poniedziałek, 7 stycznia 2019

DZIEŃ DOBRY i BIMAGO.

Dzień dobry. 

Piję poranną herbatkę w białym domku. Za mną codzienne poranne obowiązki, mam chwilkę dla siebie. Zdecydowanie marzę już o wiosennej aurze. Nie chcę już białych widoków, tylko wiosny. Tęskno mi za pracami w ogródku, kwiatami, zielenią i świeżymi owocami i warzywami. Dziś chyba posadzę cebulki na szczypiorek. Zbieram już świątezne dekoracje w kartony, muszę je pochować, by czekały na przyszły rok. Zostawiam szarości, do których powolutku będę dodawać pastele. 


 Bliskie mi osoby wiedzą, że moim niespełnionym jeszcze marzeniem jest posiadanie własnego konika. Dlatego ostatnio przy współpracy z BIMAGO wybrałam sobie do mojego przyszłego domowego biura piękny plakat z białym koniem w pięknej czarnej ramie. 
Jestem zachwycona jakością plakatu, ale także tym jak się prezentuje. Jest subtelny, minimalistyczny i bardzo w moim guście. 
BIMAGO ma nietylko plakaty, ale ogromny szereg obrazów, tapet, naklejek.
Jesli tak jak ja jesteście fanami przyrody i innych pięknych widoków i chcielibyście w swoich wnętrzach mieć coś równie pięknego jak mój plakat zapraszam Was do BIMAGO












W minionym tygodniu mieliśmy taki piękny widok. Błękit na niebie, zimoww trele ptaków i świat opatulony białym puchem. 
Kochani, dobrych tygodni pełnych pozytywnej energii. 
Ściskam
Natalia

4 komentarze:

  1. Śliczny konik. Mam nadzieję, że na prawdziwego nie będziesz musiała długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ozdoby zostaja do 2 lutego musze sie nacieszyc tym okresem i w końcu mamy zimę ze sniegiem a nie błockiem i to lubię mimo ze generalnie za zimnem nie przepadam to jak jest biał i słonecznie z lekkim mrozem to lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana w Nowym ROku. Ja nie tęsknię za wiosna może dlatego, że nie nacieszyłam się w ogóle zimą której u mnie po prostu nie było:( U Ciebie w Białym Domku jak zwykle pięknie choć chciałabym tez zobaczyć Twój prawdziwy , codzienny, mieszkalny dom.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie dekorować obrazami mieszkanie a zwłąszczaa takimi na płótnie na fototap.pl zazwyczaj kupuję mają tam bardzo dużo różnych wzorów

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)