czwartek, 25 czerwca 2020

DZIEŃ DOBRY LATO:)


Dzień dobry:) Oj, nie było mnie tu prawie miesiąc. Sama nie wiem, kiedy ten czas tak szybko mi zleciał. W ogrodzie jest tyle pracy, a poza ogrodem wiele innych rzeczy. Dziś już 25 czerwca- zaraz koniec miesiąca, a lata mamy tak mało. Codziennie prawie pada ( za co dziękuję), bo deszczyk się przyda, natomiast brakuje mi prawdziwych słonecznych dni. Jednak cierpliwie czekam. 

W tym roku dużo czasu poświęcam na pielęgnację kwiatów i swojego warzywniaczka. Mamy nawet swoje pomidorki. Czuję się zestresowana, gdyż nigdy nie miałam z uprawą pomidorów do czynienia, ale mam cudownego pomocnika, który dogląda je codzienni <3

Kwiaty - moja MIŁOŚĆ i słabość ogromna! Zresztą zaglądając na Mój IG pewnie to widzicie. Cały czas pokazuje je na relacjach lub zdjęciach:):):)










Z ogrodu zapraszam do domu:) Na coś słodkiego :):)



















Choć w tym roku wakacje będą troszkę inne niż zwykle, życzę Wam Kochani, by były również wyjątkowe i niezapomniane!!!
buziaki
Natalia

4 komentarze:

  1. Pięknie, napatrzeć się nie mogę :). Oj ja też nie wiem, kiedy ten czas leci, a pomidory kilka lat temu uprawiałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy upiekłaś nie mówiąc już o smaku. Ten niebieski tort jest niesamowity. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze kolorowo i pysznie:-) Te maki w zbożu-bajka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)