wtorek, 2 kwietnia 2019

W białym domku WIOSNA:)

Słoneczne DZIEŃ DOBRY:)

U nas dziś dzień bardzo słoneczny, wiosenny bardzo i gdyby nie wiatr byłoby idealnie. Szkoda, że wieje, ale za to zrobiłam wiosenne porządki w białym domku. Wprowadziłam niebieskości. Wiosną często wracam do tego koloru. Przyniosłam gałązki bukszpanu, bazi i kwiatki. Zapaliłam świece, napaliłam w kozie i właśnie dziś piszę do Was z bardzo wiosennego białego domku.

Za niedługo Wielkanoc. Uwielbiam te Święta. Są takie kolorowe, smaczne i urokliwe. 
W białym domku zające już dumnie sobie stoją, pachnie rzeżuchą. Jak to bywa wielkanocnie będę piekła babki i robiła baranki z masła nie tylko dla nas, ale także na zamówienie. Dziś już zapisałam dwie cytrynowe i babeczki do koszyczka. 
Na pewno upiekę ciasto o nazwie "cytrynowiec". Dawno nie było go u nas, a bardzo kojarzy mi się ze Świętami. Będą jaj faszerowane, domowy pasztet też zrobię i wiele innych pyszności.

A za dwa tygodnie wyjeżdżamy do Bardo do Kasi na 2 urodziny jej sklepiku KREDENS BABCI HELI i na Jarmark Wielkanocny:):):):):):)
Ale się cieszę. Będzie świetnie. Spotkam się z Kasią i jej rodzinką, może będą inne znane dziewczyny z sieci:). Jestem pewna, że to będzie fantastyczny weekend:)
 
A dziś zapraszam Was na kilka kadrów z białego przepełnionego wiosną białego domku:) 
 
 













Tym bardzo słodkim akcentem żegnam się na dziś z Wami. Mam nadzieję, że Was tak samo cieszy wiosenny czas jak mnie:)
Bardzo Was wiosennie pozdrawiam Kochani:) I do szybkiego napisania:)
Natalia

8 komentarzy:

  1. Pięknie, tak świątecznie już powoli u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, już świątecznie u ciebie...Jak ja Ci zazdroszczę tego urodzinowego wyjazdu. też chcę:((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczny nastrój panuje u Ciebie,a ja w trakcie porządków .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie. Masz ciągle piękne pomysły i dobre ciasta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wiatr jest straszny ma tylko jeden plus moje pranie wyschło wczoraj popołudniu w 2 godziny ;) a u Ciebie jak zawsze pięknie :) zapraszam do siebie po inspiracje na wielkanocne ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie, jestem wręcz zachwycona i może coś odgapię. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosennie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)