sobota, 14 lipca 2018

Weekendowo:) DZIEŃ DOBRY w sobotę:)

Wreszcie mam chwilę, by tu do Was zajrzeć. Dzień dobry Kochani:)
Ale ten czas szybko płynie. Jeszcze nie dawno zaczynał się czerwiec, a dziś już proszę prawie połowa lipca. Żniwa lada dzień zaczną się na dobre, w kuchni zamykamy lato w słoiki - dziś robimy kompoty z papierówek, dżemy porzeczkowe zrobione. Lubię ten czas, gdy w kuchni roi się od letnich smaków. Od dwóch dni u nas wreszcie pachnie deszczem i bardzo świeżym powietrzem. Popadało solidnie, jest ciepło, więc kto wie, może i w lasach pojawią się grzybki ;)...?





Moje dzisiejsze słodkie dzieło:)













 A taki tort był w zeszłą sobotę.


Zdjęcia z wczorajszego zjawiskowego wieczoru. patrzyliście wczoraj na niebo? Zachód słońca był przepiękny:) Dlatego musiałam zrobić kilka zdjęć:)












Kochani cudownego weekendu! Mnóstwa słońca i pozytywnych chwil:):):):)
Uściski
Natalia

8 komentarzy:

  1. Dzien dobry... przepiękne niebo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak u Ciebie apetycznie, że aż zgłodniałam...:) Przyjemnego weekendu.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kompot z papierówek w takim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty tam po prostu masz mały raj. :)Miłej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i smakowita sobota u Ciebie:))Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia zachodu słońca rewelacyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać już u Ciebie lato na półmetku... jeszcze trochę i chłodniejsze wieczory... i krótsze wieczory... Ale póki co trzeba się cieszyć ciepłem i całą masą owoców i warzyw. Ja dzisiaj walczę z ogórkami i papierówkami właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)