piątek, 15 czerwca 2018

Pełnia lata...

Dziś od samego rana mam bardzo zabiegany dzień, ale tak dawno Mnie tutaj nie było, że koniecznie musiałam wpaść na chwilkę, by się z Wami przywitać:)

Mamy pełnię lata w czerwcu... owoce dojrzewają, już nawet piekłam pierwsze ciasto z porzeczkami. Zboża za moment będą gotowe do koszenia. 
Codziennie pielęgnuję swój ogródek, w między czasie podjadając soczyste truskawki... 
Korzystam z uroków czerwcowych wieczorów, bo są piękne... Dni długie, a noce takie ciepłe:)
Zapraszam Was na kilka migawek z ostatnich dni...

Letni wieczór w ogrodzie z książką...



Ciasto jogurtowe z porzeczkami i truskawkami oraz kokosową kruszonką:)




Drożdżówki serowe... MNIAM:)




Ktoś chyba zajada kolacyjkę:)



Najpyszniejszy napój - koktajl truskawkowy!


Muffiny czekoladowe - deser szybki i zawsze pyszny:)



Mój raj na ziemi...





Kochani wspaniałych weekendów i samych pięknych chwil!!!
Do następnego i mam nadzieję szybszego napisania:):):)
Natalia

10 komentarzy:

  1. Nie chciałabyś się podzielić przepisem na to ciasto jogurtowe? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sarenka skradła cały post. Przecudne to zdjęcie. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia piękne i apetyczne ale te z sarenką - wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przepiękne zdjątka. Mi w tym roku wyjątkowo smakują truskawki choć te u nas nie są słodkie. Jakoś chyba potrzeba mi tego smaku na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drożdżówki serowe wyglądają wyśmienicie :)
    A sarenka jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie sarny w morzu zbóż jest po prostu najpiękniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki - zawsze i pod każdą postacią :)
    U Ciebie te postaci są pyszne!
    ile Ty masz kwiatów! :) Bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jak żałuję, że mieszkasz tak daleko....
    Ściskam Cię mocno...Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Lindas imagens. Tudo lindo e delicioso. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)