środa, 6 listopada 2019

Kadry z pięknych chwil...

Niedawno jeszcze mogliśmy spędzać czas na świeżym powietrzu, dziś już opatulona w cieplutki pled, z kubkiem herbaty na stole, ze zmierzchem koło 16 - takie uroki późnej jesieni. Październik minął naprawdę bardzo szybko. I mam nadzieję, że jeszcze szybciej minie listopad i będzie mój ukochany grudzień. Ta magia w tym miesiącu jest niepowtarzalna, wyjątkowa.. no cudna!

Już w listopadzie zaczynam wyciągać światełka i zimowe dekoracje. Tak poczyniłam dziś. Wyciągnęłam już puszki na ciasteczka i pierniki. Nawet usłyszałam dziś od pewnej osóbki takie słowa: "w tej puszcze brakuje tylko pierników"... Zrobię mu niespodziankę i upiekę pyszne ciasteczka czekoladowe. :)

Ale za nim blogowo nastąpi owa magia, o której piszę kadry październikowe mam dziś dla Was jak co miesiąc:)

Tak wygląda SZCZĘŚCIE:) We własne urodziny spełniłam swoje marzenie...:)


Świeża dostawa:)


Jedno grabienie z wielu... ostatecznie jeszcze wszystkie liście nie spadły z drzew.


Popołudnie w ogrodzie. I ostatnie porządki.



Jesień WITA u progu...



Takie chwile bardzo lubię...


Dynie wszędzie - nawet w domku. 


Na śniadanie jeszcze cieplutki chlebek. 


Mnie do wypieków nie trzeba namawiać:) A jak jest się u cioci to zawsze musi być coś słodkiego, a najlepiej jak są to muffiny CZEKOLADOWE:)



Moja wymarzona... W październiku zamieszkaliśmy w naszym wymarzonym gniazdku:)



kawałeczek ciasta na dzień dobry:)



Wieczorem zarabiam zakwas na chleb...


... by na drugi dzień w domu mogło pachnieć najpiękniejszymi perfumami...



Ostatnia herbatka w asyście październikowe słońca...


... ale by się ogrzać zawsze można wejść do domku.


Muffiny piernikowe  MNIAM:) Przepis na nie i inne słodkości znajdziecie na moim INSTAGRAMIE:)



WITAJ LISTOPAD.


Pierwszy listopad przywitał nas mroźnymi widokami:)




Milo jest zacząć weekend z czymś słodkim - eklerki:):):)





Najlepsze są stare przepisy. Pamiętacie babkę zebrę?



Dzisiejszy poranek... Aromatyczna herbatka na dzień dobry.



Cieplutko Was ściskam na do widzenia:) Wczoraj przypomniało mi się, że lada chwila trzeba nastawiać ciasto na piernik staropolski:):):) Małymi kroczkami zaczyna się ten cudowny czas....

A dziś wieczór zamierzam miło spędzić z ukochaną osóbką przy dobrej herbacie i świątecznymi magazynami wnętrzarskimi. 

Do szybkiego napisania moi mili:)

Buziaki
Natalia







6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)))
    Widać, że w tym domku panuje szczęście, miłość, ciepło i magia...
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie wygląda szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :). Dla mnie też listopad mógłby szybko minąć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczności, czy te wymarzone gniazdko jest daleko od białego domku. Pięknie i magicznie jest u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta kuchnia. Gratulacje! Ciekawa jestem twojej opinii o tej retro lodówce Amica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma piękniejszego zapachu niż świeżo upieczony chleb. U mnie dziś też tak pachnie :) I od razu jakiś przyjemniejszy ten listopad.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)