środa, 26 września 2018

Jesiennie...

Jesień przywitała nas chłodem. Dziś u nas w nocy był przymrozek, przymroziło dynie na polu. I kto by pomyślał, że jeszcze tydzień temu było 27 stopni. Rozpoczęłam sezon na wieczory pod kocem z książką, pyszną herbatą, chillout"ową muzyką w tle, świecami i magią światełek. Muszę przyznać, że o tej porze roku ma to swój niepowtarzalny urok. 

W tym roku jest ogromny urodzaj orzechów. Codziennie znosimy koszyk, wszystkich nie da się wyzbierać, bo jest ich tak wiele. Przed białym domkiem stoją dynie, liście tańczą na wietrze... 

WITAJCIE JESIENNIE... Mam nadzieję, że będzie słoneczna i bardzo pogodna!!!

Jeszcze na bosaka, bo uwielbiam... A zapach jabłek i cynamonu roznosi się po całym domu... Na deser szarlotka:)


Na pożegnanie lata, na deserek, dla gości tort! Z owocami - mniam:)


Swojski chlebek na śniadanko.


Na przywitanie jesieni serniki. (Dawno nie piekłam)



Jesienne zbiory.




Na moich profilach społecznościowych poprosiłam Was o sprawdzone przepisy na zupę krem z dyni. Dziękuję, otrzymałam ich wiele i proszę byście trzymali za mnie kciuki:) To będzie mój dyniowy debiut:)



Do obiadu na przekąskę chlebek ziołowy.


Najsmaczniejsze renety w jesiennym anturażu...




Domowe przetwory.. Pomidorowe.



Kwiatki bez okazji, tak po prostu z miłości:)


Jesienne popołudnie. Na bujanym fotelu, z kubkiem aromatycznej herbaty i książką. I troszkę promieni w postaci słoneczników:)


Uwielbiam domowe drożdżówki.


Jesienne, bardzo klimatyczne wieczory w białym domku... Lubię tę porę dnia, gdy nie jest całkowicie ciemno, a nadchodzi zmierzch...








Dzisiejsze niebo... na dobranoc...



Cudownej, kolorowej i pozytywnej jesieni. 
Choć sama za nią nie przepadam, ma swój urok. Stwarzam też klimat, by była piękniejsza...
Mam nadzieję, że będzie wyjątkowa! Dla WSZYSTKICH!
Ściskam Was cieplutko:)
Natalia 






12 komentarzy:

  1. Prawdziwa jesień, i te słodkości. Ale kusisz:-) darow moc, jest siła hihi. Ach jak przyjemnie w domku, ten bujany twojufotel uwielbiam i właśnie poluje na okazje:-) moje takie male marzenie:-)
    Pogoda taka barowa byla ale dziś wyszlo slonko i pobuszowalismy w ogrodku, zebraliśmy ostatnie dynie, sloneczniki, do ktorych juz dobraly sie ptaszki, troche zioli czarny bez z ktorego powstały pyszne soki:-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarby lata i jesieni w słoiczkach, ciacha kuszą....a jesień no cóż zwolnimy trochę....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarlotki uwielbiam, zresztą dobre, domowe ciacho w takim otoczeniu każde musi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi się ten Twój domek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Dynie są świetne i sprawdzają się jako dekoracja, któ©ą potem w dodatku można zjeść :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pory roku w Twoim magicznym domku są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten jesienny klimat w Twoim domku :) oby jak najwięcej słońca i złotych liści przyniosła ta jesień, bo taka jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatycznie u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne drobiazgi, które umilają życie na co dzień... A większość to przecież sama natura :)
    A mam takie pytanko - Twój biały domek to Twój jedyny dom, czy raczej pełni on rolę domka pomocniczego, do wypoczynku i pichcenia? :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesień w takim wydaniu -piękna,ależ narobiłaś mi smaka na jabłecznik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz pięknie w tym domku! Jestem nieustannie zachwycona! I jabłecznik, i ozdoby, i w ogóle wszystko...Bosko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje jesienne i tyle wspaniałych słodkości! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)