czwartek, 7 marca 2019

Mój przedwiosenny czas:)

Dzień dobry:)

Rzadko choruję, ale jak już mnie rozłoży to nie mam po prostu sił wstać z łóżka. Tak było we wtorek, aż do dziś rana. jest już lepiej, na szczęście, ale nadal czuję osłabienie i zmęczenie. Dlatego czwartek zaczęłam od pysznej herbatki z cytryną i wpisu tutaj:) 
Przyroda zaczyna budzić się do życia. Dziś spojrzałam na drzewka i krzewy. Jejku ale mają paczki na gałązkach, aż cieszy to oczy. Już się nie mogę doczekać, aż będę wysiewać sobie warzywka w skrzyniach. Wczoraj rozmawiałam przez telefon z moją przyjaciółką Agnieszką i powiedziała mi, że w szklarni już posiała pierwsze nowalijki:) tak sobie myślę, że i może ja zasieję coś zielonego:):):)















Kochani życzę Wam przyjemnego czwartku i dużo zdrówka!!!
Mam nadzieję, że czujecie się dobrze!
Ściskam i do następnego!
Natalia


8 komentarzy:

  1. I mnie łapki już swędzą do siania nowalijek. Zdrowiej Natalko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PasteloVe :) I jest coś słodkiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja kubeczków:))Pozdrawiam serdecznie i również dużo zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż powtarzam się ale uwielbiam ten mały biały domek.Ozdoba z gałązek na drzwiach cudowna.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)