niedziela, 3 marca 2019

DZIEŃ DOBRY MARZEC- WIOSNA za chwilę:):):)

Czekałam na ten miesiąc. Marzec to dla mnie radosny czas, bo za chwileczkę wiosna. Po szaroburych dniach, zimnych i deszczowych czas na słońce, śpiew ptaków i zieleń wokoło:):):) 
Otaczam się kwiatami, bo nie wyobrażam sobie bez nich życia. Promienie słoneczka wlatują do białego domku, na polu spacerują "śpiewające" żurawie-  jest magicznie:) 
Ranki są już bardziej radosne, bo ptaki trelają od samego rana. 










Na specjalne urodzinowe zamówienie piekłam wczoraj tort i rolady biszkoptowe. Jedna była jagodowa, a druga czekoladowa z wiśniami. 9-letni jubilat był zadowolony z tortu niespodzianki:)



Lubie takie niedziele, nieśpieszne, rozpoczynające się nieśpiesznym śniadaniem. 
Dziś popołudnie spędziłam w białym domku. Napaliłam w kozie, zaparzyłam herbaty, powyciągałam kilka wiosennych dekoracji i cieszyłam się sielskością wokół. A asystował mi widok cudowny... Zobaczcie tylko:)








Każdego dnia doceniam miejsce, w którym mieszkam. I nie wyobrażam sobie, by nie witać dnia w takich sielskich i czarujących okolicznościach. 

A na jutro będzie pyszny chlebek z ziarnami, właśnie zarobiłam, stoi na parapecie i będzie rósł do rana. Będzie na śniadanko z pastą jajeczną od szczęśliwych kurek ze szczypiorkiem. Do tego pomidorek, wędlinka (też domowa) i tak zaczniemy nasz poniedziałek:)

Kochani fantastycznego tygodnia. Niech będzie on przepełniony WIOSNĄ!!!
DZIĘKUJĘ za wszystkie odwiedziny u mnie:)
Ściskam wiosennie i marcowo:)
Natalia 


PORCELANA:

Kredens Babci Heli


8 komentarzy:

  1. piekna kolekcja porcelany i tekstyliów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko i przytulnie. Widzę piękne zdjęcie żurawi. Nie wiem czy wiesz, ale są plany ministerstwa środowiska, żeby te cudne ptaki wymordować, bo rzekomo zagrażają polskiemu rolnictwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Na temat decyzji ministerstwa się nawet nie wypowiadam!!! Uściski wiosenne

      Usuń
  3. Cudownie u Ciebie Natalko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia mówiła, że bociany w locie zwiastują szczęście, u Ciebie to chyba nawet podwójne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam marzec za to powietrze pachnące wiosną, pierwsze kwiaty, dłuższy dzień i budzącą się przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)