czwartek, 28 marca 2019

Pierwsze wiosenne kwiatki w ogrodzie - BRATKI:)

Już od kilku dni od samego rana czuć moją ukochaną wiosnę:) Pachnie wiosną, ptaszki mnie budzą, pączki na drzewach coraz to większe. Aż chce się żyć!!!
Wczoraj cały dzień pracowałam w ogródku. Posadziłam przed białym domkiem bratki (moje ulubione, te drobniutkie kocham), pograbiłam, po prostu przygotowałam mój ogród na okres wiosenno-letni. W skrzyneczkach rośnie już świeża pietruszka. Za niedługo zasieję sałaty, zioła i warzywka. Czas nowalijkowy jest najpyszniejszy.
I choć dziś naprawdę mam zakwasy, czuję się szczęśliwa. Wyciągnelismy też meble ogrodowe. Jest pięknie:) I gdyby nie deszczyk wypiłabym dziś poranna herbatkę w asyście wiosny. 










Mówią "w marcu jak w garncu"... Ostatnio było u nas tak - słońce, deszcz, śnieg i tęcza bardzo zjawiskowa:)





A dziś na deser babka cytrynowa. Przepyszna:)



Jestem ciekawa czy wy już też wiosennie zasadziliście pierwsze kwiatki w ogródkach? 
Kochani miłego dnia! I dużo uśmiechu Wam życzę:)
Natalia




7 komentarzy:

  1. u mnie też już bratki na balkonie, trochę je wczorajszy mróz trącił, ale mam nadzieję, że odbiją :) teraz poluję na te drobne bo też są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ja nie mogę się już doczekać aż zakwitną jabłonie itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wsadziłam bratki i zasiałam na rozsady lobelie która właśnie wzeszła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy mamy, bratki:-) i też chyba już czas wywalić meble ogrodowe hihi:-) pogoda w kratke, ale za to radość że w końcu wiosenka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już bratki posadziłam i również te drobniutkie :) Dałam im do towarzystwa hiacynty :) A jak jeszcze zakwitną jabłonki i śliwy, to będzie wiosna w najpiękniejszym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie jeśli chodzi o samą kwestię związaną z ogrodem to wydaje mi się, że fajną kwestią jest to aby również wiedzieć skąd czerpać wartościową wiedzę. Ja najchętniej zaglądam na blog https://ogrodolandia.pl/pl/n/list gdzie bez problemów znajduję ciekawe artykuły z obszaru ogrodnictwa.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)