czwartek, 28 marca 2013

Wielki Czwartek

Witajcie:)
Dziś Wielki Czwartek. No tak już za chwilę Wielkanoc:) Święta jak zawsze mijają szybko, więc prędzej wam pokazywałam moje dekoracje Wielkanocne. Może któraś z Was coś podpatrzyła ;) Obiecuję, że jeszcze pokaże kilka fotek Wielkanocnych:)
U mnie dzisiaj spokojniutko. Posprzątane... Przygotowywanie potraw to dopiero w piątek i sobotę...  No tak pierwszy dzień wiosny był tydzień temu, a wiosny ani nie widać, ani nie czuć- niestety. Śnieg topnieje i mam nadzieję, że stopnieje jak najszybciej(  zgadzacie się ze mną?)... Dzisiaj troszeczkę odpoczywam, bo jak wcześniej wspominałam jutro dużo pracy... Dlatego po śniadaniu -kawka, lekkie ciastko( przed świętami się nie objadam) ,  znalazłam też czas na przeczytanie od A do Z nowego "Mojego Mieszkania". Super wydanie- świąteczne, kolorowe i wiosenne. Lubię takie gazety, gdzie czytam, oglądam i ciekawi mnie co będzie na następnej stronie...
             
















Nowa poducha:) 







Pozdrawiam was i życzę miłych przygotowań

                                                            Do następnego Moje Drogie!







3 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)