piątek, 14 maja 2021

Ukochany maj.

 Dzień dobry:)

Od ostatniego wpisu minęło troszkę czasu. Jakoś nie po drodze mi ostatnio z blogowym życiem;) A bo to dużo pracy w ogrodzie, a to co innego- słowem zawsze coś. Ale gdybyście mieli ochotę prawie codziennie jestem na swoim INSTAGRAMIE. 

Mam nadzieję, że u Was także buchnęło pięknie zielenią. Drzewa kwitną, zaraz ukochany czas bzu, konwalii,a za niedługo piwonii. Zawsze czekam na ten czas w roku. Sprawia on, że jest uroczy i wszystkie smutki odchodzą w zapomnienie. Nawet deszcz i ponurość za oknem mi nie przeszkadza, gdyż cieszą mnie widoki, ogród, śpiew ptaków czy pasące się sarny na polu. 

Dziś zapraszam Was na migawki z ostatnich dni:)















Kochani SYMPATYCZNEGO weekendu Wam życzę. Pięknej pogody i dobrych nastrojów. 

Uściski 

Natalia

6 komentarzy:

  1. U Ciebie Natalko zawsze pysznie i pięknie:-) Też uwielbiam maj za kolory, zapachy, za pięknie kwitnącą przyrodę.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,pięknie u Ciebie ,jak zawsze ,ogródek perfekcyjnie zagospodarowany ,domek lśni. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się naczekałam na ten zielony, pachnący maj. Ale w końcu jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny to był maj.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham maj, bo to miesiąc moich urodzin. Podoba mi się wystrój Twojego domu. Biel pięknie łączy się z surowym drewnem belek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)