środa, 22 listopada 2017

Powolutku... idzie grudzień:)


Powolutku, małym kroczkami zbliża się magiczny czas w roku. Jeszcze chwila, a w radiu zagrają świąteczne melodie, dookoła zabłysną miliony światełek, w domu będzie pachnieć pierniczkami, mandarynkami... Muszę się Wam przyznać, że u mnie pomalutku pojawiają się świąteczne akcenty. Jakoś w tym roku bliżej mi do złota. Gałązki świerku, szyszki, światełka... 
I właśnie dziś włączyłam do pisania posta świąteczne piosenki, by wprowadzić się już w ten pełen magii czas...  











Wczoraj upiekłam aromatyczną szarlotkę, pachnącą piernikiem z nutką pomarańczy. 
TUTAJ (klik) znajdziecie przepis na ciasto. Jest naprawdę bardzo smaczne i pachnie świętami:)








I na kolację przepyszny chleb VERMONT na zakwasie. Uwierzcie Mi, ze zapach roznoszący się po domu wprowadził mnie w taki spokój, chrupiąca skórka, do tego masełko i nic więcej...
Przepis znajdziecie U MAGDY.
Wszystko jest bardzo pięknie opisane, dokładnie pokazane, naprawdę polecam!
A chlebek, cóż " niebo w gębie...:):):):)"





Magicznych chwil Moi Mili:)
Takich jakich sobie wymarzyliście.
Grudzień tuż, tuż... Macie już pomysły na kalendarze adwentowe dla swoich pociech?

Uściski i do następnego!!!:)
Natalia

16 komentarzy:

  1. Ach te świąteczne nastroje :-) . U mnie jeszcze daleko do tego ale jak spojrzą przez okno to biało bielusieńko :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh ja już chcę święta, tak się napatrzyłąm tu u Ciebie na te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim domku już bardzo grudniowo:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na tartę z gwiazdkami, na pewno spróbuję.
    Kalendarz adwentowy szyłam w zeszłym roku, więc mam już gotowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wcale nie powolutku. :) U Ciebie jak widać przygotowania w całej pełni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto wygląda bajkowo. Aż szkoda je kroić, bo tak ładnie wygląda na zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak :)
    Powolutku się zbliża.
    Pięknie u Ciebie.
    Chlebek wygląda niesamowicie, dlatego już zapisuję przepis.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko bardzo się cieszę, że chlebek się udał i to jak pięknie! Dziękuję za polecenie i smacznego :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Światełka,światełka i jeszcze raz światełka!!! Uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam!! :)))
    A twoje wypieki zawsze są idealne i takie apetyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało nie tylko szarlotką ale świątecznymi klimatami. Pięknie u Ciebie. Tak nastrojowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ciepłe obrazki. Czuję Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już czuję ten grudzień, stworzyłaś niesamowity świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie Natalko jak zwykle klimatycznie :-) Pięknie :-) Uwielbiam stare złoto w ten świąteczny czas. Cały rok moge się bez niego obejść, ale święta absolutnie kojarzą mi się ze złotem :-) Chleb i ciasto wyglądają smakowicie...pysznie u Ciebie :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jak pięknie, u mnie brak jeszcze takiego magicznego klimatu. Dobrze, że zawsze można zajrzeć do Ciebie:D Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your blog is very useful for me,Thanks for your sharing.

    เย็ดสาว

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)