niedziela, 8 lipca 2018

Wymarzone meble ogrodowe.

Wreszcie je mam:)
Długo szukałam czegoś wygodnego, w moim stylu. Choć marzyły mi się drewniane i oczywiście białe, ale niestety w praktyce by się nie sprawdziły. Z tego względu, iż owe meble stoją pod gołym niebem i są narażone na każdą możliwą pogodę. 
Meble stoją koło białego domku. W zależności od słońca i pogody zmieniają swoje miejsce położenia. Są bardzo lekkie, dlatego bez problemu i pomocy innych sama mogę łatwo je przenieść.
Rankiem najczęściej siedzę przed białym domkiem, gdyż słońce nie grzeje tak mocno, a jest całkiem przyjemnie naładować się promieniami z samego rana. 
Popołudniu przenoszę je w miejsce bardziej zaciszne, tam gdzie spoglądam na moje malwy, truskawki i ogródek. Zobaczycie poniżej. 














Od zawsze marzyłam o kąciku czytelniczym w ogrodzie wśród zieleni... Teraz mam. Do kompletu leżak. Można się na nim wylegiwać baaaardzo długo i czytać. 


A wieczorami wygląda właśnie to tak...



Mój dzisiejszy wieczór będzie wyglądał właśnie tak. Jak na załączonym wyżej obrazku...
Miłego wypoczynku i samych przyjemności Kochani:)
Natalia

Post powstał przy współpracy z:


23 komentarze:

  1. Jak zwykle pięknie. I ten biały domek ...ach...
    Pozdrawiam wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć taki salon na świeżym powietrzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne meble ogrodowe, cudowne do czytania.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mebelki:))a wieczór zapowiada się bajkowy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie i jak miło odpoczywać w takim otoczeniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i w ślicznym kolorze :)
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają na bardzo wygodne, eleganckie. Dzieki za inspiracje. Myślę, że tu także ogrodzenia od http://legi-polska.pl powinny was zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają poprostu niesamowicie te meble ogrodowe, lecę po pożyczka z poręczycielem i kupuję dokładnie takie same! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne meble ogrodowe ma w swojej ofercie Ogrodolandia. Niedawno kupiłam nowy dom i udało mi się właśnie u nich wyposażyć cały ogród - meble, donice, altana i inne akcesoria. Skompletowałam je za jednym zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne mebelki. A co powiecie na meble ogrodowe z metalu https://www.sokolowskiwszystkozmetalu.pl/meble-ogrodowe/ ? Wykonane z najwyższej jakości surowca i pokryte np. metodą proszkową ławy i stoły z drewnianymi elementami charakteryzują się atrakcyjnym wyglądem. W zależności od projektu – znakomicie dopasują się zarówno do otoczenia utrzymanego w stylu klasycznym, jak i nowoczesnym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kącik w ogrodzie. Uwielbiam spędzać wolne chwile na świeżym powietrzu. Gdybyś szukała super mebli do domu to zajrzyj tu: https://meble-bik.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że każdy z nas lubi spędzać miło czas w ogrodzie i faktycznie dobre meble ogrodowe nam na to pozwolą. Ja czytałam niedawno na stronie https://www.dekoportal.pl/artykuly/ogrod-taras/gdzie-szukac-dobrych-plastikowych-mebli-ogrodowych gdzie szukać dobrych plastikowych mebli ogrodowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie samo posiadanie mebli ogrodowych jak dla mnie jest czymś ważnym i ja także niedawno zdecydowałam się na ich zakup. Dlatego bez chwili zawahania mogę każdemu polecić meble ogrodowe od https://ogrodolandia.pl/ i jak najbardziej jest to na pewno dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczynek w ogrodzie super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczególnie w dobie trawjącej pandemii jednak wszelka taka przestrzeń przy domu jest na wagę złota. A dzięki tego typu zadaszeniom https://aluboss.pl/zabudowa-i-zadaszenie-tarasow-bydgoszcz - można fajnie spędzić czas nawet, gdy na dworze pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co ja jeszcze nie mam takich mebli i na ten moment najbardziej skupiłam się na tym aby mieć fajne odnawiane meble. Już nawet dowiedziałam się, że tapicer z https://tapicer.warszawa.pl/ jest bardzo dobrym wyborem jeśli chodzi o takie usługi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje za zdobycie swoich wymarzonych mebli ogrodowych. Wydaje się, że znalazłaś dokładnie to, czego potrzebujesz, zwłaszcza jeśli chodzi o łatwość przemieszczania mebli z miejsca na miejsce. To jest tak ważne, aby móc dostosować nasze przestrzenie na zewnątrz do różnych warunków pogodowych. Ciekawy jest widok twojego białego domku i pięknego ogrodu, zwłaszcza malw i truskawek. Dziękuję za podzielenie się swoją radością. Czekam na więcej postów o twoim ogrodzie.Dodatkowo, jeśli ktoś jest ciekawy, skąd ja mam meble, to kupiłam je na kaldekor Oczywiście twoje są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)