wtorek, 5 marca 2013

Wiosennie

Witam was:)
Pogoda u mnie śliczna... Dużo słoneczka. Od samego rana kiedy wstaję witają mnie promyki słońca i śpiew ptaszków. Nie tylko lepiej się wstaje, ale również humorek lepszy. W związku z tym, że mój post dzisiaj wiosenny trochę kolorków i dawka optymistycznych akcentów.


















Kurki wielkanocne na pieprz i sól




                                                              Pozdrawiam wiosennie!
                                                                          Natalia


                                                                      



6 komentarzy:

  1. Hej naprawdę u Ciebie wiosennie:)
    Wiesz widzę,że mamy podobny gust bo też mam taką białą osłonkę i tak samo powieszone serduszko tylko,że białe:)Sama szydełkujesz?
    Pozdrawiam cieplutko pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niestety jeszcze nie umię tak dobrze szydełkować. To prezent od siostry:)

      Usuń
    2. to tak jak i ja,też serduszka mam od siostry.
      Fajnie mieć siostrę co nie? :)))

      Usuń
    3. Bardzo fajnie:) Na dodatek, że ma się je trzy i starsze:) No to mamy obie fajnie:)

      Usuń
    4. ja też mam siostrę, ale niestety moja nie szydełkuje ;)

      Usuń
  2. Śliczne dekoracje. Wiosno przybywaj.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)