piątek, 16 sierpnia 2019

Sierpień w kadrze i akcja STILEDO.

Nie da się ukryć, że jesień się już do nas powolutku zakrada. Poranki i wieczory już są inne, bardziej zamglone i nostalgiczne. Połowa sierpnia już za nami. Nawłoć zakwitła i pięknie wygląda w swych żółtych barwach. Szkoda mi lata. Dlatego cieszę się nim każdego dnia. Doceniam każdą chwilę i spędzam mnóstwo czasu w ogrodzie. Wśród zieleni, kwiatów, ptasich treli. Codziennie znajduję CHWILKĘ dla siebie w tym otoczeniu mimo ogromu obowiązków. 

Uwielbiam domowe wypieki. A nie ma piękniejszego zapachu w domu niż zapach swojskiego chlebka:)



Będzie kompot i placek ze śliwkami.


Obiecałam i jest. Wszyscy zajadali to ciasto z ogromnym smakiem:)



Wiejski ogródek.



Mój raj na ziemi!



Bukiet kwiatów. On wie co kocham:)


A ja wiem, że On kocha słodkości:)


Kawa z przyjaciółką:)


Bukiet kwiatków z mojego ogródka:)


Czekoladowy torcik z owocami. 


LATO w pełni i domowy chlebek. Jeden był podarowany w prezencie. 


Sierpniowe, kolorowe kwiatki:)


Rolada do świątecznej kawki:)


Z samego rana zrobiłam sery, a później układałam nowości z KREDENSU BABCI HELI. Kwieciste wzory, subtelne, delikatne - WSZYSTKO w moim stylu.


Wśród zieleni, kwiatów zwykła Panna Cotta smakuje wyjątkowo:)






I ciasto też:)


Spójrzcie tylko jak za sprawą zmiany plakatów zmienia się to samo wnętrze. 
 Jeśli chcecie odmienić swoje wnętrza plakatami, obrazami koniecznie weźcie udział w akcji 
STILEDO. Tylko musicie się spieszyć, bo akcja trwa da pierwszych 100 osób. 
Szukajcie akcji pod hasztagiem #change4free .






A teraz żegnam się już z Wami przy rannej herbatce ze słoneczkiem za oknem. Uwielbiam moje sielskie życie i to, że wszystko co daje natura mam na wyciągniecie ręki:)
BUZIAKI Kochani:)
Wasza Natalia



10 komentarzy:

  1. Ani się obejrzymy, a już niestety będzie szaro, chłodno i deszczowo. Ostatnie chwile lata trzeba dobrze wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie pachnie owocami i wypiekami i te letnie jeszcze kolory wokół Ciebie i twojego raju ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie u Ciebie Natalio, a jak aromatycznie i smacznie...:) Może podzielisz się przepisem na chlebek? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się skuszę na zrobienie ciasta ze śliwkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje życie i zastanawiam się skąd masz tyle czasu na robienie tylu wypieków i słodkości .Nawet serki zwykłe w Twoim wykonaniu nabierają niecodziennego wyglądu. U mnie ciągle niedoczas . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato jest u Ciebie tak piękne i tak smaczne, że chętnie spędziłabym tam wakacje :) Otwieraj agroturystykę i przybywamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy TY to wszystko robisz. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż ja też jestem mile zaskoczona skąd bierzesz tyle czasu na cuda które robisz.
    Ciasta obłędne, dekoracje ogrodowe jest u Ciebie super lubię tu zaglądać🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wypieki zawsze podziwiam. Niezmiennie jestem pełna zachwytów nie umiejąc sama za bardzo tej sztuki (to czyni w moich oczach wróżkę z Ciebie :-). A już pieczenie chleba to w ogóle cudowne. Świeżutki bochen to najlepszy przysmak.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)