niedziela, 17 listopada 2019

Jak co roku...

U mnie czuć już magię Świąt:) Dookoła lampeczki, szyszki, jelonki, zapach igliwia. Dziś będę piekła pierwsze pierniczki, o na ten moment, na ten zapach czekam cały rok:) Każdego dnia coś wyciągam. Włączam klimatyczne, świąteczne melodie i tworzę. I dla mnie taki czas może trwać i trwać. Uwielbiam te przygotowania, to czekanie, strojenie, pieczenie...
Tym zdjęciem pragnę wprowadzić Was w ten przedświąteczny błogostan:):):)  
W białym domku już świątecznie:)


Uwielbiam ten stół w naszym domu. Bardzo lubię tu przesiadywać, pić herbatę, pisać, czytać... po prostu przebywać:) 







Od listopada do końca grudnia wypiekam różne ciasteczka. Były już popękane czekoladowe oraz kruche gwiazdeczki:) A w planach jeszcze wiele wiele innych słodkich frykasów:) Np. orzeszki - nadziane pysznym kremem. Już się nie mogę doczekać, aż będę je podjadać:)






A te dwa torty zrobiłam w ten weekend. 



Co roku zaczynam cieszyć się nadchodzącym Bożym Narodzeniem już w połowie listopada:) I to właśnie w tym tkwi cała ta magia...

Do szybkiego napisania moi mili:) Następnym razem pokażę wam domek przybrany na Święta:)
Buziaki
Natalia



14 komentarzy:

  1. Wszystko tak szybko przemija, że i ja postanowiłam wejść w świąteczny klimat szybciej, niż rok temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już bardzo klimatycznie i pysznie:)))ja świąteczny sezon otwieram pierwszego grudnia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać następnego razu. Że będzie pięknie i świątecznie, to jestem pewna, ale może coś mi w oko wpadnie z dekoracji itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, gdy nas wprowadzasz w świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś magiczne i apetyczne wnętrze:) Trzeba sobie ten jesienny czas umilać, może też upiekę ciasteczka 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) koniecznie. Z ciateczkami zawsze milej płynie czas:)

      Usuń
  6. Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać ! Zawsze co smacznego,wybornego pięknie podanego.A i wnętrze cudne no....kochana masz Ty talent i bez dyskusji gust🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu:) przesyłam do Ciebie ogromne uściski za te śliczne słowa:) buziaki

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)