynacji... hihi! ;) Rzeczywiście, leciał i był realny - w lutym, jakby nie patrzeć....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zadeklarowaną herbaciarą, ale najbardziej uwielbiam czarną herbatę ze swoimi dodatkami :) Na pewno te, o których piszesz Natalko, są pyszne i aromatyczne :)
    Piękna wiosna u Ciebie, u mnie w domu też już pojawiły się pierwsze zwiastuny, ale na dworze bieluteńko i śnieżnie.
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i wiosennie...a herbatkę chętnie bym wypiła w tym białym domku😊😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada z maliną mniam ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet czerwonych tulipanów potrafi zdziałać cuda. Nie mogę doczekać się wiosny. U mnie mimo, że śnieg jeszcze leży, leszczyna zakwitła, a sikorki śpiewają od rana. Życzę miłego i ciepłego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbatki polecam "na dobranoc" five o'clock

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepły nastrój u Ciebie.Chętnie herbatę bym wypała bo lubię różne smaki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatę uwielbiam. Chętnie próbuję różne smaki.
    Z utęsknieniem czekam już na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wielbicielką herbaty i właściwie nic innego nie piję . Uwielbiam smakować różne smaki a wybór jest niesamowicie duży. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekoladowa z malinami brzmi bardzo zachęcająco.Ja też wyczekuję wiosny jak nigdy Marzę aby założyć baletki, napić się kawki w ogrodzie, dobrego dnia Natalko.Nam nadzieję że u Ciebie już troszkę lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ślicznie na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie wiosennie się u Ciebie zrobiło :)
    Hiacynty pachną wiosną, a tulipany są przepiękne.
    Uściski poniedziałkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i wiosennie i tylko jeszcze słoneczka brakuje ... :)
    Ściskam Natalko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tulipany, to dla mnie najważniejsze wiosenne kwiaty :)
    Herbatki bardzo kuszące i mają piękne opakowania !
    Lubię wszelkiego rodzaju rozgrzewające, smakowe i egzotyczne herbaty. Są idealne o tej porze roku.
    Miłego dnia i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już też tęsknie wyglądam wiosny :) a jeśli chodzi o herbaty to uwielbiam próbować nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez bardzo lubie herbate, ale rankiem pije obowiazkowo kawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna podstawka pod czajniczkiem! :)
    Pozdrawiam
    angel

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne fotki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyglądają te herbatki, choć ja ostatnio więcej kawy niż herbaty pijam ;) Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mi juz teskono do wiosny zwłasza ze dzis przemarzłam i mam nadzieje ze sie nie skończy choroba

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zimą lubie herbaty. Kwieciscie i energetycznie przywołujesz wiosne. Oby sie udało jak najszybciej;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne kolorki Natalko:) tak wiosennie i radośnie się zrobiło, pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam to Twoje miejsce

    OdpowiedzUsuń
  26. O jakieś nowe herbatki... muszę je wypróbować bo również uwielbiam zaparzyć sobie coś pysznego, aromatycznego i po prostu wyjątkowego.
    Na wiosnę czekam, jak wszyscy, ale staram się cieszyć z tego co jest teraz... , o czym pisze u siebie na blogu. Zapraszam Cię serdecznie, bo dawno cię u mnie nie było:)
    Ściskam i ślę całusy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała herbaciana dostawa! Uwielbiam smakowe herbatki!
    I tak jak Ty też się już mocno za wiosną stęskniłam:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie.Uwielbiam tulipany oraz wszelkiego rodzaju herbaty z dodatkami,kupuję je masowo. Także tęsknię za wiosną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie u Ciebie.Uwielbiam tulipany oraz wszelkiego rodzaju herbaty z dodatkami,kupuję je masowo. Także tęsknię za wiosną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piernikowa... o matko! Ja póki co mam nowe odkrycie - zielona herbata z mango i acerolą, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne tulipany :) a z tą herbatką to mi przypomniałaś o mojej ulubionej - jaśminowej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Herbatka w takich różanych klimatach jest bardzo relaksująca.
    Jak zawsze pięknie u Ciebie, a różane wzory to mój konik ;)
    Zima już odpuszcza choć u mnie jeszcze sporo zlodowaciałego śniegu, ale wiosnę już słychać w trelach ptaszków :)
    Pozdrawiam serdecznie z nutka wiosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja piję głównie kawę, ale mam zamiar nauczyć się pić więcej herbaty. bo faktycznie wybór herbat jest teraz niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  34. U Ciebie jak zwykle pięknie i czuć wiosnę. Smacznej herbatki życzę i całuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Też już z utęsknieniem czekam na wiosnę :) A takie herbaty to coś rewelacyjnego!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wiosennie u Ciebie. Również uwielbiam herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale pięknie jak już czuć wiosnę :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)