środa, 6 czerwca 2018

Truskawkowy czas...


Uwielbiam ten czas... Gdy można objadać się pysznymi, słodkimi truskawkami w każdej postaci:):):)
Codziennie wczesnym rankiem wybieram się na plantację, przywożę koszyczki wypełnione po brzegi owocami, skubnę kilka truskawek w swoim ogródku. Na krzaczkach dojrzewają już porzeczki, wiśnie... wszystko mam na wyciągnięcie ręki:)
Desery truskawkowe, galaretki, ciasta, koktajle... Dookoła mnóstwo słońca i kwiaty... 
Kocham te moje sielskie i te smaki!!! A Wy?:)
















Kochani, zapraszam Was na Mój INSTAGRAM .
A tymczasem żegnam się z Wami zapachem róż z ogródka... Szkoda, że nie mogę przesłać Wam tego cudownego zapachu, którym się zachwycam:)
Do kolejnego napisania moi mili:)
Natalia


13 komentarzy:

  1. Dla mnie to jedne z lepszych owoców, jakie tylko mogą być. Truskawki mogłabym kupować w ilościach hurtowych i robić z nich różne rzeczy, gdybym tylko miała więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawkowe smakołyki u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawkowe smakołyki u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham truskawki, mogę zjeść każdą ilość pod każdą postacią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze Twoje pyszności mogą być inspiracją dla moich wypieków. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, jak zawsze u Ciebie przepięknie i przepysznie <3
    Truskawki bardzo lubię, jednak wygrywają dla mnie czereśnie :D Moje drzewko owocuje właśnie wtedy, gdy zaczynają pojawiać się truskawki, więc zajadam się i stosuję w wypiekach i przetworach właśnie czereśnie. Chociaż i truskawek nie może zabraknąć w mojej kuchni :D
    Ściskam Cię Natalko serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki to cudowny owoc i daje tyle możliwości pysznych deserów. Korzystamy póki sezon trwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam truskawki, uwielbiam sielskie krajobrazy. :) Wszystko, co zaprezentowałaś chciałabym spróbować. Fotografie również śliczne i właśnie takie swojskie, bardzo przyjemne. :) Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że sporo mnie ominęło :)

    Zatrzęsienie przepięknych zdjęć i przepysznych jak mniemam słodkości! Piękne kwiaty to podstawa, a Twoje robią duże wrażenie :) Truskawki to zdecydowanie smak lata, który warto zachomikować na zimę! Ja już mam kilka słoiczków dżemu truskawkowego własnej roboty!

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)