poniedziałek, 8 maja 2017

Wiosna...?

Mamy bardzo kapryśną wiosnę tego roku. Brak słońca i wiosennego ciepła daje się chyba nam już wszystkim we znaki. Najbardziej brakuje Mi po prostu wygrzania się na słońcu... Wypicia herbaty przed białym domkiem, po prostu zwykłego posiedzenia od tak "pod chmurką"...


Dość narzekania:) Codziennie mam nadzieję, że zrobi się ciepło i w końcu będziemy mogli spędzać mnóstwo czasu na dworze. Wszystko się tak pięknie zazieleniło:) Kwitną jabłonie, za momencik moje ukochane bzy, konwalie... Achhh MAJ:):):)















Kochani, pięknego i prawdziwie wiosennego tygodnia!
Żółtymi kwiatami specjalnie dla nas wszystkich przywołuję słońce:)
Do zobaczenia i uściski!!!
Natalia

P.S. Kochan Moi chcę Wam bardzo BARDZO BARDZO podziękować, ze każde słowa... za radość jaką mi sprawiacie, i że za każdym razem tutaj jesteście!!!

23 komentarze:

  1. Tegoroczna wiosenka gdzieś się schowała .... czyżby chciała pobawić się w chowanego :) I może nie ma pogody, żebyś Natalio posiedziała przed białym domkiem z kubkiem kawy, za to w białym domku wiosna w pełni .... aż ciepło się robi na serduchu .... tak miło i przyjemnie u Ciebie :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wspaniałe, kolorowe moze wkońcu wiosna się skusi bosama gdzieś kolory i słońce zgubiła����������

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na Twoje cudne zdjęcia i lęk mnie ogarnia. Jak jutro będzie wyglądał mój ogród? Czy rzeczywiście przyjdzie znów mróz i śnieg? Pierwszy raz zmarzły mi tulipany. Dziś na noc okryłam co się dało, ale nie wszystko. Wiosno, gdzie się podziałaś? Czekamy na ciebie.
    Życzę Ci, żeby prognozy pogody się nie sprawdziły i żeby Twój ogród nie ucierpiał, zwłaszcza te cudne jabłonie i tulipany. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna a Ty gdzie? Idę juz idę :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kwiaty
    mam nadzieje że przetrwają zapowiadane mrozy , oby ...

    OdpowiedzUsuń
  6. W wolnej chwili zapraszam do siebie ....
    dawno Cię nie było
    https://cottonara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też wszystko zaczyna kwitnąć ale jak przyjdzie mróz to znów poniszczy:)))ślicznie u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to maj czy nie maj:-))) Pogoda nas nie rozpieszcza, ale masz rację wszystko inne kwitnie i to jest jednak maj:-) Mnie też brakuje i to bardzo tego słonka i tego, że na naszej spacerowej trasie wycieli krzaki bzów i teraz nigdzie nie mam do nich dostępu:-(((
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też strasznie zimno, bez ani myśli zakwitnąć. Konwalie też pochowane. Jednym słowem brr. Jednak czekam cierpliwie :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wszyscy z utęsknieniem wyczekujemy prawdziwej wiosny słońca i ciepłych wieczorów.... serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońca brakuje to prawda. Dziś nawet śnieg poprószył.
    Przyjemne dla oka te Twoje kadry, pełne koloru :)
    Zawsze takie zdjęcie rzucone na Ig poprawia humor :) a tu cała ich masa w jednym poście :) Piękne migawki codzienności :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już zastanawiam się czy jakiegoś tańca pod tym padającym śniegiem nie odtańczyć, co by zima na dobre już sobie poszła i przyszła upragniona przez wszystkich wiosna, ze słońcem, zapachem ziemi i kwiatów ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające migawki:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia wspaniale, kolorowe moze wkoncu wiosna przyjdzie
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że wiosna w tym roku nie w humorze, to u Ciebie i tak jest baaardzo wiosennie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj,chyba wszystkim nam brakuje promieni słonecznych i bardzo ciepłych dni. Trzeba jednak mieć nadzieję, że wkrótce one nadejdą. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie Natalko w Chatce zawsze dużo się dzieje :) Gdy widzę te wszystkie warzywa i owoce to tesknię za latem. Ale moje pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy, gdy zobaczyłam zdjęcia to wiersz Brzechwy "Na straganie ".
    Pozdrawiam wiosennie i ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie z tymi pomidorami, ogórkami, kapustą , jabłkami to już prawie po letniemu :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia świetne, powinnas je robic do magazynow wnetrzarskich i ogrodowych..pa

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna w tym roku wyjątkowo zimna i szara, na szczęście już obiecują ocieplenie, oby się sprawdziło...
    Zdjęcia jak zawsze klimatyczne i cudne <3
    Uściski serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo kapryśna, ale mam nadzieję, że ostatni śnieg jaki widziałam był w tym tygodniu i następny pojawi się dopiero w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba podziałało, bo u mnie słońce pięknie świeci ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak uwielbiam tą porę - kwiaty, owoce i warzywa!
    Aż chce się jeść te soczyste roślinki! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)