poniedziałek, 8 października 2018

DZIEŃ DOBRY październikowo:)


Dzień dobry Kochani:)

Dawno Mnie tutaj nie było. Ale mam dla siebie usprawiedliwienie. Zaczęliśmy spełniać swoje kolejne marzenie. Nie zdradzę Wam jeszcze co mam na myśli, ale powiem Wam jedno. Przed nami mnóstwo ciężkiej pracy, ale efekt końcowy będzie wspaniały:) Już się nie mogę doczekać końca...
..................................

Mamy dziś słoneczny i cieplutki poniedziałek. Wczoraj byliśmy na grzybach. Nazbieraliśmy pełen koszyk:) Ale ja lubię chodzić po lesie i mieć cały koszyk grzybów. Dziś na obiad grzybki ze śmietanką, a na deser ciasto marchewkowe. Moje ulubione o tej porze roku. Właśnie w październiku i listopadzie.  A co dziś u Was na deser?
Zapraszam Was także Moi Mili na migawki z ostatnich dni. 









Czekoladowy torcik z jesiennymi dekoracjami:)






Moje ukochane marcinki. W tym roku pięknie zakwitły.


Popołudniowa kawa i herbata w ogrodzie:)





Śniadanie na słodko:)



W bardzo chłodny wieczór na rozgrzanie zupa krem z dyni.



Uwielbiam piec torty:):):)





Najmilsi, CUDOWNEGO i BARDZO SŁONECZNEGO tygodnia:)
Dziękuję, że jest Was tutaj i nie tylko tak wielu. Dobrze z Wami "spędzać" każdy dzień:)
Moc ogromnych uścisków:)
Natalia

11 komentarzy:

  1. Październik u Ciebie ciepły i smaczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie i pysznie, jak zawsze <3
    Ściskam Cię serdecznie Natalko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś szarlotka sypana, ale ciasto marchewkowe czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. P i e k n i e zaczety pazdziernik i tak niesamowicie slodko :)
    Pozdrawiam upalnym jesiennym dniem bo dzis mam prawie +30*C :)
    Ciesze sie piekna jesienia i takiej zycze Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam do ciebie jak do raju. Zawsze pięknie, sielsko i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie pyszności :)
    Nawet ponura jesień wtedy nie jest straszna.
    Torciki mistrzowskie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje ciasta są po prostu bajeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze u Ciebie jest domowo i smakowicie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje kadry o kazdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kolorowo i smacznie. Ładny ten październik u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz cudwone zdjęcia a te wszystkie słodkości kuszą :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)