środa, 29 maja 2019

Kadry majowe...

Dzień dobry:)

Pierwszy raz w blogowaniu miałam tak długą przerwę. Pierwszy raz też w życiu cieszę się, że maj się kończy. Nie tylko pod względem prywatnym, ale także pogodowym. Maj kojarzy nam się z ciepłem, kwitnącymi konwaliami, bzem i piwoniami. Oczywiście było to wszystko, ale zabrakło ciepłych i słonecznych dni. Prawie cały czas jest zimno, deszczowo i ponuro.
Mam zatem nadzieję, że czerwiec przyniesie ze sobą troszkę więcej pozytywnych chwil i cieplejszych dni.
A ja właśnie zajadam pyszną babeczkę czekoladową z malinami i białą czekoladą. Popijam herbatkę i spoglądam przez okna białego domku na pasące się krowy. 

Dziś majowe kadry, których brakuje na blogu. 

Na dzień dobry w nowej filiżance kawka.


Smak wiosny - ciasto z rabarbarem. 


Prace ogrodowe, które uwielbiam. Dają mi ukojenie i sposób na problemy. 


Ulubione magazyny i czas dla mnie:)


Kwiatki, kwiatki i kwiatki. A najlepiej dużo kwiatków:):):)


Gdy za oknem zimno, deszczowo i ponuro. Moje umilacze. Bez, herbata i cisza...


W maju kwitną bzy...


Kocham piec. Dawno nie wyrósł mi tak piękny biszkopt:)


Uwielbiam ten swój wiejski ogródek. I mój warzywniak w skrzyneczkach.




 Bratki w moich rustykalnych donicach kwitną jak szalone:)


Kalina... subtelna i delikatna.


Codzienne poranne widoki.


I wieczory.


Przyroda...


Wieczorową porą...


Pamiętam... :) Sentymentalna tabliczka, która ma dla mnie szczególne znaczenie.


Pani Wiosna:)


Ukochane piwonie. Czekam, aż zakwitną:)


Chillout w ogrodzie. Tacy to mają dobrze:)


Chlebek ziołowy, a na obiad gołąbki z młodej kapusty:)


Skrzyneczka z ziołami.

A do obiadku surówka. 

Wreszcie mogą swobodnie biegać po łące. Czekałam na ten widok przez cały rok.

Zosieńka jak ja kocha kwiaty:)




Pierwsze truskawki. Jejku, jakie dobre:)


I znów torcik...


Dla Mamy:)


I serniczek.



Poranna dostawa:):)):)


Polne kwiaty- moje ukochane:)



I znów one. Będę się nimi objadać, aż się skończą:)


A dziś na deser muffiny czekoladowe z malinami i białą czekoladą. 



I tym słodkim akcentem żegnam się dziś z Wami Moi Kochani. 
Ściskam Was najserdeczniej. 
Natalia

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe widoki i przecudne domowe kadry, bardzo dziękuję, że mogę nacieszyć oczy.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie jest pięknie i smacznie. Chętnie pooglądałam te pyszne ciasta.
    Miałam takiego samego pieska, niestety już trzy lata minęło, jak pochowaliśmy go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zawsze :). Ciacho rabarbarowe zjadłabym z wielkim smakiem i chyba w weekend zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo patrzenie na twoje zdjęcia daje wytchnienie. Pięknie jest. Uroczo. Fajnie, że w ogrodzie udaje Ci się oderwać od szarej codzienności.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie jak zwykle u Ciebie. Lecę do kuchni piec babeczki :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety w tym roku maj nas nie rozpieszczał ale te Twoje kadry są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj w tym roku był wyjątkowo niełaskawy i nie pachniał tak, jak ma w zwyczaju. Mam nadzieję, że zimno odeszło na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo posiadanie ogrodu jest bardzo wspaniałe ale ja chcę jeszcze dodać, że warto jest mieć wygodne komplety ogrodowe. Bez problemów można je znaleźć w https://ogrodolandia.pl/komplety-ogrodowe więc polecam każdemu ten sklep.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)