środa, 17 maja 2017

Ach ten maj...

Można rzec WRESZCIE:)
Jest piękna pogoda, słońce... słowem wymarzona pogoda:):):):)
I przy takiej pogodzie zdjęcia jakoś się same robią i w kuchni wypieki się same wypiekają... 
Lubię ten majowy czas Moi mili... wszystko wokoło się tak pięknie zazieleniło.
Kwitną bzy, konwalie... Zapachy zachwycają:) Czyż nie jest pięknie?





Jestem pewna, że wielu z Was tak jak Mnie motywuje ta niesamowita pogoda... Co powiecie na drożdżówki? Moje są z budyniem i jagodami, natomiast według przepisu Agi można zrobić je z serem. Przepis znajdziecie oczywiście u  GĄSKI:)
Uwierzcie Mi, że nie jadłam pyszniejszych drożdżówek! Ciasto jest po prostu idealne, puszyste i BARDZO smakowite! POLECAM:):):)










Pięknych chwil Kochani... pełnych majowych smaków, zapachów i barw:)
Do zobaczenia niebawem:)
I ślę Wam gorące uściski!
Natalia



31 komentarzy:

  1. hej

    U Ciebie jak zwykle pięknie i apetycznie :)
    w oko wpadła mi okrągła wiklinowa taca! gdzie ją kupiłaś?

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej. Dziękuje Ci bardzo. A taca kupiona parę lat temu na jakims jarmarku. Uściski:)

      Usuń
  2. Co za smaki i zapachy dolatują z Twojej kuchni. Bardzo lubię konwalie. Jak byłam dzieckiem zawsze przynosiłam mojej mamie na imieniny (22 maja) bukiecik konwalii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak p i e k n i e !
    Bzy i konwalie u w i e l b i a m ! Juz czuje roznoszacy sie zapach pomieszany ze smacznie wygladajacymi drozdzowkami ... ah, poezja.
    Sprawdze przepis bo moje drozdzowe ciasta nie wspolgraja ze mna , nie mam pojecia dlaczego, a wyprobowalam juz rozne przepisy.
    Pieknego majowego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ BARDZO za te miłe slowa. A ciasto jest sprawdzone i naprawdę BARDZO smaczne. Przyznam, że nie jadłam lepszego. Dobre i godne polecenia drożdżowe u mnie ns blogu kilka postów wstecz. Uściski i dobrego dnia :)

      Usuń
  4. Ach te konwalie..Uwielbiam ich zapach.
    Pięknie i smacznie u Ciebie, jestem przed śniadaniem, a Ty serwujesz takie pyszne bułeczki, mniam :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ. A drożdżówki polecam, sa naprawdę pyszne. Buziaki odsyłam:)

      Usuń
  5. A u Ciebie znowu cudownie:) Ciasto wyglada przepysznie
    Cieplo pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jest i to cudnie, pachnąco, kolorowo chciało by się powiedzieć chwilo trwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak smacznie i uroczo. Aż się żyć chce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bez, a konwalie, to moje ulubione kwiaty:) Pięknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i majowo u Ciebie Natalko i oczywiście smacznie !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Majowo i kwiatowo u Ciebie:))ślicznie:)))maj chyba wszyscy lubimy:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod moim blokiem są bzy !
    Pachną fantastycznie ale nie skusiłam się na zrywanie ich ;)
    Ja jako fanka jagód na pewno byłabym uradowana mogąc je spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mogę Cię tylko wirtualnie nimi poczestowac... Uściski ślę

      Usuń
  12. u mnie tez w domu pachnie bezemi to jest najpiekniejsza pora roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam drozdzoweczki. :-) niech taka piękna pogoda utrzyma się jak najdłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również uwielbiam ten czas:-))) Pięknie i smacznie u Ciebie:-))))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Och ile cudnych kwiatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście pięknie :)
    Uwielbiam bez i konwalie :) A wypieki są niezwykle apetyczne :)
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)