wtorek, 17 października 2017

Złota jesień:):):)

Witajcie:)

Ostatnimi czasy na pisanie postów mam czas albo wcześnie rano, albo wieczorami. Zazwyczaj, gdy jest już ciemno. Obok laptopa stawiam kubek ciepłej herbaty, zapalam świece, włączam sobie jakąś chillout'ową muzyczkę i piszę do Was:)

Październik bardzo nas zaskoczył. Chodzi mi o ostatnie dni... Takie piękne, takie słoneczne. Nastała prawdziwa złota jesień. Poranne mgły, wschody, złote liście. 







Lubię październik. Nie tylko dlatego, że w tym miesiącu się urodziłam;), a tak poza tym Kochani Moi -  DZIĘKUJĘ za tyle ślicznych życzeń! Jesteście wspaniali!
Lubię ten miesiąc za te barwy, które możemy podziwiać. Lubię go za ciepłe herbatki i świece i za ciasto marchewkowe, które najbardziej smakuje mi w październiku:)





















Życzę nam wszystkim tutaj, by słoneczko towarzyszyło nam przez kolejne dni:)
Przesyłam cieplutkie uściski i do następnego!!!
Natalia

18 komentarzy:

  1. A u ciebie na zdjęciach znów fajny klimacik. Dołączam się do życzeń: wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spieszę złożyć jeszcze życzenia urodzinowe. Wszystkiego najlepszego! Piękne zdjęcia, a ziemniaczkowe serducho wymiata.☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z tych kilku ciepłych dni. Porządki w ogrodzie zrobione chociaż kosztowały mnie one ból kręgosłupa. Teraz spokojnie mogę się delektować wieczorami jesiennymi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie jest do ciebie zajrzeć i podziwiać te śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm happy with these few warm days. Cleaning in the garden done though cost me the pain of the spine. Now I can enjoy the autumn evenings. Regards
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  6. przepieknie i pysznie :)
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe życzenia przesyłam :-)
    Pięknej jesieni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat! Całuski i ciepłe uściski urodzinowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze miło tu zajrzeć :)
    Same smakołyki i piękne zdjęcia.
    Oby ta złota jesień została jak najdłużej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, cudowny mamy koniec października. Ja każdego dnia na "obchodzie" zachwycam się pięknem naszej jesieni. Twoje ciasto wygląda smakowicie. Przyznaję, że nigdy nie robiłam marchewkowego...Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesień u Ciebie:))smaczna i romantyczna:))ziemniaczek cudny:)))pogoda nas rozpieszcza i niech tak będzie jak najdłużej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda pora roku ma swój klimat. A u Ciebie lubię bywać i już :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie powala :) Piękna jesień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie za tą piękną, złotą jesień kocham październik. Nawet jeśli wrzesień bywa brzydki, ja zawsze wierzę w październik. Potem już nastaje ta ciemniejsza strona jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i tort przepysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for sharing this blog its very informative and useful for use.

    ทางบ้าน

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)