poniedziałek, 8 marca 2021

Ostatnie dni pachnące wiosną:)

 Witajcie kochane kobietki w tak szczególnym dla nas dniu:) Mam nadzieję, że Panowi obdarowali Was pięknymi kwiatkami i czekoladkami:)

Ostatnie dni, choć nie były łatwe, przeplatały się z dobrymi momentami. Wiosna puka już do naszych drzwi, ogrodów. Bardzo lubię ten czas. To przebudzenie.

Zresztą zobaczcie sami jak minęły ostatni dni lutego. 

W domku już wiosenno-wielkanocne akcenty:):):)

Wypieki na wyjątkowe urodzinki Antosi:)

Uwielbiam piec torty!

Pierwsze zające w domu.

Gdy z samego rana piekę babeczki, by podarować je komuś w prezencie urodzinowym:)

Druga herbatka , poranna...

Nowa tacka z Kredensu babci Heli- jest urocza.

Piękna hortensja na powitanie:)

Niedzielne słońce w lutym, ale pięknie było.

kwiatki, kwiatuszki- no kocham !!!

Kuchenny kadr.

Torcik w leśnym klimacie:) Jestem w nim zakochana|!

Poranna niespodzianka od niego z okazji Dnia Kobiet <3

Cudownego świętowania w tym naszym dniu :):)

Jedna z najlepszych sałatek. Znacie?

Ostatnie podrygi zimy...



Wiosenny kadr dla Was!

Uściski moi mili. Pięknego dnia:):)

Natalia 

9 komentarzy:

  1. Pieknie Natalko, tyle lat juz czytam Twoje posty- kiedys sie wymienialysmy komentarzami ...Bardzo sie ciesze, ze tak pieknie zyjesz, jestes niesamowita osoba!!! Bardzo luie te bajkowe, sielskie klimaty- mysle czesto o tej starej blogowej ekipie- niewiele z nas jest aktywnych, a Ty tak- wiec tak trzymaj, usciski!!!Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej piękna zima i pięknie wiosennie w domku. Natalko jesteś wspaniała, czuć od Ciebie pozytywne, zawsze pozytywne emocje. Niesamowite że ja to czuję że jesteś spokojem, dusza towarzystwa, kobieta z pasją i to nie jedną. Zauważyłam brak kilku zdjęć. Nie wiem czy to u mnie czy u Ciebie... Mam nadzieję że to chwilowe. Bo kiedyś to samo miałam i do dziaisj nie odzyskałam zdjęć. Trzymaj się cieplutko i oby szybciutko do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są pyszności, są i pierwsze promienie słońca... I do tego takie urocze gąski na półce :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik piękny wyszedł:) I niech ta wiosna nadchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zaszczyt dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. Jestem Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i przepełniały mnie wyrzuty sumienia, ponieważ nie wiedziałam, co zrobić, aby naprawić problemy z moim mężem. Szukałem pomocy w Internecie, jak mogę uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem świetne świadectwa o WEALTHY LOVE SPELL, który postępował ze swoimi zaklęciami. Skontaktowałem się z nim i oto doktor Bogaty powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które przywróci mi męża. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak tylko z nim pracować. Dwa dni później mój mąż zadzwonił do mnie, że wraca do domu i od tego dnia do dziś żyjemy spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością informuję was wszystkich, że ten czarodziej ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień to szczęście i radość. Nie ma to jak bycie z mężczyzną, którego kochasz. Gorąco polecę dr Bogatego każdemu, kto potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Jeśli masz jakiś problem, skontaktuj się z Dr Bogaty, daję Ci 100% gwarancji, że on Ci pomoże !!

    wealthylovespell@gmail.com

    Napisz do niego w Whats-app +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  6. To działa! Mój były mnie zablokował…

    To działa! Mój ex zablokował mnie na każdej platformie. Zajęło to trochę czasu, około dwóch miesięcy, ale ODBLOKOWAŁ MNIE Zaledwie KILKA GODZIN TEMU! Nie poddawaj się! TO DZIAŁA! skontaktuj się z Dr.osunbor, aby uzyskać pomoc teraz.. jesteśmy z powrotem razem. Miej wiarę w ten proces..Tutaj jego kontakt..WhatsApp mu:

    Napisz do niego na: +393663677754 dr.osubbor23@gmail.com

    https://drosunbor.wixsite.com/solutiontemp

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiecuję dr Oluwie, że będę świadczyć o jego dobrej pracy, jeśli pomoże mi odzyskać męża i rzeczywiście to zrobił, mój mąż wrócił i błagał, żebym wybaczył mu ból, który mi zadał. To skłoniło mnie do napisania tego wspaniałego świadectwa. Mój mąż i ja jesteśmy razem od 11 lat i pobraliśmy się od ponad 6 lat z dwójką dzieci, mój mąż zaczął spotykać się z innymi paniami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził mi rozwodem, jeśli odważę się zapytać go o jego romans z inne panie, byłam całkowicie zdruzgotana i zdezorientowana, dopóki moja przyjaciółka nie powiedziała mi o rzucającym zaklęcia dr Oluwa, która pomaga ludziom z problemami w związku i małżeństwie za pomocą mocy zaklęć miłosnych. Na początku wątpiłam, czy coś takiego kiedykolwiek istnieje, ale postanowiłam spróbuj, kiedy się z nim skontaktuję, rzucił na mnie miłosne zaklęcie i w ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i błagał o wybaczenie mu tego, co zrobił, a teraz przestał spotykać się z paniami i jest z mnie na dobre i na serio. Skontaktuj się z tym wspaniałym rzucającym zaklęcia dla swojego związku lub problemu małżeńskiego na e-mail: oluwasolutionhome008@gmail.com lub WhatsApp +2348121936718

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie przyjaciele, jestem tutaj, aby zeznawać o cudzie, który właśnie mi się przydarzył 14 stycznia 2022 r. Mój mąż zostawił mnie i moją córkę dla innej kobiety, byłam tak sfrustrowana, że ​​próbowałam wszystkiego, co możliwe, aby wrócił, ale nie działa, kilka razy się zniechęciłem, ale nie poddawałem się, dopóki nie poznałem dr Ediomo i wszystko się zmieniło. Z pomocą nauczycielki wrócił do mnie mój mąż i jesteśmy szczęśliwi i żyjemy razem jak jedność. Chcę Ci podziękować Nauczycielu Ediomo i nadal będę świadczyć o Twojej mocy.Skontaktuj się z nim na e-mail: drediomo77@gmail.com. Whatsapp: (+2348155926512) (+2349132180420). Nie wahaj się z nim skontaktować, pomoże Ci znaleźć rozwiązanie Twojego problemu

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)