piątek, 26 marca 2021

Przedwielkanocny czas.

 Przygotowania do Świąt ruszyły pełną parą. Za tydzień już święta. Cały dom opanowały zajączki, kurki i jajeczka. Dekoracje zrobione, dom wysprzątany:), biały domek także gotowy na wielkanocny czas, a w ogrodzie mnóstwo pracy za mną. To był intensywny czas. W ogrodzie i na wejściu do domu witają donice z bratkami:):):) Uwielbiam je, bo to takie pierwsze wiosenne, ogrodowe kwiatki po zimie:)

Babki wielkanocne przed samymi świętami smakują najlepiej. Piekę je bardzo często w okresie okołoświątecznym, ale i na stole wielkanocnym u mnie jej nie zabraknie. Jaką lubicie? ucieraną, piaskową, majonezową, czekoladową czy gotowaną? Gotowaną robię może dwa razy do roku i ten smak jest po prostu obłędny:):):)

Ostatnio kupiłam sobie do dekoracji jadalne płatki róż i przyznam wam szczerze moi mili, że do dekoracji ciast, deserów są po prostu świetne. Polecam ! Kupowałam na Allegro. 

 












Serdecznie Was Kochani pozdrawiam i ściskam wiosennie:) 

Pięknych przygotowań wielkanocnych!!!

Natalia



3 komentarze:

  1. Ja dzisiaj będę wyciągać świąteczne dekoracje. Za oknem słońce, rzeżucha kiełkuje - to już ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem taki szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie żyjemy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie przyjaciele, jestem tutaj, aby zeznawać o cudzie, który właśnie mi się przydarzył 14 stycznia 2022 r. Mój mąż zostawił mnie i moją córkę dla innej kobiety, byłam tak sfrustrowana, że ​​próbowałam wszystkiego, co możliwe, aby wrócił, ale nie działa, kilka razy się zniechęciłem, ale nie poddawałem się, dopóki nie poznałem dr Ediomo i wszystko się zmieniło. Z pomocą nauczycielki wrócił do mnie mój mąż i jesteśmy szczęśliwi i żyjemy razem jak jedność. Chcę Ci podziękować Nauczycielu Ediomo i nadal będę świadczyć o Twojej mocy.Skontaktuj się z nim na e-mail: drediomo77@gmail.com. Whatsapp: (+2348155926512) (+2349132180420). Nie wahaj się z nim skontaktować, pomoże Ci znaleźć rozwiązanie Twojego problemu

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)