niedziela, 1 września 2019

DZIEŃ DOBRY wrześniu.

Wrześniowe DZIEŃ DOBRY:)

Aż trudno uwierzyć, że mamy już wrzesień. Upalne temperatury na to nie wskazują, że wakacje już się skończyły. Szkoda Mi tych ciepłych dni, wieczorów, zieleni. Codziennie obserwuje przyrodę i widzę, że jesień malutkimi kroczkami się do nas zakrada. a mnie na koniec wakacji dopadło choróbsko, ale mimo bolącego potwornie gardła staram się cieszyć słoneczkiem i łapię każdą możliwą chwilę na świeżym powietrzu. 
Dziś zapraszam Was na kadry sierpniowe. 

Bukiety kwiatów-" mimozami jesień się zaczyna..."



Pierwsze ciasto ze śliwkami. na swojskim maśle i kruszonką.



Powroty z wycieczek rowerowych:):):)


Ukochane słoneczniki:) 


Tutaj nigdy nie braknie bukietów:)


Gaalette - rustykalna tarta z węgierkami i cynamonem:)
 
 
Pierwsze zbiory. Szkoda tylko, że pojawiły się na tak krótko.


Imieninowy torcik jako prezent.


Kolekcja się powiększa. Uwielbiam to wzornictwo, jakość - moja ukochana porcelana Green Gate. Wszystko zawsze kupuję w sklepie Kasi - KREDENS BABCI HELI:)


A za niedługo będą stały w mojej wymarzonej kuchni:)


Uwielbiam takie widoki:):):):)


Będzie ciasto. 


Czekoladowe - mocno czekoladowe z gruszkami:)



Przyłapana:) Przygotowuję się do akcji:):):):)


Sezon na szarlotki uważam za rozpoczęty:)



Komu kawałeczek, bo właśnie kroję?


Sierpniowe dekoracje.


Bukiet prosto z mojego ogródeczka:)


Na specjalne życzenie mojego łasucha:)


10kg ogórków:)


Kolacja. Podaję paprykę faszerowaną:)


Na upały, na obiad sałata. Dla mnie MNIAM:)


Pierwsze wrzosy i dynie. 




Wstawiam do piekarnika. Za momencik rozniesie się jej zapach po całym domu. Szarlotka, robiona z miłością prosto od serca:)


Dla mojej najstarszej siostry:)



Kochani Moi, cudownej pierwszej wrześniowej niedzieli. Bardzo liczę na jeszcze wiele cieplutkich dni. bezpiecznych powrotów z wakacji, udanych startów i samych pozytywnych chwil.
Buziaki
Natalia 





10 komentarzy:

  1. Ale smakowite ciasta. Ja już mam dość upałów i cieszę się na nadchodzącą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, sielskie widoki.:) Wszystkiego dobrego na nadchodzące dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia!kolekcja porcelany jest imponująca. Bardzo mi się podobają te wzory.

    Dobrego wrzesnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o przepisy. Witam w nowym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kadry ! Ciasta wyglądają przepysznie i na pewno tak tak smakują. kolekcja kubeczków imponująca, no i dodam że uwielbiam tu do Ciebie zaglądać 🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwy ten Twój domek, czuję się nim zainspirowana. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia! Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzesień rozpoczął się upałami, ale dziś u mnie prawdziwa jesień za oknem.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)