czwartek, 27 czerwca 2019

Akademia Roslin - po roku...

Pamiętacie moje zeszłoroczne sadzenie roślinek w ogrodzie? Jagoda kamczacka, jeżyny, maliny, porzeczki, świdośliwa, borówka. Dziś mogę cieszyć się pierwszymi owocami, a nawet już niektóre spróbowaliśmy:) Rosną jak na drożdżach, a co za tym idzie smacznie nam owocują. W zeszłym roku obiecałam Panu Bartoszowi z Akademia Roślin , że jeśli sadzonki się sprawdzą napiszę o nich w tym roku. I z czystym sumieniem mogę wam polecić sklep Akademia Roślin. Sadzonki są bardzo dobre jakościowo, zdrowe, a owoce pyszne.
Już się nie mogę doczekać, aż dojrzeją maliny, jeżyny. Będzie smaczne ciasto:)


Świdośliwa. Jak dla mnie ma smak śliwki, słodka- bardzo słodka.



Spójrzcie jak rosną maliny i jeżyny. Z dnia na dzień wydają mi się coraz większe:)







Dla porównania możecie zobaczyć jakie były sadzonki rok temu, a jak wyglądają teraz.

Kochani BARDZO POLECAM AKADEMIA ROŚLIN . To miejsce idealne dla nas ogrodników:)

Z ogrodowymi pozdrowieniami moi mili. Mam nadzieję, że u Was dziś także przyjemniej, bo wczorajsze upały to były niesamowite.
Do napisania:)
uściski.
Natalia


6 komentarzy:

  1. ta świdośliwa mnie zaciekawiła, muszę Mężowi pokazać to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to rok szybko zleciał :) i owocnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie prezentują się Twoje roślinki. Widać, że bardzo o nie dbasz. Życzę udanych zbiorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swidosliwe uwielbiamy i borówki i maliny mniam mniam. Jezyn mamy pod dostatkiem... Dzikie pod lasem. Szczerze to szukam odmian które się u nas sprawdzą w naszej ziemi w naszym lesie. Może się skuszę na akademie... Jak tak chwalisz... Jaka to odmiana? Ogrodowe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, że tak Ci wszystko ładnie rośnie. Zjadłabym owoce prosto z krzaczka, ale muszą być smaczne... prawdziwy smak dzieciństwa. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie.U mnie susza dała się we znaki. Owoców jest zdecydowanie mniej niż w ubiegłym roku.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)