sobota, 16 lutego 2019

Puk, puk... WIOSNA:):):):)

Za mną cudowny dzień. Od samego rana dziś pięknie świeciło słoneczko, a ptaszki radośnie informowały "WIOSNA IDZIE":):):) Na sam widok słońca buzia się sama się uśmiechała. Rano szybciutko posprzątałam dom, upiekłam chlebek z ziarnami z czarnuszką, zrobiłam obiadek, upiekłam do kawki babkę, a w miedzyczasie pracowałam dziś ogrodowo. Było naprawdę bardzo cieplutko. Zaparzyłam sobie w moim ulubionym kubeczku herbatki i wzięłam go ze sobą na dwór. Wiecie co? Ta herbata ot zwyczajna, bo tradycyjna z cytryną smakowała w asyście błękitnego nieba niczym uczta królewska:) Posadziłam cebulki na szczypiorek. Bo nie ma to jak jajko ze szczypiorkiem. Popołudniu zrobiłam rzecz, o której marzyłam już od dawna:) Wyciągnęłam swojego miętuska i udałam się na przejażdżkę po okolicy. Tak pachniało wiosną, że aż miło:)
 



















Za nami piękny walentynkowy dzień. Zrobiłam słodką niespodziankę, czyli torcik w kształcie serduszka. Czekoladowy biszkopt, masa śmietankowa i mus malinowy. Niespodzianka się udała, A ja otrzymałam piękny, najpiękniejszy bukiet róż. Wiecie co? Fajne są takie dni. Choć kochać powinno się codziennie i pielęgnować miłość, fajne są takie święta:)







Podobno taka śliczna pogoda ma być z nami do połowy tygodnia. Ale ja liczę na to, że zima już sobie poszła i wiosna zawita do nas bardzo szybko. 
Kochani Ściskam Was cieplutko i życzę wszystkiego dobrego!
Pięknej niedzieli:)
Natalia 

7 komentarzy:

  1. Świetny torcik! U mnie też trochę słońca było, ptaki itp. ehh, już nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też już wiosną powiało... czekam na nią niecierpliwie:-)
    Śliczne kadry!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie. Donica z oziminą jest piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny tort wyszedł. A wiosna jak najbardziej się zaczęła, w powietrzu czuć. I widzę ze trawka tez już rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak czuć już tą wiosnę w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindo. Feliz fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta babka, szczypiorek i kwiaty - ja tu czuję pierwsze oznaki zbliżającej się Wielkanocy:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)