niedziela, 19 sierpnia 2018

Niedzielnie po prostu...

Nie da się ukryć, że połowa sierpnia już za nami. Powolutku ale czuć zbliżającą się jesień. Wczoraj upiekłam pierwszą w tym roku szarlotkę. Zawsze, gdy już w domu pachnie cynamonem czuć, że jesień tuż obok... W tym roku lato mamy dość gorące, ale moim zdaniem trzeba cieszyć się każdym promykiem, ciepłem, bo za kilka tygodni będziemy za tym tęsknić. 





W miniony czwartek przyszła do mnie wyczekiwana paczuszka z nową kolekcją Green Gate. Oczywiście wszystko zakupione w sklepie Kasi, gdzie zapraszam Was na zakupy o TU:
Mnie najbardziej podoba się kolekcja w kwieciste wzory. Jestem nią oczarowana:) Bardzo wpasowała się w wiejskie i sielski klimat, jak panuje w białym domku:)











Bardzo słonecznie Was pozdrawiam i ściskam:) Cudownego niedzielnego popołudnia i samych dobrych myśli na przyszły tydzień, Korzystajcie z ostatnich tygodni wakacji!
Buziaki
Natalia

8 komentarzy:

  1. Pięknie jak zawsze, ja szarlotkę już jadłam i oby ta jesień przyszła jak najpóźniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie kwieciste wzory,pięknie w chatce jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, sielsko u Ciebie:) Jestem tego samego zdania-cieszmy się latem, bo jesień juz czuć w powietrzu, szczególnie rano. Dzień robi się coraz krótszy...lato, latem ale ja juz nie mogę doczekać się kolejnej pory roku;)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Que lugar lindo!
    Mesa muito bonita.
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i szczęśliwa kurka daje smaczne jajeczka. To dlatego Twoje ciasta, nawet ze zdjęć, kuszą łasuchów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślności na nowy tydzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam relaks jak do ciebie zaglądam, a kurka w drzwiach mnie rozwaliła. Cudny widok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie za szybko to lato ucieka. Ale i tak w tym roku super łaskawe. Sielsko masz tam niesłychanie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)